Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Na een eerste wintervakantie is de X5 heilig verklaard, zalige auto om te rijden richting de bergen en in de bergen.. 2 foto's:

de wintervelgen zijn 18" en rijden subliem, het verbruik daalde van 10.9 naar 10.1 (ivg met de 21")!
    Maar hoop wel dat de 'zomer'velgen er snel terug onder kunnen
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
      Een serieuse vraag ...

De pa van m'n vriendin rijdt al sinds mensenheugenis met een Range Rover. Voordelen voor hem: rijdt zijdezacht, heeft een enorme trekkracht voor zijn aanhanger en heeft status. Het nadeel waarom hij z'n volgende geen RaRo meer wordt is omdat hij er te veel problemen mee heeft.

De X5 vindt hij geen oplossing omdat die te hard afgesteld is. Kan je op de X5 luchtvering krijgen en is dat dan veel beter?
      Of kent iemand goede alternatieven voor die man?
      Lees dit nu pas.

Mijn pa rijdt met een Range Rover en vindt hem echt goed.

We dachten in de X5 een opvolger gevonden te hebben, maar na een proefrit vond mijn pa hem véél te hard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
        Na een eerste wintervakantie is de X5 heilig verklaard, zalige auto om te rijden richting de bergen en in de bergen.. 2 foto's:

de wintervelgen zijn 18" en rijden subliem, het verbruik daalde van 10.9 naar 10.1 (ivg met de 21")!
        Maar hoop wel dat de 'zomer'velgen er snel terug onder kunnen
        Vetheid!!!

X5 + winter + skibox... VET!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
          Een Cayenne zo zacht als een Range Rover?
          Ik heb geen ervaring maar kan het me moeilijk voorstellen.
          Met de luchtvering op 'Comfort' is het nog steeds redelijk hard, 'k heb ongeveer 5000 km zelf met die wagen gereden dus 'k weet wel over wat ik praat.

Persoonlijk zou ik hem gewoon een nieuwe Range Rover TDV8 aanraden, een familie van me heeft zo ééntje het verschil met zijn vorige TD6 (een '03) is werkelijk dag en nacht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
            yes, 2500 eur minder BIV betalen .. kan je al iets mee doen he
            Gaat dit bij elk merk? Ik wil bv. een Audi A5 170pk, en voor die 7 extra pk's betaal ik 1250 euro meer BIV. Wat is de procedure dat je daarvoor moet doorlopen? Sorry voor deze offtopic

Comment

• las het merk het aanbied , een speciale belgische versie , anders gaat het niet denk ik
              1991 Audi S2 coupe
              2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Gaat dit bij elk merk? Ik wil bv. een Audi A5 170pk, en voor die 7 extra pk's betaal ik 1250 euro meer BIV. Wat is de procedure dat je daarvoor moet doorlopen? Sorry voor deze offtopic

Geen idee of het bij Audi gaat, best eens naar hen bellen, die gaan dat zeker weten !
                procedure: afspraak maken bij dealer, die hangen hem aan de 'pc', bornem (BMW Belgium) neemt die pc op één of andere manier over en zetten er nieuwe software op. Dan stuurt bornem attest naar de DIV, die op hun beurt mij verwittigen dat de wagen nu minder kw's heeft. Vervolgens inschrijven en klaar

Comment

• Bmw x5 3.0sd

YEAH

Vanmiddag opgehaald

Prachtige auto.
                  Heb even 1 foto, de rest van de foto's staan me zus en me moeder erop:p vind ik niet echt prettig.
                  Zal vrijdag middag even foto's maken zonder moeder en zus erop.
                  1 woord om deze auto te omschrijven: WAANZINNIG. Adaptive Drive ook Geweldig.
                  We kunnnen nog niet het gas pedaal hard intrappen moeten eerst 2000km inrijden.
                  Ik zal er nog over nadenken om een review te maken.

Ps: het is een 3.0sd

Last edited by Steef101; 23/01/2008, 20:03.

Comment

• Meer foto's !! Van de zus hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                      YEAH

Vanmiddag opgehaald

Prachtige auto.
                      Heb even 1 foto, de rest van de foto's staan me zus en me moeder erop:p vind ik niet echt prettig.
                      Zal vrijdag middag even foto's maken zonder moeder en zus erop.
                      1 woord om deze auto te omschrijven: WAANZINNIG. Adaptive Drive ook Geweldig.
                      We kunnnen nog niet het gas pedaal hard intrappen moeten eerst 2000km inrijden.
                      Ik zal er nog over nadenken om een review te maken.

Ps: het is een 3.0sd

proficiat, ziet er een mooie combo uit, ik had enkel ook nog verduisterde achterruiten gekozen.

Comment

• knappe wagen !

Comment

• Proficiat! Looking nice!

Comment

• Schitterende combinatie, en perfecte winterband!

Proficiat! Ohja een sd...

Comment

• wat zijn in de praktijk zo de verschillen tussen een 3.0d en een 3.0sd?
                              en in €?

knappe wagen steef!

Comment

• Me pa vind donkere ramen niks.
                                ik zal me best doen om vanavond wat foto's te maken.
                                Me pa is er nu even mee naar duitsland hij komt vanavond pas weer thuis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                                  wat zijn in de praktijk zo de verschillen tussen een 3.0d en een 3.0sd?
                                  en in €?

knappe wagen steef!
                                  iets meer pk's
                                  Het prijsverschil is niet zo groot als je exclusive line en sportpakket neemt. BIV wel natuurlijk. Taks is ook het zelfde.

Comment

• Hallo, ik ben nieuw op het forum. Na wat google werk over de X5 ben ik hier terecht gekomen.
                                    We zijn namelijk thuis toe aan een nieuwe auto, we zijn nog aan het twijfelen tussen een audi a6 avant quattro 2.7 tdi (180hp) , bmw x5 3.0d of een bmw 5 touring.

de specs van de x5:
                                    • 3.0 tdi
                                    • exclusive line packet
                                    • usb aansluiting
                                    • telefoon aansluiting
                                    • xenon koplampen
                                    • trekhaak
                                    • en nog wat kleinigheden die ik vergeet.
                                    Hier komen mss nog de comfortzelels bij. Deze stonden op het autosalon (in een 3.0 sd) en waren wel heel verleidelijk.
                                    Voor de x5, met de gegeven spec, hebben we een offerte gevraagd bij Centrauto. Het kwam uit op een 61.000 geloof ik. Waarbij we enkel een korting kregen op het exclusive line packet. De verkoper was nogal standvastig en vertelde dat hij nooit een extra korting gaf. Bij audi daarentegen geven ze nog 10 % op de catalogus prijs. Geven sommige bmw dealers wel kortingen? Hoe groot zijn deze dan?

Comment

• Normaal gezien moet je toch nog een korting kunnen vastkrijgen op de basisprijs. Ik zou zeggen, laat eens een prijs maken bij een andere BMW-dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benderUnit22 Bekijk Berichten
                                        Hallo, ik ben nieuw op het forum. Na wat google werk over de X5 ben ik hier terecht gekomen.
                                        We zijn namelijk thuis toe aan een nieuwe auto, we zijn nog aan het twijfelen tussen een audi a6 avant quattro 2.7 tdi (180hp) , bmw x5 3.0d of een bmw 5 touring.

de specs van de x5:
                                        • 3.0d
                                        • exclusive line packet
                                        • usb aansluiting
                                        • telefoon aansluiting
                                        • xenon koplampen
                                        • trekhaak
                                        • en nog wat kleinigheden die ik vergeet.
                                        Hier komen mss nog de comfortzelels bij. Deze stonden op het autosalon (in een 3.0 sd) en waren wel heel verleidelijk.
                                        Voor de x5, met de gegeven spec, hebben we een offerte gevraagd bij Centrauto. Het kwam uit op een 61.000 geloof ik. Waarbij we enkel een korting kregen op het exclusive line packet. De verkoper was nogal standvastig en vertelde dat hij nooit een extra korting gaf. Bij audi daarentegen geven ze nog 10 % op de catalogus prijs. Geven sommige bmw dealers wel kortingen? Hoe groot zijn deze dan?
                                        Ziet er leuk uit. Zijn Xenonlampen geen standaarduitrusting? Of zit het niet bij in dat Exclusive Line pakket?

De standaard korting bij BMW is 7% (zeker bij Centrauto, ook onze dealer), mits wat aandringen kan daar wel wat bij hoor. Vergeet niet dat deze korting op de basisprijs excl. BTW berekend wordt. Gaven ze geen salonkorting ofzo? Of gratis leder?
                                        Last edited by ; 03/02/2008, 18:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Ziet er leuk uit. Zijn Xenonlampen geen standaarduitrusting? Of zit het niet bij in dat Exclusive Line pakket?

De standaard korting bij BMW is 7% (zeker bij Centrauto, ook onze dealer), mits wat aandringen kan daar wel wat bij hoor. Vergeet niet dat deze korting op de basisprijs excl. BTW berekend wordt. Gaven ze geen salonkorting ofzo? Of gratis leder?
                                          op een x5 is er een maximumkorting, die vastgesteld is door bmw Belgium.

Comment

Working...
                                          X