Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tuurlijk ! Individual levert alles.

Comment

• misschien een domme vraag maar kan je bmw dealer je zetels laten overtrekken met een leder dat ze verkrijgen via individual of is het enkel mogelijk af-fabriek?

gesteld dus dat je een occazietje koopt

Comment

• Goeie vraag. Ik vermoed dat ze dat ten stelligste gaan tegenhouden. Zo omzeil je hun monsterwinsten op dat individualiseringsgedoe.

BMW-dealers krijgen geen ledervellen overgezonden, die ze zelf moeten versnijden & naaien ... maar meteen de compleet klare zetelhoes in leder (voor dat type zetel en model auto enz.). Ik denk dat je minstens een serienummer zal moeten voorleggen als je een zetelhoes in Individual-leder wil laten bestellen ... en als je een gans Individual-interieur bestelt zullen ze de prijs wel zo peperen dat je snel van gedacht verandert.

Allez, dat zegt m'n gezond verstand toch, 'k heb er eigenlijk geen idee van.

Trouwens, de complete zetelhoezen zijn enkel verkrijgbaar in de standaard Individual kleuren. De 'op maat' kleuren zijn niet aftermarket verkrijgbaar, of je moet met je kar naar München.

Comment

• Individual leder is enkel af-fabriek, maar je kan naar andere bedrijven gaan ...

Comment

• pfff, flauwerikken

Ik zal het met mijn tweede keus dan maar moeten doen

fotootje is wel van een 7 maar het dash trekt er wel wat op

Last edited by ; 19/04/2008, 08:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
              Individual leder is enkel af-fabriek.
              Not quite (zie m'n post). Wat denk je dat ze doen als je b.v. het leder in een zetel gescheurd hebt of onherstelbaar gevlekt, of wat dan ook? Zou straf zijn mocht je auto dan naar München moeten. De ledersoorten van het 'standaard Individual gamma' zijn door de dealer ook meteen als zetelhoes te bestellen.

Comment

• knap dashbord voor een 7

Comment

• Man die prijzen, dat had ik nu ook niet verwacht!

Dat messing kleertje vind ik nog ok, en zwart ... altijd wel mooi, maar toch, ik weet het niet. Je ziet maar bitter weinig dan van je voiture.

Zwarte raamomlijsting moet hij zeker hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                    Ik heb net de foto's van deze nieuwe X5 aan m'n vrouw laten zien.

Ze vindt de X5 een prachtig machien.

Haar reactie: "de X5 heeft nu een derde zetelrij... och schatteke, dan kunnen we toch nog voor een derde kindje gaan..."

Alé kijk eens aan hoe lief! Ga ervoor en geef het betse van je zelf, je zal tevreden zijn over het resultaat.

En seg nu zelf, toch niets leuker om als fiere papa met een X5 te rijden.
                    Als je dan stopt en de deuren open doet, dan blijven de kleine mannen komen ... moet nog een leuk zicht zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                      Not quite (zie m'n post). Wat denk je dat ze doen als je b.v. het leder in een zetel gescheurd hebt of onherstelbaar gevlekt, of wat dan ook? Zou straf zijn mocht je auto dan naar München moeten. De ledersoorten van het 'standaard Individual gamma' zijn door de dealer ook meteen als zetelhoes te bestellen.
                      Herstellen van een individual is een andere zaak als een 4 jarige occasie naar individual omvormen héé...

+ 2x de normale prijs vragen vind ik hetzelfde als zeggen dat het niet mogelijk is ... iedereen zal dan naar een gewoon bedrijf gaan die zetels overtrekt ...

Comment

Herstellen van een individual is een andere zaak als een 4 jarige occasie naar individual omvormen héé...

+ 2x de normale prijs vragen vind ik hetzelfde als zeggen dat het niet mogelijk is ... iedereen zal dan naar een gewoon bedrijf gaan die zetels overtrekt ...

ja, maar dan krijg ik de 4 jaar daarachter mail, sms, post, scheldtelefoons, telegrams & wenskaarten van gTa dat ie niet origineel is

Comment

• btw, ik vind dat ze er de M5 motor in moeten lepelen

dan krijg je dit vuurwerk:

Comment

• Pfff eerlijk gezegd begin ik die V10 wat beu te geraken, dat ze er dan liever een V8 in lepelen ...

Comment

Pfff eerlijk gezegd begin ik die V10 wat beu te geraken, dat ze er dan liever een V8 in lepelen ...

euh, da heeft 'ie toch al ?

Comment

Ah, 'k dacht dat Tomski bedoelde dat 'ie chocoladebruin leder wou op een nieuwe X5, maar niet de volle Individual-pot wilde betalen, sorry wist niet dat 't over een E53 ging waar 'ie ander leder in wou.

Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                                iedereen zal dan naar een gewoon bedrijf gaan die zetels overtrekt ...
                                En groot gelijk ook. Je hebt er die schitterend werk afleveren, je kan doorgaans uit 2 lederkwaliteiten kiezen (het betere leder is van een kwaliteit dat geenszins wordt gehaald door 't Dakota-leder van BMW), en je hebt keuze zat qua kleuren. Én je kan ook nog enkele kleine dingen mee in 't leder laten steken, ook altijd leuk (b.v. versnellingspookmof [nvt o/d E70 ], armsteunen in de deuren, centrale armsteun, hoes van de handrem, ...).

Comment

Pfff eerlijk gezegd begin ik die V10 wat beu te geraken, dat ze er dan liever een V8 in lepelen ...

ja, kan me dat voorstellen dat je die V10 al beu bent, ik zou 'm ook al beu zijn als je én een M5 én een M6 op je oprit staan hebt en die 2 krellen zijn niet vooruit te branden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
                                    ja, maar dan krijg ik de 4 jaar daarachter mail, sms, post, scheldtelefoons, telegrams & wenskaarten van gTa dat ie niet origineel is

Ik zou ook best 'n aftermarket lederen interieurtje overwegen, hoor, gesteld dat ik een occasie vind die me - op de zetelbekleding na - hélemaal aanstaat.

Comment

• Zoals in dat filmke dus, een V8 geroffel klinkt toch veel passender in een X5 dan zo'n V10 gescheeuw

Comment

Ah, 'k dacht dat Tomski bedoelde dat 'ie chocoladebruin leder wou op een nieuwe X5, maar niet de volle Individual-pot wilde betalen, sorry wist niet dat 't over een E53 ging waar 'ie ander leder in wou.

En groot gelijk ook. Je hebt er die schitterend werk afleveren, je kan doorgaans uit 2 lederkwaliteiten kiezen (het betere leder is van een kwaliteit dat geenszins wordt gehaald door 't Dakota-leder van BMW), en je hebt keuze zat qua kleuren. Én je kan ook nog enkele kleine dingen mee in 't leder laten steken, ook altijd leuk (b.v. versnellingspookmof [nvt o/d E70 ], armsteunen in de deuren, centrale armsteun, hoes van de handrem, ...).

ik heb helemaal geen plannen, noch E53, noch E70, zelfs al zou het zo zijn dan is het maar voor binnen 3 jaartjes, ten vroegste, vroeger dan dat heb ik geen nood aan een SUV.

was gewoon een vraag of bmw aan de individual zetelovertrekken kon geraken aan een democratische prijs

Comment

Ik zou ook best 'n aftermarket lederen interieurtje overwegen, hoor, gesteld dat ik een occasie vind die me - op de zetelbekleding na - hélemaal aanstaat.
                                          wie ben jij en wat heb je met Gilles gedaan?????

Comment

Working...
                                          X