Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jah, zoiets dacht ik toch, natuurlijk dan wel nog papieren en dergelijk in orde brengen
Aha, 't is maar dat het ongeduld bij ons thuis des te groter wordt naargelang de tijd strekt, ik had eigenlijk al lang een telefoontje van de dealer verwacht om te zeggen dat hij er was. Maar de trip van de USA duurt blijkbaar veel langer dan ik ooit had willen denken.
Aha, 't is maar dat het ongeduld bij ons thuis des te groter wordt naargelang de tijd strekt, ik had eigenlijk al lang een telefoontje van de dealer verwacht om te zeggen dat hij er was. Maar de trip van de USA duurt blijkbaar veel langer dan ik ooit had willen denken.
Héhé, ik kan het ook niet met zekerheid zeggen zenne, maar vorige week sprak m'n pa over nog een tweetal weken...
Zou trouwens goed kunnen dat ze tegelijkertijd toekomen é
Héhé, ik kan het ook niet met zekerheid zeggen zenne, maar vorige week sprak m'n pa over nog een tweetal weken...
Zou trouwens goed kunnen dat ze tegelijkertijd toekomen é
Dat is goed mogelijk. Ik had trouwens de indruk dat onze verkoper bij het meedelen van de datum ook niet exact wist wanneer hij zou arriveren. Het hangt er waarschijnlijk vanaf wanneer de schepen hun tochtje over the atlantic maken.
Gisteren een lading X5en zien staan in de haven van Zeebrugge. (n 20 tal) ...
Stond ook een witte tussen .... gewaagd maar geslaagd ! Wit staat er echt goed op
Bon, er lijkt dan toch vaart achter te komen. De X5 is vorige weekdoor de kwaliteitscontrole in Duitsland(ik wist niet dat die langs daar gingen) geraakt en op de trein gezet richting Belgie. 't Zal dus iets zijn voor deze of volgende week.
Inderdaad, veruit de mooiste, zijn gewoon als gegoten in het design .
Ik was mijn pa eerst aan het overtuigen om voor de styling 128's te gaan van 21". Maar in de garage zagen we die van 20" en de breedte van de banden is al enorm.
En ze staan hem wel vind ik.
Ik heb hem al een paar keer gezien en ... nja ik weet het niet
Kvind hem vet zoals ik elke SUV in den beginne wel vet vind, gewoon omwille van hun gebald, dik voorkomen. Of ik hem mooier vind dat de huidige, das nog iets anders.
Ik vond hem op de persfoto's erg knap, maar mijn eerste real life knappe X5 moet ik nog tegenkomen.
Comment