Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rudi X5 Bekijk Berichten
    Neen... ik heb de originele 18 inch genomen... Ik wil mijn wagen niet degraderen door daar overdreven grote velgen onder te plaatsen... daarom heb ik bewus geen sportpakket gekozen
    Aha, jij moet zowat de enige op het heel het forum zijn die dezelfde mening als ik deel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      idem ....

de nieuwe X5 vind ik zo verdomd mooi he , maar ik heb al 2maal met ene gereden en ik mis de sportieve rijstijl

hij is groot , ideaal om er met het gezin mee op reis te gaan ruimte zat ...
      maar TE groot om er dagelijks mee rond de kerk te rijden
      Vandaag heb ik de X5 nog eens gereden en moet toch zeggen dat zo'n ding een fenomenale wegligging heeft en dat je 'm met volle geweld bochten kan ingooien zonder enig probleem. Het weer was nat en toch moest de tractiecontrole amper ingrijpen. Hier merk je toch dat je onderweg bent met een wagen met vierwieltractie.
      Een ander voordeel tov de vorige X5 die ik gereden heb waren de betere zetels. De vorige had standaard stoelen, terwijl de X5 van vandaag de comfortstoelen had. Deze stoelen zitten perfect. Je kan ze uitgebreid verstellen en dus ook de zijflanken bijstellen. Zo klemmen ze hetzelfde als sportstoelen en zit je heerlijk vast om wild te rijden. ik was alleszins onder de indruk...

Deze X5 had een sportpakket en 20" wielen. Die combinatie is perfect...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Vandaag heb ik de X5 nog eens gereden en moet toch zeggen dat zo'n ding een fenomenale wegligging heeft en dat je 'm met volle geweld bochten kan ingooien zonder enig probleem. Het weer was nat en toch moest de tractiecontrole amper ingrijpen. Hier merk je toch dat je onderweg bent met een wagen met vierwieltractie.
        Een ander voordeel tov de vorige X5 die ik gereden heb waren de betere zetels. De vorige had standaard stoelen, terwijl de X5 van vandaag de comfortstoelen had. Deze stoelen zitten perfect. Je kan ze uitgebreid verstellen en dus ook de zijflanken bijstellen. Zo klemmen ze hetzelfde als sportstoelen en zit je heerlijk vast om wild te rijden. ik was alleszins onder de indruk...

Deze X5 had een sportpakket en 20" wielen. Die combinatie is perfect...
        't is de adaptive drive die het verschil maakt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Zijn er hier mensen met een nieuwe X5 V8? Mijn broer is aan het rondkijken voor een opvolger..

Hoeveel verbruikt 'ie dan ongeveer?
          Hangt af van het type verkeer dat je doet... Ik doe veel stadsverkeer en met koude motor zit je al gauw aan een gemiddelde van 25 l... mijn echtgenote doet autoweg en filles inbegrepen verbruikt zijn 14.5 l.

Ik heb zelf het normgemiddelde van 12.5 al gehaald met volledige belasting (7 personen)... veel cruisecontrole rijden.

Maar de sound van de V8 is onbetaalbaar. Als je hem even laat grommen dan trek je aandacht en even aan de gas en je krijgt een duw .
          De 3.0 sd is welliswaar de meest rationele keuze ... maar ik ben niet altijd rationeel

Comment

• Mss een rare vraag, maar wanneer zal er een facelift zijn van die nieuwe X5 ?

Comment

• Ik gok op 2010.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                De ML 400 CDI verkoopt 'm een mooie pandoering, hè?
                De 420. Ja inderdaad, maar 20 pk meer, pak meer koppel, een versnelling meer... Maar volgens de carbase van Autoweek.nl is 'ie wel zwaarder dan de X5. Die ML geeft de Touareg V10 ook een flinke pandoering hè, en die heeft meer pk én meer koppel.

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                of auto motor und sport test jahrbuch, ligt nu in de winkel... dan heb je al de detailtests en vergelijkende tests (volledig, dus niet gelijk bij AG) van dit jaar
                Is er nu weeral een nieuwe uit? Ik dacht dat ik die van 2007 al had... Ja dat zijn tenminste goeie testboeken, de hele test staat erin zoals je al zei.

Comment

• 2010 heh?

Dat wordt ideaal voor mijn opvolger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Is er nu weeral een nieuwe uit? Ik dacht dat ik die van 2007 al had... Ja dat zijn tenminste goeie testboeken, de hele test staat erin zoals je al zei.
                    jups, versie 2008... 2007 had een zwarte kaft, 2008 een grasgroene, kijk maar eens als je in een tijdschriftenwinkel bent

Comment

• M'n dealer heeft eindelijk geantwoord, 't heeft een eindje geduurd (want al ca. 2 maand zo te bestellen in Duitsland) : het M Sport Pack op de X5 is inderdaad bestelbaar met de hoogglans Shadow-Line, en moet dus niet verplicht met de geborsteld alu raamlijsten genomen worden. Dat is wel standaard, maar de hoogglans Shadow-Line is een gratis optie.

Specifiek/exclusief voor het M Sport Pack zijn de dakrails in hoogglanszwart (ipv. matzwart), en naar keuze kan je (ook zonder M Sport Pack) de geborsteld alu dakrails krijgen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                          is deze van bij Monserez he Cayenne ...
                          prachtig he...
                          ik heb hem hier al gepost

Comment

• Heeft de 3.0sd dezelfde uitlaattip als de V8? Een vriend van me beweerde dit..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Heeft de 3.0sd dezelfde uitlaattip als de V8? Een vriend van me beweerde dit..
                              Ik dacht van niet.

Maar dezelfde als de 3.0d

Comment

• Test bmw x5 3.0sd

Ja hier is hij dan de test van de x5 3.0sd vs de ml 420cdi

De x5 gaat in de test niet van 0-100 in 7seconden maar in 7.4 seconden maar ik lees veel dat de ene x5 4.8i in 6.5seconden naar de 100 gaat en weer een andere bmw x5 4.8i gaat in 7.2 seconden naar de 100.

ML vind net aan met 4 punten meer

Conclusie Bmw: sportiever en mercedes comfortabler

Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.

Veel lees plezier!

Comment

• Voor mij zonder enige twijfel de X5 sd..

Comment

• Voor mij ook, en eigenlijk enkel en alleen om wille van het feit dat de ML 420 CDI zoveel duurder is qua tax.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                                      Ja hier is hij dan de test van de x5 3.0sd vs de ml 420cdi

De x5 gaat in de test niet van 0-100 in 7seconden maar in 7.4 seconden maar ik lees veel dat de ene x5 4.8i in 6.5seconden naar de 100 gaat en weer een andere bmw x5 4.8i gaat in 7.2 seconden naar de 100.

ML vind net aan met 4 punten meer

Conclusie Bmw: sportiever en mercedes comfortabler

Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.

Veel lees plezier!
                                      Nochtans staan de Duitse merken bekend voor het understaten van hun performance figures..

Het heeft allemaal te maken met een goede launch, en dus moet je na wat zoeken de ideale manier vinden (meestal torque brake). Er komt meer bij kijken dan simpelweg "mash 'n go".

Leuke test voor de rest, maar ik zou de Merc niet moeten hebben. Hij oogt véél te Amerikaans voor me.

Comment

• Wat een machine moet dat toch zijn zo een X5 sd.. Voor mij dit boven een 535d touring mét M-pack, sowieso ..

Comment

• Ik heb die test ff gekocht (1,98 euro) hij word via adobe geopend hoe kan ik hem op dit forum zetten?

Comment

Working...
                                          X