Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    en wat is het grote verschil met de sportzetels dan ?
    In ieder geval de hoofdsteunen en ik denk dat de comfortzetels nog uitgebreidere instelmogelijkheden van oa. de rug en de lendensteun bieden.

Comment

• Prachtig, 'n monacoblauwe met zadelbruin leder!
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Damn, dat Adaptive drive is dus wel ongelooflijk vet.

Wat een systeem zeg . Prijskaartje is wel hoog .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Damn, dat Adaptive drive is dus wel ongelooflijk vet.

Idd, de wagen gaat nooit overhangen, doet hij het toch dan zal je tollen.

Comment

• Hallo Iedereen!
            Mijn eerste post op dit informatieve forum, maar ik lees reeds geruimte tijd mee
            Heb me vorige week na lang zoeken een X5 E70 3.0d gevonden in Duitsland, meer bepaald bij BMW Schaal in Bitburg. Mijn vorige, een E53 3.0d, was zeer snel verkocht, dus ik hoop de nieuwe deze week ergens op te halen. Hij was, voor mij althans, compleet op de trekhaak na, dus die heb ik laten naplaatsen.
            Mijn voornaamste eisen waren : Spacegrau, comfort zetels en adaptive drive. Na een paar testritten in bornem en met vrienden hun nieuwe E70's, kwam ik tot bovenstaande 3 must-have opties. De adaptive drive maakt een groot verschil uit in rijgedrag, terwijl de zetels bijna een 'othopedische' vereiste waren voor mijn gebrekkige rug.
            Even nog een (half duits, half engelse) optielijst :

02VA Adaptive Drive
            0217 Aktive steering
            0220 Niveauregulierung
            0230 EU spezifische Umfänge
            0302 Alarm
            04AZ Bambus Maser dunkel
            0402 Panorama roof
            0430 Innen/Außenspiegel automatisch abblendend
            0456 comfortseats
            0488 Lordosenstütze Fahrer/Beif.
            0493 Ablagepaket
            0494 Heated Seats
            05AC High beam assistant
            0502 Scheinwerfer-Waschanlage
            0508 Park Distance Control (PDC)
            0521 Regensensor mit Fahrlichtaut.
            0522 Xenon
            0534 Airco
            0544 Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunktion
            0563 Lichtpaket
            0609 Navigationssystem Professional
            0633 Handyvorb.Bluetooth integr. m. Navi Professional
            0672 CD-Wechsler 6-fach
            0676 HiFi Lautsprechersystem
            0761 Sonnenschutzverglasung
            0330 Sportpaket

Extra : Aero pakket, Styling 128, trekhaak
            Deze wagen heeft 5500km en is van april 2007.

(ik heb fotos toegevoegd van de nieuwe en de 'oude' - fotos van de nieuwe zijn nog van de verkoopsadvertentie)
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Welkom en proficiat met je nieuwe aanwinst..

Je vorige X5 was knap maar de nieuwe is nog zoveel mooier !!! Veel plezier ermee..

Comment

• Wow, allebei prachtkarren!
                Je hebt een uitmuntende velgenkeuze!!
                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• sjieke X5 , moet een plezier zijn voor daar hele dagen mee rond te toeren

Comment

• Prachtige uitvoering!
                    Zou je me via pm kunnen vertellen wat je er voor hebt betaald in Duitsland?

Volgens mij heb ik je vorige X5 al is gezien op x5world.net, klopt dat?

Comment

Prachtige uitvoering!
                      Zou je me via pm kunnen vertellen wat je er voor hebt betaald in Duitsland?

Volgens mij heb ik je vorige X5 al is gezien op x5world.net, klopt dat?
                      ja daar staat hij ook op
                      Enne.. check pm

Comment

• HANS_ACS van bimmerboard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                          HANS_ACS van bimmerboard?

yep!
                          vrgr
                          Hans

Comment

• Ik was juist je topic aan het bekijken op x5world.. Veel plezier met je dikke X5 !!!!!!!

Comment

• Prachtige X5!

Je oude E53 was ook verre van mis!

Comment

• Thx voor de positieve replies ! Nu donderdag (13/12) mag ik hem gaan ophalen. Meer fotos volgen dan wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                                  Thx voor de positieve replies ! Nu donderdag (13/12) mag ik hem gaan ophalen. Meer fotos volgen dan wel
                                  Registreer je dan ook eens bij 'mijn auto'..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                    Registreer je dan ook eens bij 'mijn auto'..
                                    Doe ik !

