Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Binnen enkele uurtjes mogen we onze testwagen gaan afhalen. Verlang al.
bij verstraeten staat er nu een zwarte 4.8i met sportpack en de 20inch velgen, zwart leder met comfortzetels, en zwarte ruiten. Die wagen is zoo woest niet normaal, die zou ik ook eens willen testen, er zitten zelfs garageplaten op dus. Veel succes met het testen van de x5
bij verstraeten staat er nu een zwarte 4.8i met sportpack en de 20inch velgen, zwart leder met comfortzetels, en zwarte ruiten. Die wagen is zoo woest niet normaal, die zou ik ook eens willen testen, er zitten zelfs garageplaten op dus. Veel succes met het testen van de x5
Uhu, hier eigelijk ook. Mijn pa heeft nog nooit een wagen testgereden voor hem gekocht te hebben, behalve nu met de Mazda 6. Maar dat was een jaar voor we hem kochten, omdat hij toen pas uit was!
Slecht nieuws! Onze X5 is nog in productie en heeft veel vertraging opgelopen doordat er verschillende opties die we gekozen hebben veel vertraging opgelopen hebben.
Nieuwe leveringsdatum: middel augustus.
Grote teleurstelling.
Degene die we nu testrijden is een zwarte 3.0d met veel opties. Toffe wagen. Zal er straks ook wel eens mogen me rijden.
Comment