Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo vet.

Comment

• Donderdag ga ik met eentje rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Zo vet.
        Zot é! Echt jong, da gat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
          Ik kan mij vergissen maar wat jij adviseert is in feite toch gewoon belasting-ontduiking??
          Een wagen laten tunen om minder taksen te betalen is inderdaad belasting(taks)-ontduiking.
          Maar je kunt het ook anders stellen ... ofwel ga je uwe SUV tunen van 211 pk tot 233pk (of meer) en je betaald 2500 euro BIV ... ofwel laat je je bestelen door de Belgische staat en betaal je 5000 euro BIV voor een "standaard" 233 pk en daar bovenop nog meer jaarlijkse verkeersbelasting.
          Wat ik al eerder stelde is een SUV van 211pk meer dan voldoende ... één SUV bestellen van 233 pk is gewoon een kwestie van onwetendheid.

k'Ben toch nieuwsgierig over de CO2-belasting op wagens. Het einde van de SUV zal misschien in zicht zijn ... dus de vele jaloerse SUV-haters kunnen nu al hunne taart al bestellen.
          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Knappe combinatie olivier, zowel interieur als exterieur!

@bt.: Is die van jullie nu al geleverd, zoneen, vanaf wanneer valt die te spotten in Aalter City?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
              gespot in duitsland

is dit geen 4.8i?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                gespot in duitsland

Mmm, heerlijk achterste

Die banden staan echt perfect aan de buitenkant. Hoe breed zijn deze banden eigenlijk?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                  Mmm, heerlijk achterste

Die banden staan echt perfect aan de buitenkant. Hoe breed zijn deze banden eigenlijk?
                  Ik dacht 315 mm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Knappe combinatie olivier, zowel interieur als exterieur!

@bt.: Is die van jullie nu al geleverd, zoneen, vanaf wanneer valt die te spotten in Aalter City?
                    Normaal deze week bij De Mey, dus nog een weekje rekenen voor papierwerk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                      is dit geen 4.8i?
                      Neen, dit is een 3.0d. Dat herken je aan de ronde uitlaten. De 4.8is heeft langwerpige uitlaten...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                        Normaal deze week bij De Mey, dus nog een weekje rekenen voor papierwerk
                        Tzal toch een van de eerste X5'en zijn. En zowiezo de eerste die ik zal spotten. (als die tenminste eens aan de drukkerij zal staan. )

Comment

Tzal toch een van de eerste X5'en zijn. En zowiezo de eerste die ik zal spotten. (als die tenminste eens aan de drukkerij zal staan. )
                          Quite likely

Comment

Knappe combinatie olivier, zowel interieur als exterieur!
                            Thx! Maar ik ging voor het zwart gegaan zijn maar mijn pa had geen zin om weer 4 keer per week naar de car wash te moeten...

Comment

• Dat 7-zitter gedoe bij de X5 is toch maar een rommeltje, hoor. Gisteren 'es uitgebreid aan 't testen mee geweest, en 'k vind het eigenlijk iets zinloos. Op de achterste 2 zitjes zit ik (al ben ik dan niet van de kleinste/magerste) gewoonweg rotslecht. En dan nog: als je 5 kinderen hebt en je bent vaak met die pagadders op stap, dan is 't toch niet makkelijk om die continu in en uit die kofferbak te laten stappen. 'k Vraag me af of 't veel verkocht zal worden, die optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Dat 7-zitter gedoe bij de X5 is toch maar een rommeltje, hoor. Gisteren 'es uitgebreid aan 't testen mee geweest, en 'k vind het eigenlijk iets zinloos. Op de achterste 2 zitjes zit ik (al ben ik dan niet van de kleinste/magerste) gewoonweg rotslecht. En dan nog: als je 5 kinderen hebt en je bent vaak met die pagadders op stap, dan is 't toch niet makkelijk om die continu in en uit die kofferbak te laten stappen. 'k Vraag me af of 't veel verkocht zal worden, die optie.
                                Een verkoper van Verstraete vertelde dat ze van de 30(al een tijdje geleden) nog maar 2 met de 7-zitter optie verkocht hadden.

Comment

• Begrijpelijk. En van die 2 was er dan waarschijnlijk nog minstens één die ze "moeten" nemen hebben, de eerste showroommodellen dus, waarvan ze verplicht ene met die optie moésten nemen om 't in de showroom te hebben en 't te kunnen demonstreren.

Comment

• Ik zou die opties allesinds nooit bestellen! Duur en nutteloos!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Ik zou die opties allesinds nooit bestellen! Duur en nutteloos!
                                      Ja, enorm dwaas!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                        Ja, enorm dwaas!
                                        Wanneer gaan jullie de X5 hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                          Thx! Maar ik ging voor het zwart gegaan zijn maar mijn pa had geen zin om weer 4 keer per week naar de car wash te moeten...
                                          4 keer?!
                                          Zot!
                                          Bwaja, tis eens iets anders dan zwart hé, en een schitterende kleur op de nieuwe X5 vind ik! Met welke wordt er naar de meeting gegaan? De nieuwe X5 of de M6?

Comment

Working...
                                          X