Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Ik -denk- inderdaad ook dat mijn vader geen plezier uit dat systeem gaat halen. Mijn vader is een comfi cruiser, die de stand plankgas niet eens kent.

Wat wel interessant kan zijn is 1tje in Duitsland zoeken met Adaptive Drive in de uitvoering die wij willen (Monacoblau/Sattelbraun met sportpakket). Voordeel is dan ook dat er geen levertijd op zit. Want ik hoor dat je nog steeds rond de 6 maanden mag wachten als je een nieuwe besteld.

Als het goed is gaan we er donderdag mee testrijden. Kans is aanwezig dat mijn pa het helemaal niet fijn vindt rijden, wat ik eigenlijk verwacht.
    Ben benieuwd.
    De levertijd is momenteel inderdaad 6 maanden ! Ik heb geruime tijd overwogen om een nieuwe te bestellen, want dat is nog steeds de enige manier om 100% je zin te kunnen doen, maar met de opties die ik wou (ik was eerder nog vergeten te zeggen dat ik styling 128 + aero pack ook echt wel zag zitten), kon ik het -eerlijk gezegd- niet betalen. Als je 2de hands zoekt, moet je altijd hier en daar water bij de wijn doen (ik had steeds mijn zinnen gezet op sattle braun trouwens qua interieur), maar dat neem ik er ditmaal zonder problemen bij. Het feit dat je op zulk een bedrag na 6 maanden toch al een pak moet laten vallen, deed er ook niet goed aan... Dus als budget een factor is kan ik shoppen in DE wel aanraden, maar best is toch je tijd te nemen!

Comment

• Onze pa is vandaag bij de BMW dealer geweest in Eindhoven.
      Daar werkt nog steeds de man die hem vroeger zijn BMW's verkocht.

Mijn pa: "Er moet een sportpakket op van mijn zoon"
      Verkoper: "Dan verkoop ik u de auto niet, daar kunt u niet mee rijden, veel te hard afgeveerd, ik ken dat nog van vroeger."

MISERIE DUS
      Is het mogelijk alle looks van het sportpakket te krijgen zonder de sportvering? En is de adaptive drive minder hard dan de sportvering? Want dan zou dat nog een uitweg zijn.

Ze hebben wel mega interessante pakketen in Nederland, in de vorm van "High Executive", alle belangrijke opties zitten daar in, zoals xenon, comf stoelen, navi pro, elek airco en nog een hele boel.

Comment

• Oh ja, in NL is de levertijd maar 6 weken en hij kost hetzelfde als in België, alleen je krijgt meer opties standaard.

Comment

Onze pa is vandaag bij de BMW dealer geweest in Eindhoven.
          Daar werkt nog steeds de man die hem vroeger zijn BMW's verkocht.

Mijn pa: "Er moet een sportpakket op van mijn zoon"
          Verkoper: "Dan verkoop ik u de auto niet, daar kunt u niet mee rijden, veel te hard afgeveerd, ik ken dat nog van vroeger."

MISERIE DUS
          Is het mogelijk alle looks van het sportpakket te krijgen zonder de sportvering? En is de adaptive drive minder hard dan de sportvering? Want dan zou dat nog een uitweg zijn.

Ze hebben wel mega interessante pakketen in Nederland, in de vorm van "High Executive", alle belangrijke opties zitten daar in, zoals xenon, comf stoelen, navi pro, elek airco en nog een hele boel.
          Ik ben niet zeker maar ik denk dat je kunt kiezen om de sportvering niet te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
            Ik ben niet zeker maar ik denk dat je kunt kiezen om de sportvering niet te nemen.
            klopt ! Of adaptive drive comfortabeler rijdt zal hij toch best pas kunnen ondervinden tijdens een testrit. Soms is het begrip 'comfort' zeer subjectief. Ik vond alleszins van wel !

Comment

• Comfort en X5 gaan sowieso niet samen vind ik...
              Waar rijdt 'ie momenteel mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                klopt ! Of adaptive drive comfortabeler rijdt zal hij toch best pas kunnen ondervinden tijdens een testrit. Soms is het begrip 'comfort' zeer subjectief. Ik vond alleszins van wel !
                Probleem is dat ze nergens een testwagen hebben met adaptive drive.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Comfort en X5 gaan sowieso niet samen vind ik...
                  Waar rijdt 'ie momenteel mee?
                  Range Rover TD6

Comment

Oh ja, in NL is de levertijd maar 6 weken en hij kost hetzelfde als in België, alleen je krijgt meer opties standaard.
                    En wat is de reden daarvan ?

