Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
    Kvraag mij af welke wagen ik het liefst zal hebben.
    De nieuwe X5 of de A6 avant...
    Het is te zien welke motorisatie de A6 zal hebben.

Het zal een 3.0TDI worden zeker?!

Maarja, das al niet belangerijk, de wagen die je het liefst hebt is de M6 zeker...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Het is te zien welke motorisatie de A6 zal hebben.

Het zal een 3.0TDI worden zeker?!

Maarja, das al niet belangerijk, de wagen die je het liefst hebt is de M6 zeker...
      Ja, het wordt een 3.0TDI. En die komt er in september als ik het goed heb.
      Mijn ouders doen teveel km's om dagdagelijks met een benzine rond te toeren...

Comment

Ja, het wordt een 3.0TDI. En die komt er in september als ik het goed heb.
        Mijn ouders doen teveel km's om dagdagelijks met een benzine rond te toeren...
        Ik dacht dat ook, maar we hebben nu al 8200km en we hebben de S6 nog maar een kleine 3 maand...

Ja, wat doe je eraan hé!

Rood; fotoshoot met de broertjes?

Comment

Ik dacht dat ook, maar we hebben nu al 8200km en we hebben de S6 nog maar een kleine 3 maand...

Ja, wat doe je eraan hé!

Rood; fotoshoot met de broertjes?
          Haha, super! Ga dan toch mijn rijbewijs hebben...

Comment

Haha, super! Ga dan toch mijn rijbewijs hebben...
            Dat off-topic hé...

5 september examen?

Comment

Dat off-topic hé...

5 september examen?
              Zot.
              Hoe weet jij dat?
              Neen 6 september. 5 September verjaar ik

Comment

• Comment

Zot.
                  Hoe weet jij dat?
                  Neen 6 september. 5 September verjaar ik
                  Goh, ik ken die BMW-drivers van vandaag hoor...

Eerst hun helemaal dronken drinken op hun verjaardag en dan de volgende dag met hun BMW'ke hun rijexamen te gaan doen...
                  Dan de oude pépé's niet zien staan aan het zebrapad!

Grandioos gebuist dan wel...

(Ik weet wel niet dat dat toepasbaar is op jou. )

Comment

Goh, ik ken die BMW-drivers van vandaag hoor...

Eerst hun helemaal dronken drinken op hun verjaardag en dan de volgende dag met hun BMW'ke hun rijexamen te gaan doen...
                    Dan de oude pépé's niet zien staan aan het zebrapad!

Grandioos gebuist dan wel...

(Ik weet wel niet dat dat toepasbaar is op jou. )
                    Aan geen kanten toepasbaar op mij...

Comment

• Oliverooo moet zich daarvoor niet lam zuipen de avond ervoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Oliverooo moet zich daarvoor niet lam zuipen de avond ervoor

Waarom denk je dat?
                        Last edited by ; 20/05/2007, 00:43.

Comment

• Mijn vader heeft vandaag ook zijn handtekening gezet onder een X5 3.0Sd. Levering eind november: saphire zwart, satelbraun, 20" velgen, ... .

Comment

• Bmw3adept zou ik je msn mogen want mijn pa heeft ook de 3.0sd besteld maar ik heb nog wat vragen erover.

als je mij wil toevoegen: stevie_rules91@Hotmail.com (ouwe hotmail)

Comment

• Het is waanzinnig hoeveel je er al ziet rijden Ik heb er nu in de afgelopen 24u minstens een stuk of 20 - 30 gezien.

knapste combinatie was ongetwijfeld een witte met sattelbraun interieur
                              Het valt vooral op hoeveel mensen er kiezen voor de 20 of 21" velgen maar dat juich ik alleen maar toe
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Zo zal het interieur eruit zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                  Het is waanzinnig hoeveel je er al ziet rijden Ik heb er nu in de afgelopen 24u minstens een stuk of 20 - 30 gezien.

knapste combinatie was ongetwijfeld een witte met sattelbraun interieur
                                  Het valt vooral op hoeveel mensen er kiezen voor de 20 of 21" velgen maar dat juich ik alleen maar toe
                                  Knokke zeker?

Gisteren er ook minstens een 20-tal gezien
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                                    Mijn vader heeft vandaag ook zijn handtekening gezet onder een X5 3.0Sd. Levering eind november: saphire zwart, satelbraun, 20" velgen, ... .
                                    Wens hem een dikke proficiat van mij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                      Knokke zeker?

Gisteren er ook minstens een 20-tal gezien
                                      Jep, alles tussen Brugge en Knokke .. echt geschift

we gingen gisteravond iets kleins eten en net toen we vertrokken kwam er een nieuwe X5 voorbij .. ik reageerde volgens mijn vriendin ietske te enthousiast, alsook op de 2 volgende X5'en die we zagen .. waarna ze mij heel den avond heeft zitten uitlachen door zelf overenthousiast te doen bij elke nieuwe X5 die we tegenkwamen .. er rijden er echt al véél rond !
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Jip. De 233 pk versie.
                                        Waarom niet kiezen voor een 211pk en daarna laten tunen ? Scheelt hem sowieso 2500 euro (!!!) minder in BIV en dan nog minder betalen in jaarlijkse verkeersbelasting.

Neem van mij aan dat een SUV (of toch een Audi Q7) meer dan power genoeg heeft met een 211pk-500Nm laat staan een X5.

De keuze van een (officiele) 233 pk is toch onbegrijpelijk. Zonde voor dat geld...
                                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                          Waarom niet kiezen voor een 211pk en daarna laten tunen ? Scheelt hem sowieso 2500 euro (!!!) minder in BIV en dan nog minder betalen in jaarlijkse verkeersbelasting.

Neem van mij aan dat een SUV (of toch een Audi Q7) meer dan power genoeg heeft met een 211pk-500Nm laat staan een X5.

De keuze van een (officiele) 233 pk is toch onbegrijpelijk. Zonde voor dat geld...
                                          Tunen, tunen, laten we niet marginaal gaan doen eh Alles origineel is nog het beste lijkt me toch, en denk niet dat als je een wagen koopt in zo'n segment, dat je moet klagen of je zorgen maken over een kleine 3000EUR meer. Afschrijven op de firma zeker

Comment

Working...
                                          X