Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten

Zo staat er eentje in hasselt met de volgen van de onderste foto, maar dan in het zwart ipv alu. Echt wel pimp zo'n witte wagen mer zwarte velgen imo

Comment

Is er al meer nieuws omtrent de X5 3.0sd, want in de garage konden ze ons niet voorthelpen. Mijn vader heeft namelijk een X5 3.0sd bestelt einde april en deze zou volgens de verwachtingen toen geleverd worden einde oktober / begin november. Maar de garage ging met ons nog contact opnemen voor de definitieve configuratie (m-sport pakket kwam eraan en mijn vader wou dat eerst IRL aanschouwen), maar we hebben tot nu toe nog niks gehoord en het word wel laat om een auto zonder definitieve configuratie te leveren rond begin november. Of zijn we hierin verkeerd?

Hij zou gaan voor het sportpakket (niet m-pakket), saffierzwart, bruin leder en geborsteld alu en een reeks opties. Nu wil mijn vader ook ineens 21" velgen (heeft hij ergens gezien en hebben hem blijkbaar een goede indruk nagelaten) zoals hierboven of de veelspaaks. Dan zou hij de auto op 19" velgen met winterbanden laten afkomen en de 21" bewaren voor warmere tijden.

@gTa: Ik heb eens gehoord dat jij orginele BMW velgen goedkoper zou kunnen leveren dan de dealer, zou jij de prijs kunnen PM'n van de 21" velgen van hierboven in grijze tint en de 21" veelspaaks.

@iedereen: Iemand die weet heeft van de uiterlijke verschillen van een X5 3.0Sd en X5 3.0d, de extra opties die hebben we ondertussen doorgekregen van de dealer.
      Uiterlijk zouden er geen verschillen zijn tussen de 3.0 d en 3.0 si en de 3.0 sd, dezelfde kleine uitlaten, zelfde afwerking van de ramen: zwart. De 4.8 i niertjes kan je wel apart bestellen.

Wat de levering van jullie wagen betreft... de garage kan perfect nakijken in welk stadium van productie de wagen momenteel zit.
      Mijn nieuwe X5 is momenteel klaar, maar staat nog in Spartanburg... levering hier in week 42: nog steeds zoals van het begin af aangegeven was.
      Ik stel voor dat je garagist dat even voor je checkt ... mijn garagist heeft me altijd gezegd dat de 3.0 Sd pas in januari / februari ten vroegste in productie zou gaan (ik weet niet of dat ook zo is)... Gezien de 4 maanden langere wachttijd, het ik daarom voor de benzine-versie gekozen... anders had ik getwijfeld... hoop dat ik geen spijt krijg van mijn ongeduld ....

Gezien jullie definitieve configuratie nog niet ingegeven is, denk ik inderdaad dat eind oktober, begin november inderdaad niet mogelijk is... dat zou overeenkomen met mijn bestelling ... dan zou de wagen nu al in productie moeten zijn (de mijne is al 1 week af).
      Last edited by ; 21/09/2007, 01:02.

Comment

• Ongelofelijk, hij is er al!!!! Garage belde gisteren, 2 weken vroeger dan oorspronkelijk voorzien.
        De aflevering is voor het einde van deze week voorzien... enkel nog wachten op de documenten!
        Last edited by ; 08/10/2007, 00:38. Reden: foto's invoegen

Comment

• Voor mij deze....

...met deze velgen aub:

Echt geslaagd, de nieuwe X5!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• is er iemand al ergens een detailtest tegengekomen van de vernieuwde cayenne vs deze X5 ?
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              is er iemand al ergens een detailtest tegengekomen van de vernieuwde cayenne vs deze X5 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rudi X5 Bekijk Berichten
                Ongelofelijk, hij is er al!!!! Garage belde gisteren, 2 weken vroeger dan oorspronkelijk voorzien.
                De aflevering is voor het einde van deze week voorzien... enkel nog wachten op de documenten!

Het begint te kriebelen nu zeker

Comment

• Amai... die velgen!

Comment

is er iemand al ergens een detailtest tegengekomen van de vernieuwde cayenne vs deze X5 ?
                    Ik dacht ergens in een Auto-Motor-und-Sport van enkele maanden geleden. (Cayenne S vs. X5 4.8i)

Comment

In de GTO van enkele maanden geleden stond er één. 't Was wel niet een test zoals in Autogids bv waar je alles te weten komt, maar gewoon de twee auto's tegen mekaar vergelijken in een ritje door de bergen.

Comment

• Weet er iemand op dit moment x5 staan met Tabac interieur? (ik weet dat Van Osch er had maar op dit moment dus niet meer).

Comment

• Heb hem van zaterdag !!

Fantastische wagen... wat een power! afvering super ...
                          Active steering is super... in tegenstelling wat sommige auto-journalisten schrijven.
                          En het verbruik ligt rond 14.5 l.
                          Mijn vrouw is er weg van... heeft hem vandaag al ingepikt

Voor de twijfelaars die nog bezig zijn met de samenstelling van hun wagen: interieur tabac en papel maser hell accorderen harmonieus zeker met saphir schwarz als buitenkleur.

Comment

• Dat verbruik, voor alle duidelijkheid, is toch voor een 4.8i hè?

Wij willen foto's! En een topicje.

Comment

• he

Dit is een mooie wagen alleen niet zoveel kofferruimte.
                              Mr Drift

Comment

• Vandaag bericht gehad, de 3.0sd is voorzien voor levering eind december. Dus die blijft staan tot begin januari denk.

Comment

Vandaag bericht gehad, de 3.0sd is voorzien voor levering eind december. Dus die blijft staan tot begin januari denk.
                                  Mijn pa was vandaag ook bij de dealer, hij had gevraagd of ze al bezig waren met bouwen maar hij zei dat er nog geen x5 3.0sd in producte zijn gegaan.
                                  in Juli zei de dealer dat onze 3.0sd eind dec geleverd word.
                                  Me vader komt zo thuis en vraag ik meteen even of daar nu verandering in is gekomen.
                                  Last edited by Steef101; 17/10/2007, 18:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                                    Mijn pa was vandaag ook bij de dealer, hij had gevraagd of ze al bezig waren met bouwen maar hij zei dat er nog geen x5 3.0sd in producte zijn gegaan.
                                    in Juli zei de dealer dat onze 3.0sd eind dec geleverd word.
                                    Me vader komt zo thuis en vraag ik meteen even of daar nu verandering in is gekomen.
                                    De onze is al wel langer in bestelling (half mei denk), dus dat kan het verschil zijn. Maar de onze is vanaf vandaag locked, dus geen veranderingen meer. Dus zal spoedig in productie gaan. Onze oorspronkelijke leveringsdatum was nu, mijn vader heeft er ineens 21" wielen bijgenomen en zonder zijtreden (op aanraden van de zoon).

Comment

De onze is al wel langer in bestelling (half mei denk), dus dat kan het verschil zijn. Maar de onze is vanaf vandaag locked, dus geen veranderingen meer. Dus zal spoedig in productie gaan. Onze oorspronkelijke leveringsdatum was nu, mijn vader heeft er ineens 21" wielen bijgenomen en zonder zijtreden (op aanraden van de zoon).

goed van de zoon! echt lelijk vind ik ze!

Comment

• Wanneer krijgen we foto's te zien van uw X5?
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

]

Wij hebben hem in maart besteld ik was de eerste op dit forum die de prijs en info had van de 3.0sd zie bladzijde 49 ofzo iets.

Comment

Working...
                                          X