Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Range Rover =/= Sport. Hoe je het ook draait of keert.
Maakt allemaal niet uit, ik vind hem de knapste van de hoop, ook al is hij zelfs nog minder sportief dan pakweg...een E200 CDI elegance
Ey, ik kan een Range Sport afdrogen aan de lichten, vet
Ongetwijfeld de mooiste SUV vant moment... PRACHTIG!!! Opnieuw 19cm erbij, als auto's zo blijven groeien bij elke generatiewissel rijden we binnen 20 jaar in auto's van 10 meter.
Sorry maar, ik vind de X5 zoveel meer karakter hebben! De ML vind ik maar zozo, in het grijs vallen die wielkasten zo hard op (precies getuned ), net zoals de S en de nieuwe CL, in het zwart vallen ze wel mee (wielkasten vallen minder op).
Niet zo leuk : 't lijkt me alsof die 3e zetelrij wel 'es standaard zou kunnen zijn. De instap is trouwens ook erg smalletjes (dus die lange achterdeuren zullen wel broodnodig geweest zijn, 't is nu nog maar nipt), en de zetels achteraan zien me er niet echt comfy uit voor volwassenen.
Die rode, mjah. Shop geeft wel een pak teveel contrast, 't lijkt wel een driedubbele candy-lak. Maar 't is wel knap.
Ik zou 'm waarschijnlijk in een tussenkleur nemen. En 't mag een kleur zijn. Iets in 't genre van mystic- of toledoblauw, of een middengrijs (maar dan wel donkerder dan zilvergrijs). Of gewoon een titaangrijze, zou 'k ook wel lusten.
Comment