Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Diepgroen + styling 213 in 19"

1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Laat me raden, Beliën?

Comment

• Lelijke velgen!

Wel mooi stuurtje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
          Laat me raden, Beliën?
          Inderdaad, Beliën in Neerpelt.
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
            Lelijke velgen!

Wel mooi stuurtje!
            Dat groen is ook nog vet maar daar moeten gewoon 20" velgen onder komen...

Comment

• Je begint hem vaker en vaker op de baan te zien, en eerlijk gezegd, geef mij maar de vorige generatie! Hij is gewoon TE groot geworden. Echt gewoon een vrachtwagen!

Comment

Lelijke velgen!

Wel mooi stuurtje!
                En daar heb je volkooomen gelijk in

Met dank aan Hans Teeuwen

Comment

Dat groen is ook nog vet maar daar moeten gewoon 20" velgen onder komen...
                  bah,groen is echt de lelijkste kleur voor op een BMW

Comment

• Ik heb net in Maaseik op de markt een zwarte X5 gezien met 21" velgen styling 128. Ook onderweg kwam is er eentje tegen met 19" vijfspaaksvelgen.

Ik moet eerlijk gezegd toegeven dat ik niet meer zo onder de indruk ben dan toen hier de eerste foto's getoond werden.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• BMW X5 (E70)

Ik zag dat m'n nummerplaat al gespot is, hierbij de bijbehorende foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brinky Bekijk Berichten

Vette velgen, wat zijn dat?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                          Diepgroen + styling 213 in 19"

Ik vind dat groen echt schitterend staan op een X5, bovendien ga je het waarschijnlijk ook zo goed als nooit tegenkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brinky Bekijk Berichten

ik zie je regelmatig rondrijde in Essen.Echt één van de mooiste x5's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              ik zie je regelmatig rondrijde in Essen.Echt één van de mooiste x5's
                              Die kleur is toch niet zo mijn dada.. Kalaharibeige-achtig, gelijke olivieroo zijne X5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                                Die kleur is toch niet zo mijn dada.. Kalaharibeige-achtig, gelijke olivieroo zijne X5?
                                nee het neigt meer naar een zilver tintje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  nee het neigt meer naar een zilver tintje
                                  Idd, totaal ander kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Vette velgen, wat zijn dat?
                                    Je zegt het toch zelf, vette velgen.

Comment

• Die zijn als accessoire, dezelfde als die van op bt. zijn X5.

Ik vind het wel een knappe kleur. Is dit een 4.8? Of enkel de niertjes ervan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                                        als je vragen heb moet je ze maar stellen
                                        Waarom schrijf je "nouw" i.p.v. "nou", en "blau" i.p.v. "blauw"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          Die zijn als accessoire, dezelfde als die van op bt. zijn X5.

Ik vind het wel een knappe kleur. Is dit een 4.8? Of enkel de niertjes ervan?
                                          4.8i power

Comment

Working...
                                          X