Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben echter vergeten te vragen of dat optioneel te verkrijgen is op het M-Sportpakket.
Heb ik hier al 'es geplaatst (met de melding dat 't zo vermeld staat in de optielijst, net zoals de dakrails in hoogglans Shadow-Line te krijgen zijn, exclusief (optioneel) voor de X5 met M Pack, en net zoals de dakrails naast matzwart nu ook dat grijs kunnen zijn). Heb je dan nog 'es gevraagd hier in 't topic, en heb ik opnieuw op geantwoord.
Heb ik hier al 'es geplaatst (met de melding dat 't zo vermeld staat in de optielijst, net zoals de dakrails in hoogglans Shadow-Line te krijgen zijn, exclusief (optioneel) voor de X5 met M Pack, en net zoals de dakrails naast matzwart nu ook dat grijs kunnen zijn). Heb je dan nog 'es gevraagd hier in 't topic, en heb ik opnieuw op geantwoord.
JA !
Zeker van?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ofwel moet 'k me danig vergissen, ofwel is 't gewijzigd. 't Zal wel dat eerste zijn, alhoewel dat vreemd is aangezien ik op basis van de pre-print van de Duitse prijslijst MY08 een offerte heb aangevraagd bij een ander mannetje in Duitsland, voor een X5 3.0sd, en toen had ik daar de optiecode Shadow-Line bij gezet, en die offerte is integraal teruggekeerd zonder foutmelding.
Ga 'es die mail opzoeken, m'n pa moet die nog hebben.
Jammer dat je 'm inderdaad niét zo kan bestellen. Allez, niet voor mij, ik vind 't knapper, maar er zullen er velen zijn die wél de Shadow-Line willen.
Dat van de dakrails klopt wel nog, de hoogglans rails zijn enkel in combinatie met het M Pack te bestellen.
Ik heb er ooit eens één gezien met dat M-pack, maar ik moet zeggen, liever die van jullie...
Eindelijk es een BMW (samen met de 1-reeks, Z4 en X3) waar ze die satnav. goed wegwerken.
Voor derest, zitten die klepjes in de hoofsteun goed?
Wat doet dat, uwe kop vasthouden ofzo?
Nogmaals zéér mooi, alleen wat belachelijke pijpjes in die gigantische bumper...
Mooi A6 trouwens, maar dat wist je al.
Ie staat trouwens nog best z'n mannetje tussen die BMW's zeker?
Merci!!
Ja, dat hoofdsteun kun je zo uitklappen zodat je hoofd er goed inligt. Zal ik wel es e foto van nemen.
Ja, de A6 is meester in zijn luchtveering. Echt subliem! Ik zou echt twijfelen tussen de 2. Ik weet het dat de vergelijking niet echt klopt maar zou echt niet weten wat gekozen...
hier tabac, in het echt vind ik het echt kotselelijk, omdat ook alle plastiek in het tabac kleur is. saddlebruin is echt prachtig in het echt, zeker met de inleglijsten in geborsteld aluminium.
Toen ik onze bestelling (saddle met aluminium) doorgaf verklaarde iedereen me vor zot, ze vonden het allemaal kotslelijk. Maar nu...
Ik vind dat Tabak ook geslaagd, laat u (zoals gTa zei) niet afschrikken door de foto's, ze zijn met flash genomen en laten de kleuren op onnatuurlijke wijze zien, ik denk dat het irl heel mooi is.
Toen ik onze bestelling (saddle met aluminium) doorgaf verklaarde iedereen me vor zot, ze vonden het allemaal kotslelijk. Maar nu...
Ik vind dat Tabak ook geslaagd, laat u (zoals gTa zei) niet afschrikken door de foto's, ze zijn met flash genomen en laten de kleuren op onnatuurlijke wijze zien, ik denk dat het irl heel mooi is.
neen, I know... nu ik weet dat er bij Van Osch eentje staat in 'tabac', ga ik proberen daar straks even binnen te springen
Comment