Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oke, de ontwikkelingskosten zullen nu wel serieus lager zijn natuurlijk.
Maar ik blijf erbij, als die mannen 2000€ erbovenop gooien, verkoopt die bak nog altijd even goed.
Nu kan het wel zijn dat de basisprijs niet gestegen is, maar hoe zit het met de opties. De meeste BMW X5'en worden toch met heel wat opties aangekleed, dus hier kan BMW ook een heel stuk verdienen.
Alleszins is dit een strategische marketingtechniek...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Het lijkt mij een beetje op de slokop-tactiek. Een dijk van een wagen neerzetten, ik ben er quasi zeker van dat 'ie magistraal goed zal rijden (beter dan z'n concurrenten Cayukke, Koe-zevenbus, emmel en Twares), en dan nog 'es de prijs erg laag houden.
Niet mijn favoriete manier van zaken doen, eerlijk gezegd, maar aangezien ik in dit geval langs de andere kant van de toonbank sta ... kan me dat weinig schelen.
Nu kan het wel zijn dat de basisprijs niet gestegen is, maar hoe zit het met de opties. De meeste BMW X5'en worden toch met heel wat opties aangekleed, dus hier kan BMW ook een heel stuk verdienen.
Alleszins is dit een strategische marketingtechniek...
Da's al langer geweten. BMW was vanaf 't midden van de jaren '80 al de koning van de ellenlange optielijst. Mercedes heeft ook altijd best lange optielijsten gehad, dus die wisten ook wel waar 't geld zat.
Het lijkt mij een beetje op de slokop-tactiek. Een dijk van een wagen neerzetten, ik ben er quasi zeker van dat 'ie magistraal goed zal rijden (beter dan z'n concurrenten Cayukke, Koe-zevenbus, emmel en Twares), en dan nog 'es de prijs erg laag houden.
Niet mijn favoriete manier van zaken doen, eerlijk gezegd, maar aangezien ik in dit geval langs de andere kant van de toonbank sta ... kan me dat weinig schelen.
Wie weet is ie helemaal zo goed niet als iedereen verwacht
J/k
ik begin hem ook te apprecieren, maar kzal hem toch eens moeten gaan testen in 35d versie (of 3.0sd als ge dat liever hoort)
Nu wat betreft die prijzen. Onze dealer heeft ons gezegd dat de nieuwe in Belgie in basisuitvoering 52.000Euro zal gaan kosten terwijl het oude model 48.000 kostte. Dat is dus wel een kleine prijsstijging rekening houdend met het standaard inbegrepen zijn van een automaat. Ik vind deze prijs in alle geval ook een stuk logischer dan de opgegeven prijs in Duitsland maar we zullen wel zien wat het wordt. Ik denk niet dat we grote prijsverschillen moeten gaan verwachten.
Heb net even de Duitse prijslijst ingekeken, en heb vastgesteld dat steptronic standaard op de oude 3.0d zit, dus je stelling klop niet echt! Enkel op de 3.0i zat er geen standaard steptronic op de vorige X5.
Heb net even de Duitse prijslijst ingekeken, en heb vastgesteld dat steptronic standaard op de oude 3.0d zit, dus je stelling klop niet echt! Enkel op de 3.0i zat er geen standaard steptronic op de vorige X5.
Hoe kan Dragon dan een manuele 3.0d hebben?
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Ah ja, je hebt gelijk . In Duitsland was ook op de 3.0d een automatische versnellingsbak standaard. Dit verklaart ook waarom hij een pak goedkoper is in België.
Wow wat een prachtbak. De power straalt er gewoon vanaf! Dit blijft toch mssn wel de mooiste SUV! (zegt een mercedes fan in hart en nieren) Ik denk dat de ML het hier toch wel erg warm van zal krijgen. De nodige potentiele kopers zullen hier dan ook vandaan gelokt worden. De Q7 heb ik persoonlijk nooit echt mooi gevonden en de Cayenne kan wel een facelift gebruiken om hem weer wat couranter te maken. De Touareg is knap, maar rijdt niet als een BMW. Lexus RX350 en Nissan Murano zijn te Japans (persoonlijke mening). De XC90 is een Volvo, not my cup of tea. Ik denk dat de nieuwe X5 het in zich heeft om de SUV klasse weer te beheersen met zijn looks/ performance en handling.
Comment