Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hallo jongens ik volg dit topic elke dag alleen ik reageer weining.
ik had nog meerdere foto's beloofd en hier zijn ze:
Een vriend van me kan zijn grijze 3.0d zaterdag ophalen maar hij heeft al wat
foto''s kunnen maken.
En ik ben degene op blz 56 die een x5 3.0sd hebben besteld. aangezien de kleur monaco blauw niet veel werd verkocht stond er gelukkig 1 blauwe 3.0d op het terrein.
Wij krijgen hem precies zo(van binnen en van buiten) alleen geen treeplanken maar wel styling 214 en 4.8i Grill voor de rest is hij identiek aan deze(behalve de moter)
Geniet van de foto's en vrijdag ga ik zelf naar dit terrein om nog meer foto's te maken.
Voor de gene die nog geintereseerd zijn onze 3.0sd staat nog steeds gepland voor november 2007
Last edited by Steef101; 13/06/2007, 14:32.
Reden: foutje met de foto's
Dat zullen de standaards zijn vrees ik , 18" is echt te weinig voor de nieuwe X5... Die grijze z'n velgen zijn al iets beter maar nog niet wat het moet zijn. Er staan daar precies nog knappe bakken op de achtergrond... Daar soms geen foto's van ?
Wij krijgen hem precies zo(van binnen en van buiten) alleen geen treeplanken maar wel styling 214 en 4.8i Grill voor de rest is hij identiek aan deze(behalve de moter)
Geniet van de foto's en vrijdag ga ik zelf naar dit terrein om nog meer foto's te maken.
Dan heb ik slecht nieuws voor je:
We krijgen hem dus in november geleverd met de 18inch standaard velgen omdat
de standaards onze winterbanden worden en aangezien november in de winter is krijgen jullie in nov 2007 foto's te zien met de standaard velgen.
Me pa laat de 214 achteraf monteren want hij wou geen sportpakket dus rond
maart(ik hoop eerder) maak ik nog super veel foto's met de 214 velgen
en dan is deze auto een plaatje en gelukkig is de motor al een juweeltje:p
Aangezien ik het leuk vind om foto's te plaatsen en jullie reacties te lezen, heb ik hier nog plaatjes hoe hij er precies uitkomt te zien(Honing graat grill onder de grote grill laten we zwart wat bij het sportpakket grijs word) en we hopen de 4.8i uitlaten
te kunnen bestellen maar dat zou erg moeilijk worden zij me dealer maar hier nog 2 foto's:
Comment