Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    fotocamera naast u leggen he Nemo
    men gsm trekt normaal gezien héél goede foto's maar doet tegenwoordig vaaaag.Ik leg wel iets anders naast me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      ik heb daarnet een zwarte x5 4.8i HP.000 gezien maar heb er spijtig nie zo goede foto"s van kunnen trekken

Waar is dit ergens genomen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Waar is dit ergens genomen ?
        Essen,ik zal er morgen ofzo is terug foto's van nemen.Ik zie de wagen dagelijks bij mij in 't straat.ze hebben ook nog een vette zwarte S AMG

Comment

• Typische Antwerpse straten .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
            Typische Antwerpse straten .
            je dacht zeker eerst Brasschaat

Comment

• Ja het lijkt er wel een beetje op , ken Essen niet zo goed .

Comment

• Daarnet ook een zwarte op de autostrade gezien! Wat een kanjer!

Comment

• Gisteren een donkerblauwe met cognac interieur gezien. Met sportpakket

GEILHEID.

Comment

• Saddle Brown zeker . Prachtige kleurencombo .

Comment

• Binnen enkele uurtjes mogen we onze testwagen gaan afhalen. Verlang al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                        Binnen enkele uurtjes mogen we onze testwagen gaan afhalen. Verlang al.
                        bij verstraeten staat er nu een zwarte 4.8i met sportpack en de 20inch velgen, zwart leder met comfortzetels, en zwarte ruiten. Die wagen is zoo woest niet normaal, die zou ik ook eens willen testen, er zitten zelfs garageplaten op dus. Veel succes met het testen van de x5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                          bij verstraeten staat er nu een zwarte 4.8i met sportpack en de 20inch velgen, zwart leder met comfortzetels, en zwarte ruiten. Die wagen is zoo woest niet normaal, die zou ik ook eens willen testen, er zitten zelfs garageplaten op dus. Veel succes met het testen van de x5
                          Ja, het is bij Verstraeten.

Hopelijk ist den 4.8i

Kan niet meer wachten
                          HMMMMMMMMMMMM

Comment

• Dus jullie kopen eerst een wagen en gaan hem daarna testen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Dus jullie kopen eerst een wagen en gaan hem daarna testen?
                              Ja, we hebben hem binnenkort maar konden een testrit toch niet afwijzen.

Comment

• Feit. Nu zal het verlangen wel serieuuuuus groeien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                  Ja, we hebben hem binnenkort maar konden een testrit toch niet afwijzen.
                                  Subiet mss naar Knokke
                                  Als we een X5 zien, zulle we maar opzij gaan zeker?
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Feit. Nu zal het verlangen wel serieuuuuus groeien!
                                    Idd.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                    Subiet mss naar Knokke
                                    Als we een X5 zien, zulle we maar opzij gaan zeker?

Nja, wie weet.

Comment

Dus jullie kopen eerst een wagen en gaan hem daarna testen?
                                      De eerste keer dat we een E testreden was toen we hem in ontvangst namen

Comment

• Uhu, hier eigelijk ook. Mijn pa heeft nog nooit een wagen testgereden voor hem gekocht te hebben, behalve nu met de Mazda 6. Maar dat was een jaar voor we hem kochten, omdat hij toen pas uit was!

Comment

• Slecht nieuws! Onze X5 is nog in productie en heeft veel vertraging opgelopen doordat er verschillende opties die we gekozen hebben veel vertraging opgelopen hebben.

Nieuwe leveringsdatum: middel augustus.
                                          Grote teleurstelling.

Degene die we nu testrijden is een zwarte 3.0d met veel opties. Toffe wagen. Zal er straks ook wel eens mogen me rijden.

Comment

Working...
                                          X