Die komen toch allemaal uit dezelfde fabriek.

Comment

• De X5 met sportophanging is inderdaad redelijk stug afgeveerd. Iets na de voorstelling heb ik met een X5 gereden met 19'ers en zonder sportophanging, en ook deze wagen vond ik stug afgeveerd.

Een X5 moet je inderdaad niet kopen voor het comfort.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Probleem is dat ze nergens een testwagen hebben met adaptive drive.
                        in Bornem staat een 4.8i met AD. Nu ja, is niet de motor van zijn keuze, maar veel verschil op rijgedrag (meer bepaald comfort) zal er niet op zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Een X5 moet je inderdaad niet kopen voor het comfort.
                          Very much true !

Comment

• Ik ga volgende week donderdag naar Bornem om de X5 met adaptive drive te proberen.
                            Het is inderdaad een 4.8i

Levertijd is inderdaad meer dan 6 maanden. Heb er eentje besteld verleden week en
                            levering is normaal gezien voor 30/06
                            De verkoper zei dat als de wagen klaar is in de USA , je nog 6 weken moet bijrekenen voor dat hij in Belgie omdat de wagen nog via Munchen moet voor een laatste checkup

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GERT1972 Bekijk Berichten
                              Ik ga volgende week donderdag naar Bornem om de X5 met adaptive drive te proberen.
                              Het is inderdaad een 4.8i

Levertijd is inderdaad meer dan 6 maanden. Heb er eentje besteld verleden week en
                              levering is normaal gezien voor 30/06
                              De verkoper zei dat als de wagen klaar is in de USA , je nog 6 weken moet bijrekenen voor dat hij in Belgie omdat de wagen nog via Munchen moet voor een laatste checkup
                              Ben benieuwd naar je ervaringen Gert. Je hebt dus je order nog niet volledig doorgegeven als je nog twijfelt over het al dan niet nemen van Adaptive drive ?

Comment

• Inderdaad HaVo , je kunt alle optie's nog veranderen tot bijna 6 weken voor het in productie
                                gaan van de wagen.

Ben gaan twijfelen over de AD en zou er toch graag eens mee rijden voor ik er zoveel geld
                                aan uitgeef

Heb jij ervaringen ermee?

Heb ook gelezen dat jij overmorgen jou X5 mag gaan halen.
                                Proficiat met je aankoop.

Comment

Inderdaad HaVo , je kunt alle optie's nog veranderen tot bijna 6 weken voor het in productie
                                  gaan van de wagen.

Ben gaan twijfelen over de AD en zou er toch graag eens mee rijden voor ik er zoveel geld
                                  aan uitgeef

Heb jij ervaringen ermee?

Heb ook gelezen dat jij overmorgen jou X5 mag gaan halen.
                                  Proficiat met je aankoop.
                                  Slechts korte testritervaringen, maar dan wel zeer positieve! Ik zou zeggen : kom eens met de mijne rijden als hij er is!

Comment

• Laat in ieder geval maar weten hoe hij rijd en zet er ook enkele foto's bij.
                                    Van welke regio ben jij eigenlijk HaVo?

Comment

Laat in ieder geval maar weten hoe hij rijd en zet er ook enkele foto's bij.
                                      Van welke regio ben jij eigenlijk HaVo?
                                      Tielt-Winge, 15km van Leuven

Hans

Comment

Echt zonde voor die Amerikaantjes dat ze de checkup niet zelf kunnen. Dit ruikt naar een fantasie van die verkoper. Autoverkopers zijn lepe fantasten naar mijn mening.
                                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Oh ja, in NL is de levertijd maar 6 weken en hij kost hetzelfde als in België, alleen je krijgt meer opties standaard.
                                          Is dit echt waar
                                          Mijn vader wil vóór de slurptax (1 februari 2008 ) een nieuwe auto. Dan zou een X5 nu nog te bestellen zijn en anders moeten we een nieuwe auto zien te vinden, op voorraad.

Oja, je kunt het sportpakket krijgen met Adaptive Drive óf zonder Sportonderstel (althans in Nederland). Je kunt op www.bmw.nl , de X5 naar je keuze samenstellen.

Friso

Comment

Working...
                                          X