Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    4.8i power
    Das echt geil!

Comment

• love it! Brute power in zo'n mastadont

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brinky Bekijk Berichten
        Ik zag dat m'n nummerplaat al gespot is, hierbij de bijbehorende foto.

Die is prachtig ! Heb je meer foto's? (evt. ook interieur)
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Die kleur zou ik wel nooit nemen, wel als het om originaliteit te doen is . Die spoiler vooraan onder de bumper, maakt dat deel uit van een of andere aerodynamica-kit ? Lelijk... samen met die aluminium trede aan de zijkant .

Comment

• Ik vind em perfect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Die kleur zou ik wel nooit nemen, wel als het om originaliteit te doen is . Die spoiler vooraan onder de bumper, maakt dat deel uit van een of andere aerodynamica-kit ? Lelijk... samen met die aluminium trede aan de zijkant .
              HIJ IS PACHTIG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                HIJ IS PRACHTIG.
                effe verbetert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  effe verbeterd
                  Ook even verbeterd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                    Ook even verbeterd...
                    Sorry maar:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                      Ook even verbeterd...
                      Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                      Sorry maar:

Comment

• Schitterend, die X555X ! Net dezelfde als die van bt. z'n ouders maar dan in een ander kleur
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

HOLY SHIZZLE!!!!!

Comment

• Mooier kan een X5 niet zijn. Ik vind deze kleur echt supermooi.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mooi Brinky !

En dan nog wel een 4.8

Schitterend !

Comment

Deze X5 is ongelooflijk prachtig !!!!!!!!! Heb je meer foto's en informatie??

Comment

• Het enige wat ik niet zo mooi vind is de lichte kleur met dat aluminium stuk onderaan de voorbumper, c'est tout. Voor de rest: magnifiek! Check die breedte van die achterband gewoon!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Het enige wat ik niet zo mooi vind is de lichte kleur met dat aluminium stuk onderaan de voorbumper, c'est tout.
                                    Ik deel volledig jouw mening, het enige dat ik daarbovenop niet mooi vind is die aluminium trede aan de zijkant.
                                    Banden zijn 325 denk ik.

Comment

• je moet daar maar eens proberen achter te rijden....mijne maat heeft ook zulke joekels liggen onder de zijne...en telkens als we samen ergens naar toe rijden ben ik verplicht om "voor" hem te rijden ...of ik heb geen lak meer op mijn kar

btw : vette kar en zeker een mogelijk opvolger voor de 535...maar dan eventueel in dieseluitvoering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                        je moet daar maar eens proberen achter te rijden....mijne maat heeft ook zulke joekels liggen onder de zijne...en telkens als we samen ergens naar toe rijden ben ik verplicht om "voor" hem te rijden ...of ik heb geen lak meer op mijn kar

btw : vette kar en zeker een mogelijk opvolger voor de 535...maar dan eventueel in dieseluitvoering.
                                        Als je even wacht dan komt in oktober de x5 3.0sd (286pk,580nm) wij hadden
                                        hem in maart besteld en krijgen hem in november, dus misschien wel een optie
                                        voor jouw als je de nieuwe auto niet binnen 2 maanden nodig heb, je moet alleen wat langer wachten.

Comment

• waarom wil je absoluut 4.8i uitlaten?

Comment

Working...
                                          X