Voor mij mag hij ook standaard! Die plastieken wielkuipen en bumpers zijn meer eigen aan een 4x4/SUV.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenVoor mij mag hij ook standaard! Die plastieken wielkuipen en bumpers zijn meer eigen aan een 4x4/SUV.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenVoor mij mag hij ook standaard! Die plastieken wielkuipen en bumpers zijn meer eigen aan een 4x4/SUV.
Comment
-
het m-sportpacket is toch niet wat ik er van verwacht had. Als je ziet wat een mooi, subtiel, maar toch sportief packet ze ontwikkeld hebben voor de 1, 3, 5 reeks dan vind ik dit echt niet mooi. Het komt zelfs wat johnny. Ik zou het eens in het carbonzwart willen zien voor ik er een defintief oordeel over geef. Ik vind een x5 in spacegrau met het bruine leder, sportpack en de 20inch velgen nog altijd het mooist. En de prijs is toch ook peper naar mijn gedacht.
Comment
-
Er staat 'n subliem mooie en 84k kostende X5 3.0d bij Dejonckheere in Roeselare.Zadelbruin leder binnenin, sportpack, 20", zwart metallic, en een hele resem opties (incl. DVD-systeem achteraan). Miljaar 't is toch een zéér knappe wagen, hoor. Die "stance", damn wat een moddervette bak !! Dé topklasse-SUV van het moment, imo (toch zeker langs buiten, en ook binnenin mag 'ie gezien zijn).
Comment
-
Er staat 'n subliem mooie en 84k kostende X5 3.0d bij Dejonckheere in Roeselare. Zadelbruin leder binnenin, sportpack, 20", zwart metallic, en een hele resem opties (incl. DVD-systeem achteraan). Miljaar 't is toch een zéér knappe wagen, hoor. Die "stance", damn wat een moddervette bak !! Dé topklasse-SUV van het moment, imo (toch zeker langs buiten, en ook binnenin mag 'ie gezien zijn).. Mijn vader had vorig jaar al een aanbod gekregen van de dealer om hem als een van de eerste te hebben, maar hij was niet geïnteresseerd, hij houdt niet van SUV's
. Trouwens, er is ook een klein prijsverschil met gelijke opties...
Comment
-
Ik heb vandaag met de nieuwe X5 gereden. De vader van ne maat van mij heeft ne platinbronze 3.0d gekocht. Interieur is Sattelbraun met geborsteld alu
De auto is heel imposant en hij doet veel hoofden draaien
Hij is full option, Adaptive Drive, panoramisch dak, Exclusive line, Sportpack, Comfortzetels
Er staan ook alu nieren op wat hem stoerder maakt.
Hij rijdt heel comfortabel alleen is hij wel erg groot. Het is niet zo gemakkelijk om met zo een auto te manoeuvreren. Gelukkig had hij de achteruitrijcamera en active steering.
Morgen zullen er meer pics gepost worden.
Hier al een voorsmaakje
Bijgevoegde BestandenLast edited by MiniCooper; 07/06/2007, 23:42.
Comment
-
Nog een foto. Check die coole mini ernaast !
Sorry voor de slechte kwaliteit. Er komen nog betere pics dit weekend !
Bijgevoegde BestandenLast edited by MiniCooper; 07/06/2007, 23:56.
Comment
-
Volgend weekend (niet dit, maar volgend dus) foto's van 3.0d met Styling 239 en aeropack
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtener rijdt hier in kortrijk een nieuwe zwart-metallic X5 rond met sportpakket denk ik... nummerplaat XIT006 voor de streekgenoten
awel hij is magnifiek
ik probeer eens ne foto te trekken als ik hem nog eens zie
Comment
Comment