Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Als ik deze 21" velgen zou willen, dan zou ik de wagen bestellen met de standaard 19" velgen met winterbanden. De 21" velgen kan je dan via accessoires aankopen... Goedkoop zullen ze wel niet zijn...
    Idd de styling 213 19" met winterbanden en de styling 239 met zomerbanden, zo hebben wij het gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
      Velgen styling 239: € 4243.08 (excl. btw)
      Holy crap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
        Velgen styling 239: € 4243.08 (excl. btw)
        Je moet gek zijn om dat te betalen. In Duitsland moet je die makkelijk (nieuw) vinden voor om en bij de 4.000 EUR nieuw, waarschijnlijk zelfs nog iets goedkoper.

Bijvoorbeeld de 21" Styling 215 met banden: aanbevolen verkoopprijs in België om en bij de 5.300 EUR incl. BTW, in Duitsland nieuw geleverd voor 3.570 EUR incl. BTW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Je moet gek zijn om dat te betalen. In Duitsland moet je die makkelijk (nieuw) vinden voor om en bij de 4.000 EUR nieuw, waarschijnlijk zelfs nog iets goedkoper.

Bijvoorbeeld de 21" Styling 215 met banden: aanbevolen verkoopprijs in België om en bij de 5.300 EUR incl. BTW, in Duitsland nieuw geleverd voor 3.570 EUR incl. BTW.
          Tjah, als je de kanalen niet weet. En wij hebben een factuur nodig omdat het hier een firmawagen betreft, gTa als jij ze goedkoper op factuur kan leveren dan mag je altijd een pm sturen met natuurlijk een vergoeding voor de moeite om ze te bestellen.

Comment

• Uiteraard op factuur! Rechtstreeks van bij de BMW-dealer.

Comment

• Hopelijk komt die snel een tankstation tegen of hij staat op de pechstrook langs de autostrade

21" of 20" vind ik toch ook wel het mooist hoor.. kleine velgen op een jeep is aartslelijk

Comment

• Allez hop, pa eindelijk zo ver gekregen een testrit te gaan doen met de X5 3.0d. Het wordt sowieso geen sd, aangezien het prijsverschil echt wel groot is, en ik buiten het extra vermogen weinig verschillen bespeur? Mijn pa is geen scheurijzer, dus hij kan beter de 3.0d pakken en die terug laten schroeven naar 211pk, om hem nadien evt. nog te laten chippen.

Hij is verzot op de kleur monacoblau, dat kan ik slechts toejuichen. Ik twijfel alleen tussen het Sportpakket en het pakket op onderstaande foto:

M-pakket is sowieso afgeschreven wegens lelijk.

Welke styling velgen ligt er onder bovenstaande auto, en welke maten hebben die?
                Heeft iemand toevallig een foto van deze velgen op een monacoblauwe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Allez hop, pa eindelijk zo ver gekregen een testrit te gaan doen met de X5 3.0d. Het wordt sowieso geen sd, aangezien het prijsverschil echt wel groot is, en ik buiten het extra vermogen weinig verschillen bespeur? Mijn pa is geen scheurijzer, dus hij kan beter de 3.0d pakken en die terug laten schroeven naar 211pk, om hem nadien evt. nog te laten chippen.

Hij is verzot op de kleur monacoblau, dat kan ik slechts toejuichen. Ik twijfel alleen tussen het Sportpakket en het pakket op onderstaande foto:

M-pakket is sowieso afgeschreven wegens lelijk.

Welke styling velgen ligt er onder bovenstaande auto, en welke maten hebben die?
                  Heeft iemand toevallig een foto van deze velgen op een monacoblauwe?

styling 177 denk ik

vooraan 275/40/20
                  achter 315/35/20

ik heb deze X5 ook al van dicht gezien en hij is prachtig

Comment

• op de sd zijn er wel enkele dingen meer standaard dan de gewone3.0d

zetels elektrisch
                    xenon
                    elektronisch gestuurde airco
                    lichtpakket
                    edelhoutuitvoering
                    regen en lichtsensor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                      op de sd zijn er wel enkele dingen meer standaard dan de gewone3.0d

zetels elektrisch
                      xenon
                      elektronisch gestuurde airco
                      lichtpakket
                      edelhoutuitvoering
                      regen en lichtsensor
                      Daarvan gaan we alleen de automatische airco en xenon pakken.

Zijn de zetels niet sowieso elektrisch met de comfortstoelen?

Comment

Daarvan gaan we alleen de automatische airco en xenon pakken.

Zijn de zetels niet sowieso elektrisch met de comfortstoelen?

hmm weet ik niet ,
                        ik heb hier 2 offerte's liggen van enerzijds een 3.0d en de andere van een 3.0sd met gelijke opties en de elektrische zetels zijn standaard bij de sd en is een optie bij de d
                        wel volgens mijn offerte's he

Comment

• ik heb wel de sportzetels hier gekozen , geen comfortzetels dus kan zijn dat deze zowiezo toch elektrisch zijn

Comment

• Jah, maar wij opteren voor een sportpakket + comfortzetels.

Omdat je die donkerbruinen lederen zetels alleen kunt krijgen als comfortzetels.

Het zou me verbazen moesten die niet elektrisch zijn.

Pa is vandaag naar lokale dealer geweest er stond geen nieuwe X5, vind ik eigenlijk echt wel slecht.

Comment

• Wat is trouwens adaptive drive? Prijzige optie...
                              En heeft iemand ervaring met headup display? Geld waard?

Comment

Wat is trouwens adaptive drive? Prijzige optie...
                                En heeft iemand ervaring met headup display? Geld waard?
                                Ik zou het head-up display niet nemen. Het is zijn geld niet waard.
                                Mijn nonkel heeft het op zijn X5 en hij gebruikt het niet eens

Comment

• Opties waar ik mijn bedekingen bij heb (gezien de prijs):
                                  *adaptive head lamps (mijn pa zegt: ik doe al 30 jaar zonder)
                                  *hi-fi systeem (ik zou eerst de standaard audio moeten horen, want ook zeer prijzige optie)
                                  *adaptive drive (als ik weet wat het is...)

Comment

• Comfortzetels zijn idd altijd elektrisch en in de X5 een absolute aanrader.

Comment

• Adaptive drive heeft dat niet met het onderstel te maken dat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                                        Comfortzetels zijn idd altijd elektrisch en in de X5 een absolute aanrader.

en wat is het grote verschil met de sportzetels dan ?

Comment

• BMW Adaptive Drive. That’s what BMW is calling it’s new optional system that manages pitch and roll of the car for a more comfortable drive. It actually uses a variable anti-roll bar system which has variable torque. Watch the video below to find out how Adaptive Drive works.
                                          Te bekijken op deze link:

Comment

Working...
                                          X