Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
misschien een domme vraag maar kan je bmw dealer je zetels laten overtrekken met een leder dat ze verkrijgen via individual of is het enkel mogelijk af-fabriek?
Goeie vraag. Ik vermoed dat ze dat ten stelligste gaan tegenhouden. Zo omzeil je hun monsterwinsten op dat individualiseringsgedoe.
BMW-dealers krijgen geen ledervellen overgezonden, die ze zelf moeten versnijden & naaien ... maar meteen de compleet klare zetelhoes in leder (voor dat type zetel en model auto enz.). Ik denk dat je minstens een serienummer zal moeten voorleggen als je een zetelhoes in Individual-leder wil laten bestellen ... en als je een gans Individual-interieur bestelt zullen ze de prijs wel zo peperen dat je snel van gedacht verandert.
Allez, dat zegt m'n gezond verstand toch, 'k heb er eigenlijk geen idee van.
Trouwens, de complete zetelhoezen zijn enkel verkrijgbaar in de standaard Individual kleuren. De 'op maat' kleuren zijn niet aftermarket verkrijgbaar, of je moet met je kar naar München.
Not quite (zie m'n post). Wat denk je dat ze doen als je b.v. het leder in een zetel gescheurd hebt of onherstelbaar gevlekt, of wat dan ook? Zou straf zijn mocht je auto dan naar München moeten. De ledersoorten van het 'standaard Individual gamma' zijn door de dealer ook meteen als zetelhoes te bestellen.
En seg nu zelf, toch niets leuker om als fiere papa met een X5 te rijden.
Als je dan stopt en de deuren open doet, dan blijven de kleine mannen komen ... moet nog een leuk zicht zijn.
Not quite (zie m'n post). Wat denk je dat ze doen als je b.v. het leder in een zetel gescheurd hebt of onherstelbaar gevlekt, of wat dan ook? Zou straf zijn mocht je auto dan naar München moeten. De ledersoorten van het 'standaard Individual gamma' zijn door de dealer ook meteen als zetelhoes te bestellen.
+ 2x de normale prijs vragen vind ik hetzelfde als zeggen dat het niet mogelijk is ... iedereen zal dan naar een gewoon bedrijf gaan die zetels overtrekt ...
+ 2x de normale prijs vragen vind ik hetzelfde als zeggen dat het niet mogelijk is ... iedereen zal dan naar een gewoon bedrijf gaan die zetels overtrekt ...
ja, maar dan krijg ik de 4 jaar daarachter mail, sms, post, scheldtelefoons, telegrams & wenskaarten van gTa dat ie niet origineel is
Ah, 'k dacht dat Tomski bedoelde dat 'ie chocoladebruin leder wou op een nieuwe X5, maar niet de volle Individual-pot wilde betalen, sorry wist niet dat 't over een E53 ging waar 'ie ander leder in wou.
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
iedereen zal dan naar een gewoon bedrijf gaan die zetels overtrekt ...
En groot gelijk ook. Je hebt er die schitterend werk afleveren, je kan doorgaans uit 2 lederkwaliteiten kiezen (het betere leder is van een kwaliteit dat geenszins wordt gehaald door 't Dakota-leder van BMW), en je hebt keuze zat qua kleuren. Én je kan ook nog enkele kleine dingen mee in 't leder laten steken, ook altijd leuk (b.v. versnellingspookmof [nvt o/d E70 ], armsteunen in de deuren, centrale armsteun, hoes van de handrem, ...).
Ah, 'k dacht dat Tomski bedoelde dat 'ie chocoladebruin leder wou op een nieuwe X5, maar niet de volle Individual-pot wilde betalen, sorry wist niet dat 't over een E53 ging waar 'ie ander leder in wou.
En groot gelijk ook. Je hebt er die schitterend werk afleveren, je kan doorgaans uit 2 lederkwaliteiten kiezen (het betere leder is van een kwaliteit dat geenszins wordt gehaald door 't Dakota-leder van BMW), en je hebt keuze zat qua kleuren. Én je kan ook nog enkele kleine dingen mee in 't leder laten steken, ook altijd leuk (b.v. versnellingspookmof [nvt o/d E70 ], armsteunen in de deuren, centrale armsteun, hoes van de handrem, ...).
ik heb helemaal geen plannen, noch E53, noch E70, zelfs al zou het zo zijn dan is het maar voor binnen 3 jaartjes, ten vroegste, vroeger dan dat heb ik geen nood aan een SUV.
was gewoon een vraag of bmw aan de individual zetelovertrekken kon geraken aan een democratische prijs
Comment