Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
M-Sportpakket voor BMW X5
Je kunt de klok er op gelijk zetten: enige tijd na de introductie van een nieuwe BMW volgt een M-sportpakket. Zo ook bij de X5.
Het M-sportpakket voor de BMW X5 bestaat uit specifieke aerodynamische M bumpers voor en achter, 19 inch lichtmetalen wielen in V-spaak design, zijdeglans aluminium accenten aan het exterieur, hoogglans zwart dakdraagsysteem, onderstel met sportkarakteristiek, sportstoelen, aluminium interieurlijsten, M sportstuurwiel en antraciet hemelbekleding.
In combinatie met het M sportpakket is de BMW X5 leverbaar in de kleuren Alpinweiß, Titansilber, Spacegrau, Monacoblau, Saphirschwarz en Carbonschwarz. Voor metalliclak geldt de reguliere meerprijs. Het sportpakket voor de X5 is leverbaar vanaf 8.196 Euro. BMW neemt het pakket vanaf productiemaand juli in het leveringsprogramma op.
En nu de foto's van de BMW perssite graag.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Een zilvere met knalrood interieur, zonder dakrails als dat zou kunnen. En ... velgen style 128 21"!!!!!Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten, ik vind de standaard bodykit mooier, dit is iets teveel koetswerkkleur naar mijn goesting.
Mooie sigpick btw...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenEn nu de foto's van de BMW perssite graag.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIk ging net zeggen:"En nu de foto van in uw handtekening graag!".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenMooie wielen, ik vind de standaard bodykit mooier, dit is iets teveel koetswerkkleur naar mijn goesting.
't Is ook m'n eerste gedacht, namelijk dat 'ie knapper is zonder M Pack.
'Es afwachten hoe 'n zwarte met M Pack eruit zal zien.
Comment
-
Mijn eerste indruk over het M-Sportpakket: minder mooi dan het gewone sportpakket.
Mijn vrouw daarentegen vindt het bij de X5 dan weer wel knap omwille van de chromé raamomlijsting en de meegespoten aanbouwdelen. Ze vindt dat zwart plastiek niet mooi.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk heb eens getimed : 29 sec naar de 200. Snel, maar zeker niet indrukwekkend snel. Het is geen vergelijking, maar een Porsche 997 met gelijkaardig vermogen doet er maar 16 à 17 seconden over
Ik heb trouwens pas deze week voor 't eerst de nieuwe X5 in 't verkeer gezien : groot ! En best mooi...
Comment
-
Krijg je dan bij een diesel ook weer zo'n zielige uitlaatjes. Deze passen schoon in die uitsparing nl.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenKrijg je dan bij een diesel ook weer zo'n zielige uitlaatjes. Deze passen schoon in die uitsparing nl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenKrijg je dan bij een diesel ook weer zo'n zielige uitlaatjes. Deze passen schoon in die uitsparing nl..
Comment
Comment