Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
    Nog...

Damn, zalig

Enkel nog investeren in titanium niertjes aub

*kijkt nog eens*

echt supervet
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Thx !

Parking onder de vrijdagsmarkt, niveau -2
      Het zal aan dat niveau gelegen zijn.

Comment

• Grandioos moddervette X5 !!

Ikzelf zou de meerprijs voor de Aero kit en de 21" er niet voor over hebben, omdat ik een "standaard" X5 met Sport pack en de optionele 20" al raaaazend knap vind ... maar dit is en blijft een prachtige kar. Congrats !!!

Comment

• bt., echt waar man! PRACHTIG! De nieuwe X5 wordt gemaakt of gekraakt door de keuze van velgen, en deze maken hem echt tot hét van het! Knapste X5 die ik tot nu toe gezien heb! Manman, hier zijn geen woorden voor! Azo'n kloeftn van velgen! Hopelijk kom ik hem vlug eens tegen!

Oja, onder de vrijdagsmarkt, kan die daar binnen! Tzal nipt geweest zijn denk ik (oa bovenkant, maar ik denk vooral aan de breedte!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Grandioos moddervette X5 !!

Ikzelf zou de meerprijs voor de Aero kit en de 21" er niet voor over hebben, omdat ik een "standaard" X5 met Sport pack en de optionele 20" al raaaazend knap vind ... maar dit is en blijft een prachtige kar. Congrats !!!
            Welja, van prijzen wist ik natuurlijk ook niets, k'had gewoon doorgegeven aan m'n pa van deze velgen te nemen en het aero-pack... en natuurlijk leerde ik die kennen door dit forum...
            Maar het resultaat telt é, en dat is imo zwaar geslaagd, dus die meerprijs, tjah, dat is iets waarvan m'n vader maar moet beslissen of het het waard is of niet

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            bt., echt waar man! PRACHTIG! De nieuwe X5 wordt gemaakt of gekraakt door de keuze van velgen, en deze maken hem echt tot hét van het! Knapste X5 die ik tot nu toe gezien heb! Manman, hier zijn geen woorden voor! Azo'n kloeftn van velgen! Hopelijk kom ik hem vlug eens tegen!

Oja, onder de vrijdagsmarkt, kan die daar binnen! Tzal nipt geweest zijn denk ik (oa bovenkant, maar ik denk vooral aan de breedte!)
            Toch zonder problemen de parking in en uit gereden, draait wel redelijk kort, die nieuwe X5, anders was het idd ietwat problematisch geweest om de bochten te halen

Als je'm wil tegenkomen, normaal moet ie toch regelmatig aan de drukkerij staan é

Merci voor de complimenten !
            T'was trouwens de eerste 21'er die door De Mey werd geleverd

Comment

• Een fotoshoot met een E53 dringt zich op!

Comment

T'is dan binnen een paar maand nog eens tijd voor nen SUV-shoot é

Comment

• De mooiste X5 die ik al gezien heb.

Comment

Welja, van prijzen wist ik natuurlijk ook niets, k'had gewoon doorgegeven aan m'n pa van deze velgen te nemen en het aero-pack... en natuurlijk leerde ik die kennen door dit forum...
                    Maar het resultaat telt é, en dat is imo zwaar geslaagd, dus die meerprijs, tjah, dat is iets waarvan m'n vader maar moet beslissen of het het waard is of niet

Toch zonder problemen de parking in en uit gereden, draait wel redelijk kort, die nieuwe X5, anders was het idd ietwat problematisch geweest om de bochten te halen

Als je'm wil tegenkomen, normaal moet ie toch regelmatig aan de drukkerij staan é

Merci voor de complimenten !
                    T'was trouwens de eerste 21'er die door De Mey werd geleverd
                    Kzal hem na de examens eens gaan onderkwijlen. Maandag ofzo uw mama tegengekomen in haar voiture!

Comment

• Zijn die velgen accessoire?

Wat Is het verschil tussen het aerodynamica-, sport- en M-pakket?

Dat laatste weet ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Zijn die velgen accessoire?

Wat Is het verschil tussen het aerodynamica-, sport- en M-pakket?

Dat laatste weet ik.
                        Velgen en aero-pack zijn accessoire, wat het verschil is... dunno

Comment

Nog...

w000000000000t

Mr.Head heeft een goeie keuze gemaakt! Damn!

Enkel nog V8 niertjes

Comment

• Ah t'is dus een diesel .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              Ah t'is dus een diesel .
                              Jaja, 3.0d é

Comment

• die rakkers zijn wat anders dan die telefoonschijven onder na-acht
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Alleen mss nog wat lager...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                    die rakkers zijn wat anders dan die telefoonschijven onder na-acht
                                    Slecht karakter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                                      Alleen mss nog wat lager...
                                      Denk niet dat dat zal gebeuren, zou er een beetje over zijn ook imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                        die rakkers zijn wat anders dan die telefoonschijven onder na-acht
                                        Na-acht ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Na-acht ?
                                          Ik veronderstel een A8...

Comment

Working...
                                          X