Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel ben ik eens benieuwd naar het ophangingscomfort van een X5 met velgen groter dan 19".
Ik heb zelf al gereden met 19" en ik vond de ophanging al redelijk stug. Wat moet dan 21" wel niet zijn...?
Heb je toen gereden met een X5 met adaptive drive? De X5 met 20'' en adaptive drive rijdt naar mijn mening erg comfortabel, al is dat komende van een E53 met sportvering misschien ook geen echte referentie.
Het zijn heel zeker geen originele BMW-velgen, dus ook niet de sterspaak 128...
De 'Kahn'-velgen die hier voorgesteld worden lijken er alleszins zeer veel op.
Soit, waar ik wil op uitkomen is dat deze velgen de X5 goedkoop maken. Wie koopt nu een niet OEM-velg terwijl er zoveel mooie te krijgen zijn.
Buiten deze OEM-velgen zijn er toch ook nog tuners die zich hoofdzakelijk gericht hebben op BMW zoals Alpina, Hartge, Breyton, Hamann...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Het zijn heel zeker geen originele BMW-velgen, dus ook niet de sterspaak 128...
De 'Kahn'-velgen die hier voorgesteld worden lijken er alleszins zeer veel op.
Soit, waar ik wil op uitkomen is dat deze velgen de X5 goedkoop maken. Wie koopt nu een niet OEM-velg terwijl er zoveel mooie te krijgen zijn.
Buiten deze OEM-velgen zijn er toch ook nog tuners die zich hoofdzakelijk gericht hebben op BMW zoals Alpina, Hartge, Breyton, Hamann...
Idd, zijn het die van bt. zijn thuis die zo rete knap zijn?
Ik dacht net hetzelfe eigelijk, teveel 'foorgehalte', al moet je ook dat met een korrel zout nemen!
Idd, zijn het die van bt. zijn thuis die zo rete knap zijn?
Moest ik nu een X5 bestellen, dan zou ik voor de het sportpakket gaan met de 20" velgen. Let wel, ik heb het niet over het M-Sportpakket, want dat moet ik eerst in real life gezien hebben om ervan overtuigd te zijn...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Moest ik nu een X5 bestellen, dan zou ik voor de het sportpakket gaan met de 20" velgen. Let wel, ik heb het niet over het M-Sportpakket, want dat moet ik eerst in real life gezien hebben om ervan overtuigd te zijn...
Maar wat houdt dat eerste juist in? Want ik vind dat peperduur voor wat het maar is/lijkt op de CC.
Comment