Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
    Idd!!!

Superzalig!!!!
    Maar in andere kleuren vind ik het eerder johny/ronny/tuning.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
      Dan is een GT3 RS ook johny/ronny/tuning

Comment

• Een GT3 RS is een sportwagen
        Een X5 is een tank...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
          De kleuren van de vorige pagina vind ik ook niet zo schoon

Maar dit is wel knap.

Comment

• Zoals beloofd nog enkele foto's

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk Berichten
                Zoals beloofd nog enkele foto's

Comment

• Héél knappe wagen die X5!! (en de mini ook )

Maar die uitlaten blijven mij toch storen, zo klein op zo'n dikke achtergrond!!

Het enige minpunt...

Comment

• Hallo jongens ik volg dit topic elke dag alleen ik reageer weining.
                    ik had nog meerdere foto's beloofd en hier zijn ze:
                    Een vriend van me kan zijn grijze 3.0d zaterdag ophalen maar hij heeft al wat
                    foto''s kunnen maken.

En ik ben degene op blz 56 die een x5 3.0sd hebben besteld. aangezien de kleur monaco blauw niet veel werd verkocht stond er gelukkig 1 blauwe 3.0d op het terrein.
                    Wij krijgen hem precies zo(van binnen en van buiten) alleen geen treeplanken maar wel styling 214 en 4.8i Grill voor de rest is hij identiek aan deze(behalve de moter)
                    Geniet van de foto's en vrijdag ga ik zelf naar dit terrein om nog meer foto's te maken.

Voor de gene die nog geintereseerd zijn onze 3.0sd staat nog steeds gepland voor november 2007
                    Last edited by Steef101; 13/06/2007, 14:32. Reden: foutje met de foto's

Comment

• Wat een lelijke velgen op die laatste!

Comment

• Dat zullen de standaards zijn vrees ik , 18" is echt te weinig voor de nieuwe X5... Die grijze z'n velgen zijn al iets beter maar nog niet wat het moet zijn. Er staan daar precies nog knappe bakken op de achtergrond... Daar soms geen foto's van ?

Comment

• Monacoblauw is schitterend!!

Gefeliciteerd met de aankoop, Steef!
                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                            Wij krijgen hem precies zo(van binnen en van buiten) alleen geen treeplanken maar wel styling 214 en 4.8i Grill voor de rest is hij identiek aan deze(behalve de moter)
                            Geniet van de foto's en vrijdag ga ik zelf naar dit terrein om nog meer foto's te maken.
                            Mmm, 214-velgen en 4.8i grill ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                              Wat een lelijke velgen op die laatste!
                              Dan heb ik slecht nieuws voor je:
                              We krijgen hem dus in november geleverd met de 18inch standaard velgen omdat
                              de standaards onze winterbanden worden en aangezien november in de winter is krijgen jullie in nov 2007 foto's te zien met de standaard velgen.
                              Me pa laat de 214 achteraf monteren want hij wou geen sportpakket dus rond
                              maart(ik hoop eerder) maak ik nog super veel foto's met de 214 velgen
                              en dan is deze auto een plaatje en gelukkig is de motor al een juweeltje:p
                              Last edited by Steef101; 13/06/2007, 17:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                                gelukkig is de motor al een juweeltje:p
                                Wees daar maar zeker van !
                                Voor in de winter zijn die velgen nog zo slecht niet hoor.

Comment

• Vroeger was standaard 17" op de X5 en nu vinden ze 18" al te klein...

Comment

• Da moest ge 10 jaar geleden is gaan vertellen...

Comment

• Echt eh

18"?
                                      Gij zijt zot zeker, meer velg als auto!

Comment

• Bestaat de 3.0sd al ofwat? Man, kheb weer wat gemist!

Comment

• Aangezien ik het leuk vind om foto's te plaatsen en jullie reacties te lezen, heb ik hier nog plaatjes hoe hij er precies uitkomt te zien(Honing graat grill onder de grote grill laten we zwart wat bij het sportpakket grijs word) en we hopen de 4.8i uitlaten
                                          te kunnen bestellen maar dat zou erg moeilijk worden zij me dealer maar hier nog 2 foto's:

Comment

Working...
                                          X