Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik kan mij vergissen maar wat jij adviseert is in feite toch gewoon belasting-ontduiking??
Een wagen laten tunen om minder taksen te betalen is inderdaad belasting(taks)-ontduiking.
Maar je kunt het ook anders stellen ... ofwel ga je uwe SUV tunen van 211 pk tot 233pk (of meer) en je betaald 2500 euro BIV ... ofwel laat je je bestelen door de Belgische staat en betaal je 5000 euro BIV voor een "standaard" 233 pk en daar bovenop nog meer jaarlijkse verkeersbelasting.
Wat ik al eerder stelde is een SUV van 211pk meer dan voldoende ... één SUV bestellen van 233 pk is gewoon een kwestie van onwetendheid.
k'Ben toch nieuwsgierig over de CO2-belasting op wagens. Het einde van de SUV zal misschien in zicht zijn ... dus de vele jaloerse SUV-haters kunnen nu al hunne taart al bestellen.
Dat 7-zitter gedoe bij de X5 is toch maar een rommeltje, hoor. Gisteren 'es uitgebreid aan 't testen mee geweest, en 'k vind het eigenlijk iets zinloos. Op de achterste 2 zitjes zit ik (al ben ik dan niet van de kleinste/magerste) gewoonweg rotslecht. En dan nog: als je 5 kinderen hebt en je bent vaak met die pagadders op stap, dan is 't toch niet makkelijk om die continu in en uit die kofferbak te laten stappen. 'k Vraag me af of 't veel verkocht zal worden, die optie.
Dat 7-zitter gedoe bij de X5 is toch maar een rommeltje, hoor. Gisteren 'es uitgebreid aan 't testen mee geweest, en 'k vind het eigenlijk iets zinloos. Op de achterste 2 zitjes zit ik (al ben ik dan niet van de kleinste/magerste) gewoonweg rotslecht. En dan nog: als je 5 kinderen hebt en je bent vaak met die pagadders op stap, dan is 't toch niet makkelijk om die continu in en uit die kofferbak te laten stappen. 'k Vraag me af of 't veel verkocht zal worden, die optie.
Een verkoper van Verstraete vertelde dat ze van de 30(al een tijdje geleden) nog maar 2 met de 7-zitter optie verkocht hadden.
Begrijpelijk. En van die 2 was er dan waarschijnlijk nog minstens één die ze "moeten" nemen hebben, de eerste showroommodellen dus, waarvan ze verplicht ene met die optie moésten nemen om 't in de showroom te hebben en 't te kunnen demonstreren.
Thx! Maar ik ging voor het zwart gegaan zijn maar mijn pa had geen zin om weer 4 keer per week naar de car wash te moeten...
4 keer?!
Zot!
Bwaja, tis eens iets anders dan zwart hé, en een schitterende kleur op de nieuwe X5 vind ik! Met welke wordt er naar de meeting gegaan? De nieuwe X5 of de M6?
Comment