Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
    Binnen een dikke week
    Is hij er dan al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
      Is hij er dan al?
      Jah, zoiets dacht ik toch, natuurlijk dan wel nog papieren en dergelijk in orde brengen

Comment

Jah, zoiets dacht ik toch, natuurlijk dan wel nog papieren en dergelijk in orde brengen
        Aha, 't is maar dat het ongeduld bij ons thuis des te groter wordt naargelang de tijd strekt, ik had eigenlijk al lang een telefoontje van de dealer verwacht om te zeggen dat hij er was. Maar de trip van de USA duurt blijkbaar veel langer dan ik ooit had willen denken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
          Aha, 't is maar dat het ongeduld bij ons thuis des te groter wordt naargelang de tijd strekt, ik had eigenlijk al lang een telefoontje van de dealer verwacht om te zeggen dat hij er was. Maar de trip van de USA duurt blijkbaar veel langer dan ik ooit had willen denken.
          Héhé, ik kan het ook niet met zekerheid zeggen zenne, maar vorige week sprak m'n pa over nog een tweetal weken...

Zou trouwens goed kunnen dat ze tegelijkertijd toekomen é

Comment

Héhé, ik kan het ook niet met zekerheid zeggen zenne, maar vorige week sprak m'n pa over nog een tweetal weken...

Zou trouwens goed kunnen dat ze tegelijkertijd toekomen é
            Dat is goed mogelijk. Ik had trouwens de indruk dat onze verkoper bij het meedelen van de datum ook niet exact wist wanneer hij zou arriveren. Het hangt er waarschijnlijk vanaf wanneer de schepen hun tochtje over the atlantic maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stein17 Bekijk Berichten
              Heeft er al iemand foto's gezien van de X5 met de 21inch velgen?
              Hij staat zo bij Cocquyt in Brugge
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                Ja idd,maar die velgen passen er niet zo goed op vind ik! Ze komen veel te veel uit de kassen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                  Yeps, en ik heb er een 2tal uren mee testgereden,de hardheid viel nog mee met die 21inch erop.

Comment

• Gisteren een lading X5en zien staan in de haven van Zeebrugge. (n 20 tal) ...
                    Stond ook een witte tussen .... gewaagd maar geslaagd ! Wit staat er echt goed op

Comment

• Comment

• Slechte kwaliteit (ik had mijn digicam niet mee)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                          Ja idd,maar die velgen passen er niet zo goed op vind ik! Ze komen veel te veel uit de kassen !
                          Inderdaad, zelfde mening hier ... die bandjes zijn nét niet even breed als de achterbanden van een Murcielago

1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Bon, er lijkt dan toch vaart achter te komen. De X5 is vorige weekdoor de kwaliteitscontrole in Duitsland(ik wist niet dat die langs daar gingen) geraakt en op de trein gezet richting Belgie. 't Zal dus iets zijn voor deze of volgende week.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                              Trouwens die met de Y-spaak van 20" (styling 214) meten achteraan ook al 315...
                              Die velgen hebben we gekozen. Vind ze echt vet!

Comment

Inderdaad, veruit de mooiste, zijn gewoon als gegoten in het design .
                                Ik was mijn pa eerst aan het overtuigen om voor de styling 128's te gaan van 21". Maar in de garage zagen we die van 20" en de breedte van de banden is al enorm.
                                En ze staan hem wel vind ik.

Comment

• Die Styling 214 staan hem goed, maar wel groot hé

Comment

19" is echt het minimum op de nieuwe X5, 20" is groot maar vult perfect, 21" vind ik persoonlijk te groot.
                                    Ja, onder de 19 is echt lelijk...

Comment

19" is echt het minimum op de nieuwe X5, 20" is groot maar vult perfect, 21" vind ik persoonlijk te groot.
                                      Binnenkort rijden we nog enkel op de velg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Binnenkort rijden we nog enkel op de velg
                                        Zalig, vonken!!

Er was toch al geëxperimenteerd met zo'n soort van "verende wielband" uit één stuk?

Effe gegoogled :

Comment

• Ik heb hem al een paar keer gezien en ... nja ik weet het niet

Kvind hem vet zoals ik elke SUV in den beginne wel vet vind, gewoon omwille van hun gebald, dik voorkomen. Of ik hem mooier vind dat de huidige, das nog iets anders.

Ik vond hem op de persfoto's erg knap, maar mijn eerste real life knappe X5 moet ik nog tegenkomen.

Comment

Working...
                                          X