Oorspronkelijk geplaatst door Friso89
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk BerichtenSlechts korte testritervaringen, maar dan wel zeer positieve! Ik zou zeggen : kom eens met de mijne rijden als hij er is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWerd mijn vader verteld vanmiddag...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk BerichtenGeldt dit dan voor alle motorisaties? Of alleen als je de X5 op een bepaalde manier samensteld, want soms is de productietijd langer als je een bepaalde optie besteld.
6 weken levertijd ongeveer, wat de tijd is om hem van Amerika hier te krijgen. Dus ik denk dat hij onmiddelijk in productie gaat als je hem bestelt.
Het zal kantje/boord zijn om voor de slurptaks te komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEuh... het gaat in ons geval om een 3.0d.
6 weken levertijd ongeveer, wat de tijd is om hem van Amerika hier te krijgen. Dus ik denk dat hij onmiddelijk in productie gaat als je hem bestelt.
Het zal kantje/boord zijn om voor de slurptaks te komen.
Bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenEn wat is de reden daarvan ?
Die komen toch allemaal uit dezelfde fabriek.
Om het verschil wat weg te werken geven ze daarom meer standaarduitrusting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZe hebben wel mega interessante pakketen in Nederland, in de vorm van "High Executive", alle belangrijke opties zitten daar in, zoals xenon, comf stoelen, navi pro, elek airco en nog een hele boel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtendan worden er in de grensstreek waarschijnlijk heel wat auto's in Nederland gekocht ?
Een Belg zal niet snel een auto in NL gaan kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenSlurptax???
Alsof auto's nog niet duur genoeg waren zijn er auto's waar nog even 20k bij komt.
Een Voyager 3.3 AWD zou 14000 duurder worden.
Comment
-
Naar 't schijnt zou het zeer interessant zijn om een wagen in NL te kopen. Ik zou bij een volgende aankoop eens moeten vragen bij een Nederlandse verdeler...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenExtra belasting op co2 waardes vanaf 1 februari in NL.
Alsof auto's nog niet duur genoeg waren zijn er auto's waar nog even 20k bij komt.
Een Voyager 3.3 AWD zou 14000 duurder worden.
OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNaar 't schijnt zou het zeer interessant zijn om een wagen in NL te kopen. Ik zou bij een volgende aankoop eens moeten vragen bij een Nederlandse verdeler...
Comment
-
Uiteindelijk ligt verdeler Keram langs de A2 richting Maastricht op slechts 25km van hier. De garage is 10x zo groot als onze huidige verdeler...OO 00 OO
Comment
-
Als ik je 1 tip kan geven... ga NIET naar Renova in Tilburg.
Het zijn echt een stel arrogante kwallen daar.
Ik ben er vorig jaar met m'n moeder geweest, omdat ze een nieuwe auto wilde kopen.
Ze wilde naar een E91 325xi en een E92 325xi kijken, maar we zijn zéér slecht behandeld.
We kwamen met onze Alfa Romeo voorrijden en ik kreeg echt het idee dat ze ons beoordeelde op onze Alfa en niet op onze interesse in een nieuwe auto.
Mijn moeder wilde graag 4x4 op de auto, maar het enige wat de verkoper zei was:
"De 320i is er nog niet hoor...en je kunt er geen 4x4 op krijgen".
Alsof wij geen grotere motor zouden kunnen betalen... hij zou eens moeten weten
Daarna gingen we de Alfa taxeren. Na 1 minuut was hij al klaar, gaf ons een hand en wuifde naar ons om te vertrekken. We kregen niet eens brochures mee!
Echt ronduit belachelijk.
Bij Maserati NL is het trouwens hetzelfde verhaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk BerichtenAls ik je 1 tip kan geven... ga NIET naar Renova in Tilburg.
Het zijn echt een stel arrogante kwallen daar.
Ik ben er vorig jaar met m'n moeder geweest, omdat ze een nieuwe auto wilde kopen.
Ze wilde naar een E91 325xi en een E92 325xi kijken, maar we zijn zéér slecht behandeld.
We kwamen met onze Alfa Romeo voorrijden en ik kreeg echt het idee dat ze ons beoordeelde op onze Alfa en niet op onze interesse in een nieuwe auto.
Mijn moeder wilde graag 4x4 op de auto, maar het enige wat de verkoper zei was:
"De 320i is er nog niet hoor...en je kunt er geen 4x4 op krijgen".
Alsof wij geen grotere motor zouden kunnen betalen... hij zou eens moeten weten
Daarna gingen we de Alfa taxeren. Na 1 minuut was hij al klaar, gaf ons een hand en wuifde naar ons om te vertrekken. We kregen niet eens brochures mee!
Echt ronduit belachelijk.
Bij Maserati NL is het trouwens hetzelfde verhaal
Comment
Comment