Comment

Damn, dat Adaptive drive is dus wel ongelooflijk vet.

Het is met die ophanging dat de X5 terug de benchmarks inzake driveability en rijplezier (uh-oh, als Spillies dat maar niet ziet, anders komt 'ie melken dat er met een Q7 ook, op ander vlak, meer rijplezier te sprokkelen valt) heeft neergezet. Met die ophanging is 'ie weergaloos, zonder is 'ie gewoon goed. Met beide ophangingen is 'ie in alle geval minder comfortabel dan de concurrentie (Cayenne uitgezonderd, da's ongeveer hetzelfde).

Wat moet je adviseren bij zo'n prijzige optie? Zeer moeilijk. 't Is reuzegoed, maar o zo duur. Ik zou het - denk ik - wel nemen, maar ik denk dat ik een andere rijstijl heb dan jouw vader. Ik zou het voor mijn vader b.v., mocht de prijs een issue zijn (geen idee), niet adviseren omdat 'ie er nagenoeg geen meerwaarde uit zou halen.

De rest, zijnde adaptieve koplampen en HUD, zijn nuttig, maar ook prijzig. De HUD is ENORM handig vind ik, omdat je nooit meer je ogen naar "binnenin" het voertuig moet focussen, maar het dichtste waar je naar moet kijken is ongeveer een halve meter boven de neus van je auto, daar worden alle benodigde gegevens geprojecteerd. En dat zorgt voor veel minder inspanning bij 't kijken, en een ontspannener rijden. Maar je moet 't willen. M'n ma vindt de projecties vn de HUD enorm ergerlijk, omdat dat "in hare weg" zweeft en ze toch nooit naar snelheidsmeter, toerenteller of navigatiesysteem kijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                                        ja daar staat hij ook op
                                        Enne.. check pm
                                        Zou het mogelijk zijn mij ook even de prijs te pm'en? Alvast bedankt. Schitterende wagen trouwens !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Het is met die ophanging dat de X5 terug de benchmarks inzake driveability en rijplezier (uh-oh, als Spillies dat maar niet ziet, anders komt 'ie melken dat er met een Q7 ook, op ander vlak, meer rijplezier te sprokkelen valt) heeft neergezet. Met die ophanging is 'ie weergaloos, zonder is 'ie gewoon goed. Met beide ophangingen is 'ie in alle geval minder comfortabel dan de concurrentie (Cayenne uitgezonderd, da's ongeveer hetzelfde).

Wat moet je adviseren bij zo'n prijzige optie? Zeer moeilijk. 't Is reuzegoed, maar o zo duur. Ik zou het - denk ik - wel nemen, maar ik denk dat ik een andere rijstijl heb dan jouw vader. Ik zou het voor mijn vader b.v., mocht de prijs een issue zijn (geen idee), niet adviseren omdat 'ie er nagenoeg geen meerwaarde uit zou halen.

De rest, zijnde adaptieve koplampen en HUD, zijn nuttig, maar ook prijzig. De HUD is ENORM handig vind ik, omdat je nooit meer je ogen naar "binnenin" het voertuig moet focussen, maar het dichtste waar je naar moet kijken is ongeveer een halve meter boven de neus van je auto, daar worden alle benodigde gegevens geprojecteerd. En dat zorgt voor veel minder inspanning bij 't kijken, en een ontspannener rijden. Maar je moet 't willen. M'n ma vindt de projecties vn de HUD enorm ergerlijk, omdat dat "in hare weg" zweeft en ze toch nooit naar snelheidsmeter, toerenteller of navigatiesysteem kijkt.
                                          Ik -denk- inderdaad ook dat mijn vader geen plezier uit dat systeem gaat halen. Mijn vader is een comfi cruiser, die de stand plankgas niet eens kent.

Wat wel interessant kan zijn is 1tje in Duitsland zoeken met Adaptive Drive in de uitvoering die wij willen (Monacoblau/Sattelbraun met sportpakket). Voordeel is dan ook dat er geen levertijd op zit. Want ik hoor dat je nog steeds rond de 6 maanden mag wachten als je een nieuwe besteld.

Als het goed is gaan we er donderdag mee testrijden. Kans is aanwezig dat mijn pa het helemaal niet fijn vindt rijden, wat ik eigenlijk verwacht.
                                          Ben benieuwd.

Comment

Working...
                                          X