Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waarom niet kiezen voor een 211pk en daarna laten tunen ? Scheelt hem sowieso 2500 euro (!!!) minder in BIV en dan nog minder betalen in jaarlijkse verkeersbelasting.
Neem van mij aan dat een SUV (of toch een Audi Q7) meer dan power genoeg heeft met een 211pk-500Nm laat staan een X5.
De keuze van een (officiele) 233 pk is toch onbegrijpelijk. Zonde voor dat geld...
Waarom niet kiezen voor een 211pk en daarna laten tunen ? Scheelt hem sowieso 2500 euro (!!!) minder in BIV en dan nog minder betalen in jaarlijkse verkeersbelasting.
Neem van mij aan dat een SUV (of toch een Audi Q7) meer dan power genoeg heeft met een 211pk-500Nm laat staan een X5.
De keuze van een (officiele) 233 pk is toch onbegrijpelijk. Zonde voor dat geld...
Ziet er mooi uit. Wij hebben voor het graphite gekeuzen maar in werkelijkheid is dit gewoon een aluminium-kleur terwijl dat er op alle foto's veel donkerder, bijna zwart uitzag. Dat is toch een beetje jammer.
Voor de rest rijdt dat ding echt fantastisch, het comfort is er enorm op vooruit gegaan, zelfs met die 20inch'en kan je absoluut niet klagen!
Foto's heb ik nog altijd niet genomen en voor het verlof zal dat er waarschijnlijk niet meer van komen(examens).
Hij ziet er langs buiten eigenlijk identiek uit aan de deze(buiten de nummerplaat dan):http://www.autoblog.nl/archive/2007/...est-bmw-x5-48i
Hier zie je de kleur van de graphite inleg dingskes('t interieur is eigenlijk identiek):
Ik kan mij vergissen maar wat jij adviseert is in feite toch gewoon belasting-ontduiking??
We moeten ook niet te naief doen natuurlijk, maar mensen op een openbaar forum aanzetten tot het ontduiken van taksen is er misschien toch net over. Of niet?
Ja, vind het ook de mooiste combinatie. Het exterieur wordt in het spacegrau.
Ideaal! Denk dat dit het mooiste staat op X5. Dit is wel de enige kleur die ik tot nu toe heb gezien IRL, maar toch Zwart is ook wel imposant. Ik zou twijfelen. Maar de interieurkleur is zeer mooi, die hebben we ook op onze A8. En het is mooi overdag, 's avonds met de sfeerverlichting, hmmmmmm...
We moeten ook niet te naief doen natuurlijk, maar mensen op een openbaar forum aanzetten tot het ontduiken van taksen is er misschien toch net over. Of niet?
Idd, dat is ook zo, geef je volledig gelijk...
Alleen denk ik dat er sommigen toch niet twijfelen om het te doen, en misschien ben je wel dom dat je het niet doet, alleen om via tuning aan belastingontduiking te doen, nee srry, dan lach ik toch eens goed...
Comment