Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Mijn vrouw zou toch zo graag zo'n X5 hebben als volgende wagen. Hoewel ik de X5 op zich wel een knappe wagen vindt, zou ik er niet alle dagen willen mee rijden. Ik heb een hekel aan de hoge zitpositie en het minder sportieve rijgedrag door het veel hogere gewicht dan bijvoorbeeld een E60.

Toch heeft zo'n X5 veel voordelen, zeker als gezinswagen.

Toch vrees ik dat we er nooit eentje zullen hebben...
    idem ....

de nieuwe X5 vind ik zo verdomd mooi he , maar ik heb al 2maal met ene gereden en ik mis de sportieve rijstijl

hij is groot , ideaal om er met het gezin mee op reis te gaan ruimte zat ...
    maar TE groot om er dagelijks mee rond de kerk te rijden

Comment

• Uiteindelijk is zo'n X5 voor ons niet om rond de kerketoren te rijden. Daarvoor hebben we de 3. Neen, voor mij zou deze X5 de vervanger worden van de 5 en dus mijn firmawagen worden waarmee ik dus naar klanten ga. De helft van de kilometers zal dus op autosnelwegen gedaan worden. En toch wil ik zo geen X5...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Een 5 touring biedt toch meer plaats en rijdt toch 10 keer beter?

Comment

• Ik ook vind het een ferme ketel!

Ik zou er zelf nooit voor kiezen. Geen enkel SUV eigenlijk... Ik hou niet van te grote auto's om zelf mee te rijden.

Comment

• Tijd voor een poll!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Een 5 touring biedt toch meer plaats en rijdt toch 10 keer beter?
              denk ik ook

Comment

Uiteindelijk is zo'n X5 voor ons niet om rond de kerketoren te rijden. Daarvoor hebben we de 3. Neen, voor mij zou deze X5 de vervanger worden van de 5 en dus mijn firmawagen worden waarmee ik dus naar klanten ga. De helft van de kilometers zal dus op autosnelwegen gedaan worden. En toch wil ik zo geen X5...
                ik rij veel rond de kerktoren

Comment

• ik heb eens in dezelfde week eerst met een X5 3.0d gereden ( 1/2 uurke maar)
                  en 2 dagen later met een 525d break nieuwe generatie
                  een dag en een nacht verschil , de break is veel sportiever te rijden

Comment

• Mja, een 5 break vind ik nu niet bepaald het toonbeeld van schoonheid

Achja, dé oplossing = verlaagde X6

Comment

Een 5 touring biedt toch meer plaats en rijdt toch 10 keer beter?

Meer plaats? Dat betwijfel ik...

De X5 is zelfs met een derde zetelrij te verkijgen...
                      OO 00 OO

Comment

Mja, een 5 break vind ik nu niet bepaald het toonbeeld van schoonheid

Achja, dé oplossing = verlaagde X6
                        Totnogtoe vind ik de X6 het grootste gedrocht wat BMW voor 't moment in z'n gamma heeft...
                        OO 00 OO

Comment

Meer plaats? Dat betwijfel ik...

De X5 is zelfs met een derde zetelrij te verkijgen...
                          Dat zegt dus niets he , het is misschien wel mogelijk maar
                          1. ontzettend weinig plaats voor die personen en je kunt je benen echt niet kwijt zoals op de andere plaatsen
                          2. je kunt amper nog koffers vervoeren omdat deze zetels ook weer plaats innemen

Comment

• Ik denk dan ook als huisvader hé. Stel dat je een paar vriendjes van de kinderen wil meenemen. Ze zouden vechten om op die laatste zetelrij te zitten denk ik.

Om op vakantie te gaan met méér dan 5 personen, zodat je die 3de zetelrij nodig hebt is een X5 misschien wat klein. Hoewel... Ooit al van een dakkoffer gehoord...?
                            OO 00 OO

Comment

Hoewel... Ooit al van een dakkoffer gehoord...?

nee, wij gaan nooit met de auto op reis dus is het logisch dat ik er nooit van heb gehoord

=)

Comment

Ik denk dan ook als huisvader hé. Stel dat je een paar vriendjes van de kinderen wil meenemen. Ze zouden vechten om op die laatste zetelrij te zitten denk ik.

Om op vakantie te gaan met méér dan 5 personen, zodat je die 3de zetelrij nodig hebt is een X5 misschien wat klein. Hoewel... Ooit al van een dakkoffer gehoord...?
                                3 woorden: Renault Grand Espace!

Anders jij je M3, zij haar X5 en iedereen gelukkig.

Comment

• Ik doe teveel kilometers om dagelijks met een benzine te rijden. De M3 zou dan voor de madam zijn voor door de week en in 't weekend voor mij.

Dat wil dus zeggen dat ik de meeste kilometers met de X5 zal moeten gaan doen. Hell no...
                                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                    3 woorden: Renault Grand Espace!

3 keer: Nu, nooit of te nimmer...
                                    OO 00 OO

Comment

3 keer: Nu, nooit of te nimmer...
                                      Dan mag je nooit meer het argument van: 'Een SUV biedt wel veel ruimte gebruiken'

Jij was toch een liefhebber van de duw in je rug van een diesel, anders een 335dA coupé i.p.v. die M3.

Al enkele X5's gespot de laatste tijd. Als die naast je rijden is het plaats zeer donker.
                                      Niet lelijk om naar te kijken, maar zelf kopen, neen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                        Dan mag je nooit meer het argument van: 'Een SUV biedt wel veel ruimte gebruiken'
                                        Dat heb ik ook nooit beweerd, net als ik nooit heb gezegd dat een SUV meer plaats zou hebben dan een monovolumer.
                                        Als er 1 monovolumer is die ik enigszins zou overwegen, dan is het wel de Ford S-Max... De enige monovolumer die er dynamisch uitziet. De rest zijn allemaal koekedozen...

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                        Jij was toch een liefhebber van de duw in je rug van een diesel, anders een 335dA coupé i.p.v. die M3.
                                        Nogmaals: Zo'n M3 zou ik als tweede wagen kopen... Een benzine is me te duur als eerste wagen. Zo'n 335dA zou wel kans maken. Mijn vrouw zou dan ook haar goesting krijgen, nl. een X5...

Dat is misschien de oplossing...

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                        Al enkele X5's gespot de laatste tijd. Als die naast je rijden is het plaats zeer donker.
                                        Niet lelijk om naar te kijken, maar zelf kopen, neen.
                                        Inderdaad, die SUV's hebben een te hoog vrachtwagen-gehalte...
                                        OO 00 OO

Comment

• ik heb er vanmiddag hier op het dorp tot 2x toe een nieuwe grijze X5 tegengekomen.. die is verdorie wel redelijk indrukwekkend als ge die ziet afkomen (én breed)

Comment

Working...
                                          X