Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Die uitlaten zou ik direct veranderen! Mogen toch twee keer zo groot zijn, om in proportie te zijn met de rest !
    Zou je de uitlaten van een 4.8 steken onder een 3.0d?

Ik zou dat echt vet vinden maar ben bang dat mensen dan gaan beginnen zeveren dat het een wannebee 4.8 is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten

Inderdaad
      Wanneer komt hij eigenlijk binnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Dat 7-zitter gedoe bij de X5 is toch maar een rommeltje, hoor. Gisteren 'es uitgebreid aan 't testen mee geweest, en 'k vind het eigenlijk iets zinloos. Op de achterste 2 zitjes zit ik (al ben ik dan niet van de kleinste/magerste) gewoonweg rotslecht. En dan nog: als je 5 kinderen hebt en je bent vaak met die pagadders op stap, dan is 't toch niet makkelijk om die continu in en uit die kofferbak te laten stappen. 'k Vraag me af of 't veel verkocht zal worden, die optie.
        het verwondert me al dat je erin past

de enige 7-zitter waar ik echt goed in zat op de laatste rij -en dan nog- was de Merc GL ... maar die heeft ook een waanzinnig rommelig mechanisme, echt een soep om dat goed te krijgen
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
          Wanneer komt hij eigenlijk binnen?
          Anytime now, maar da's in termen van weken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

ik vind het zalig en ordinair tegelijkertijd !
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
              Anytime now, maar da's in termen van weken
              Mooi mooi!

Comment

• Als'k die foto's van die zwarte zie, ben ik wel blij dat we ook het aero-pack genomen hebben, t'heeft toch iets imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                  Zou je de uitlaten van een 4.8 steken onder een 3.0d?

Ik zou dat echt vet vinden maar ben bang dat mensen dan gaan beginnen zeveren dat het een wannebee 4.8 is.
                  Ik weet het niet. Nuja, begrijp me niet verkeerd: ik vind het zeker mooi zoals 'm standaard wordt geleverd. Maar om perfect te zijn, vallen die 3.0d-uitlaatjes een beetje te klein uit. Ne slag groter zou veel vetter zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THIJS Bekijk Berichten
                    Ik vraag mij toch af als er bij bepaalde mensen wel echt een X5 voor de deur staat. Schrijven op het forum gaat maar een foto is te veel werk?
                    Kijk es aan... we gaan een grote bek opzetten!

Comment

• Heb er gisteren 2 zien rijden in A'pen en het viel me op dat zij net als Mercedes de mistlichten nu ook laten aanslaan tijdens het richtingaangeven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                        Heb er gisteren 2 zien rijden in A'pen en het viel me op dat zij net als Mercedes de mistlichten nu ook laten aanslaan tijdens het richtingaangeven...
                        Ik heb dit eerder al gezien op een X3, een tijdje geleden al. Niemand wou me toen geloven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Ik heb dit eerder al gezien op een X3, een tijdje geleden al. Niemand wou me toen geloven...
                          Ik vind het eerlijk gezegd iets zeer marginaal, ze moeten mij niet zeggen dat dit voor de veiligheid dient. Het lijkt wel of je richtingaanwijzers stuk zijn...

Comment

Ik vind het eerlijk gezegd iets zeer marginaal, ze moeten mij niet zeggen dat dit voor de veiligheid dient. Het lijkt wel of je richtingaanwijzers stuk zijn...
                            Vind ik ook. Telkens ik dit zie op een Benz vind ik dat zo lelijk. En hoeveel mensen die met mij meewaren die zegden: "Kijk, die MB zijn lichten gaan maar half..."

Op onze oververlichte wegen, is die optie eigenlijk totaal nutteloos. Ik vraag me zelfs af, of dit nu zo'n groot verschil is op niet-verlichte wegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THIJS Bekijk Berichten
                              Ik vraag mij toch af als er bij bepaalde mensen wel echt een X5 voor de deur staat. Schrijven op het forum gaat maar een foto is te veel werk?
                              Ik zal straks in de vluchte(als de batterij van het fototoestel is opgeladen) een paar fotokes pakken.

Comment

Een broodnodige optie voor BMW dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Een broodnodige optie voor BMW dus
                                  geestig

Comment

• Hier een paar foto's, of wat voor foto's moet doorgaan. Ze zijn rap getrokken in onze garage waardoor ik hem er niet helemaal op kreeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                                      Hier een paar foto's, of wat voor foto's moet doorgaan. Ze zijn rap getrokken in onze garage waardoor ik hem er niet helemaal op kreeg.

Amai! Zeer knap!

Comment

• Zéér geslaagd! Het enige dat ik jammer vindt aan deze X5 is dat je eigelijk niet kleiner mag gaan dan 20". Anders lijken het wel playmobilwieltjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Zéér geslaagd! Het enige dat ik jammer vindt aan deze X5 is dat je eigelijk niet kleiner mag gaan dan 20". Anders lijken het wel playmobilwieltjes.
                                          Dit vind ik eigenlijk ideaal...

Comment

Working...
                                          X