Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die kleur zou ik wel nooit nemen, wel als het om originaliteit te doen is . Die spoiler vooraan onder de bumper, maakt dat deel uit van een of andere aerodynamica-kit ? Lelijk... samen met die aluminium trede aan de zijkant .
Die kleur zou ik wel nooit nemen, wel als het om originaliteit te doen is . Die spoiler vooraan onder de bumper, maakt dat deel uit van een of andere aerodynamica-kit ? Lelijk... samen met die aluminium trede aan de zijkant .
Het enige wat ik niet zo mooi vind is de lichte kleur met dat aluminium stuk onderaan de voorbumper, c'est tout. Voor de rest: magnifiek! Check die breedte van die achterband gewoon!
je moet daar maar eens proberen achter te rijden....mijne maat heeft ook zulke joekels liggen onder de zijne...en telkens als we samen ergens naar toe rijden ben ik verplicht om "voor" hem te rijden ...of ik heb geen lak meer op mijn kar
btw : vette kar en zeker een mogelijk opvolger voor de 535...maar dan eventueel in dieseluitvoering.
je moet daar maar eens proberen achter te rijden....mijne maat heeft ook zulke joekels liggen onder de zijne...en telkens als we samen ergens naar toe rijden ben ik verplicht om "voor" hem te rijden ...of ik heb geen lak meer op mijn kar
btw : vette kar en zeker een mogelijk opvolger voor de 535...maar dan eventueel in dieseluitvoering.
Als je even wacht dan komt in oktober de x5 3.0sd (286pk,580nm) wij hadden
hem in maart besteld en krijgen hem in november, dus misschien wel een optie
voor jouw als je de nieuwe auto niet binnen 2 maanden nodig heb, je moet alleen wat langer wachten.
Comment