Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet er mss iemand of er hier op het forum een vergelijking bestaat tussen de nieuwe X5 en de Mercedes ML?
Mss in de rubriek Die of Dat?
Of mss staat er ergens anders op het internet wel een vergelijkende test.
Ik heb al eens gekeken maar kan niet dadelijk iets vinden.
autogids heeft een hele tijd terug ook een 4x4-special uitgebracht. Daarin stond ook een vergelijkende test van onder andere de X5 en de ML. Die kan je wel nabestellen.
autogids heeft een hele tijd terug ook een 4x4-special uitgebracht. Daarin stond ook een vergelijkende test van onder andere de X5 en de ML. Die kan je wel nabestellen.
Deze autogids heb ik hier thuis liggen, maar hier gaat het nog om de oude X5 en niet het model 2007. Maar toch bedankt.
langs voor en van opzij vind ik hem best knap, de achterkant heeft iets lomp. Niet zo fel als de Q7, gelukkig maar, maar toch... vooral die kleine uitlaatjes bij de 3.0 laten de achterkant net ontzettend massief ogen. Bij de 4.8 komt dat veel beter uit.
Hoeveel paardjes zitten er nu onder? Waar heb je dat ergens laten doen?
En het verbruik, valt dat mee? Hoeveel zit je gemiddeld bij een eerder rustige rijstijl?
langs voor en van opzij vind ik hem best knap, de achterkant heeft iets lomp. Niet zo fel als de Q7, gelukkig maar, maar toch... vooral die kleine uitlaatjes bij de 3.0 laten de achterkant net ontzettend massief ogen. Bij de 4.8 komt dat veel beter uit.
Hoeveel paardjes zitten er nu onder? Waar heb je dat ergens laten doen?
En het verbruik, valt dat mee? Hoeveel zit je gemiddeld bij een eerder rustige rijstijl?
Mijn vrouw zou toch zo graag zo'n X5 hebben als volgende wagen. Hoewel ik de X5 op zich wel een knappe wagen vindt, zou ik er niet alle dagen willen mee rijden. Ik heb een hekel aan de hoge zitpositie en het minder sportieve rijgedrag door het veel hogere gewicht dan bijvoorbeeld een E60.
Toch heeft zo'n X5 veel voordelen, zeker als gezinswagen.
Toch vrees ik dat we er nooit eentje zullen hebben...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment