Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
    Enkele vraagjes...

iemand ervaring met de High Beam Assist en de vernieuwde (minstens MY06) HUD. De vorige HUD zijn groene kleurweergave was niet zichtbaar met een polaroid zonnebril maar was wel uiterst handig.
    Ik heb die high beam assist, maar nog nooit gebruikt eigenlijk. Het systeem schakelt de grote lichten automatisch uit wanneer het een tegenligger detecteert. Misschien goed op lange verlaten wegen, waar je zelden iemand tegenkomt (sommige highways in de US?), maar hier redelijk nutteloos denk ik.

HUD : geen ervaring mee buiten een proefrit in Bornem. Ik vond het gat in de dashboard wel redelijk storend (esthetisch gezien) waaruit de display 'omhoog komt'. Als je zeer veel gps gebruikt, lijkt het mij wel handig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Beter al dan op een '5 (19") of een '7 (21"), maar 't blijven van de lelijkste velgen die BMW maakte, volgens mij. Zeer cheap. Maar zo op de X5 vind ik 't nog net kunnen.

allez mannekes, toch knappe velgen

Comment

• @ Rick: Dat is echt lullig! Aangezien je na 1 februari 2008 de slurptax mag gaan betalen voor zo'n X5. Heeft de dealer al aangegeven hiervoor op te gaan draaien, aangezien de levertijd vóór 1 februari zou zijn?

Iets van compensatie zou wel op z'n plaats zijn lijkt me.

Prachtige foto! Weet iemand toevallig wat voor bomen dat zijn en of ze ook in Nederland kunnen groeien? M'n pa gaat namelijk een kaarsrechte oprit aanleggen bij z'n nieuwe huis en zulke bomen zouden daar denk ik prachtig bij staan!

Friso

Comment

• Heeft een X5 3.0d wel slurptaks? Ik dacht dat het een redelijke milieuvriendelijke motor is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Heeft een X5 3.0d wel slurptaks? Ik dacht dat het een redelijke milieuvriendelijke motor is.
            Voor de X5 3.0d mag je 2000 euro meer aftikken. Dat valt nog wel mee inderdaad, t.o.v. zijn concurrenten.
            Voor een Porsche Cayenne V6 moet je 8388 euro meer gaan betalen.

Nieuwe prijzen vanaf 1 februari 2008 in NL:

Last edited by ; 07/01/2008, 16:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
              @ Rick: Dat is echt lullig! Aangezien je na 1 februari 2008 de slurptax mag gaan betalen voor zo'n X5. Heeft de dealer al aangegeven hiervoor op te gaan draaien, aangezien de levertijd vóór 1 februari zou zijn?

Prachtige foto! Weet iemand toevallig wat voor bomen dat zijn en of ze ook in Nederland kunnen groeien? M'n pa gaat namelijk een kaarsrechte oprit aanleggen bij z'n nieuwe huis en zulke bomen zouden daar denk ik prachtig bij staan!

Friso
              Ik vemoed dat dat coniferen zijn.

Comment

Voor de X5 3.0d mag je 2000 euro meer aftikken. Dat valt nog wel mee inderdaad, t.o.v. zijn concurrenten.

http://www.autodisk.nl/nieuweautoprijzen
                Hebben jullie de Cayenne nog voor februari?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Ik vemoed dat dat coniferen zijn.
                  Bij nader inzien zijn het cipressen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                    Hebben jullie de Cayenne nog voor februari?
                    Jep, deze stond in voorraad en had volgens mijn vader de belangrijkste opties erop zitten.
                    Welke dat zijn, ik heb geen idee!
                    M'n vader heeft hem gekocht zonder dat ik het wist...normaal zou ik een auto met hem gaan bestellen, maar dankzij onze fantastische Minister van Financiën (Wouter 'de Boskabouter' Bos) had m'n vader er vaart achter gezet.

@ de Cipressen: thanks

Comment

• We hebben ons X5 3.0sd nu sinds vrijdag en tot nu toe is het een dijk van een wagen. Comfortabel ondanks de 21" velgen, gecombineerd verbruik van 12L, zeer goede rijeigenschappen (adaptive drive), comfortabele stoelen die wel op 500 verschillende manieren kan afstellen, automatische kofferklep werkt uitstekend, wel groot, ... . We zijn er uitermate tevreden van momenteel na 300km.

Ik zal proberen er binnenkort foto's van te maken van onze X5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                        We hebben ons X5 3.0sd nu sinds vrijdag en tot nu toe is het een dijk van een wagen. Comfortabel ondanks de 21" velgen, gecombineerd verbruik van 12L, zeer goede rijeigenschappen (adaptive drive), comfortabele stoelen die wel op 500 verschillende manieren kan afstellen, automatische kofferklep werkt uitstekend, wel groot, ... . We zijn er uitermate tevreden van momenteel na 300km.

Kun je eens iets meer vertellen ivm de prestaties? Geluidscomfort? ...

Comment

http://www.autodisk.nl/nieuweautoprijzen
                          265000 euri voor een F430 Spider zonder opties!

Rare jongens, die Hollanders!

Comment

We hebben ons X5 3.0sd nu sinds vrijdag en tot nu toe is het een dijk van een wagen. Comfortabel ondanks de 21" velgen, gecombineerd verbruik van 12L, zeer goede rijeigenschappen (adaptive drive), comfortabele stoelen die wel op 500 verschillende manieren kan afstellen, automatische kofferklep werkt uitstekend, wel groot, ... . We zijn er uitermate tevreden van momenteel na 300km.

Die van ons komt ook dichtbij.
                            Ik zou het leuk vinden als je zo snel mogelijk even foto's maakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                              265000 euri voor een F430 Spider zonder opties!

Rare jongens, die Hollanders!
                              Ja, ik weet het...
                              Daarom ga ik nog eventjes profiteren van gratis OV en studiefinanciering de komende 4 jaar en daarna ga ik snel weg uit dit land, want het komt toch nooit meer goed.
                              En als ik hier zou blijven, dan liet ik m'n auto lekker op buitenlands kenteken zetten (Luxemburgs kenteken als het even kan)

Comment

@ Rick: Dat is echt lullig! Aangezien je na 1 februari 2008 de slurptax mag gaan betalen voor zo'n X5. Heeft de dealer al aangegeven hiervoor op te gaan draaien, aangezien de levertijd vóór 1 februari zou zijn?

Friso
                                Het wordt nog fraaier; Wij hebben Tabak als interieurkleur gekozen en op X5world is bij verschillende leden te lezen dat zij nu voor een ander interieur kiezen omdat deze pas weer vanaf juni geproduceerd gaat worden. Als dit daadwerkelijk zo is wordt het wellicht pas eind van de zomer rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk Berichten
                                  Kun je eens iets meer vertellen ivm de prestaties? Geluidscomfort? ...
                                  De prestaties zijn zeer goed voor een 3L diesel en 2.2 ton. Hij is zeer vlot in verkeer en geeft nooit een gevoel van underpowered. Natuurlijk is hij nog niet ingereden en bijgevolg geen hoge toeren nog niet.

Geluidscomfort: de auto is relatief stil voor een diesel met 21" velgen met lage profiel (30 denk en 325 breed) run flat's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                                    Die van ons komt ook dichtbij.
                                    Ik zou het leuk vinden als je zo snel mogelijk even foto's maakt
                                    Zal het proberen, het probleem is dat het zo vroeg donker is met deze dagen.

Comment

• Avondfotos mogen ook, wij zijn geen moeilijke mensen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                                        Avondfotos mogen ook, wij zijn geen moeilijke mensen
                                        Zal het morgen doen.

Comment

Zal het morgen doen.
                                          Waar blijven die foto's?

Comment

Working...
                                          X