Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
    Wist ik idd niet. Maar wie rijdt nu 160 met een open dak?
    ik doe het regelmatig met de 6 wel enkel in duitsland natuurlijk !!!
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      ik doe het regelmatig met de 6 wel enkel in duitsland natuurlijk !!!
      Maar jij bent ook niet normaal eh.

Comment

Perfect doenbaar hoor, paar weken terug gedaan met een X3 in duitsland, doenbaar tot 170

Comment

Ik met de LC

Is dat wel goed waterdicht zo'n schuifdak in 2 delen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
            Perfect doenbaar hoor, paar weken terug gedaan met een X3 in duitsland, doenbaar tot 170
            Ja, maar niet echt aangenaam kan ik mij inbeelden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
              Ik met de LC

Is dat wel goed waterdicht zo'n schuifdak in 2 delen?
              Ja, zal wel zeker. Zou maar erg zijn moest er water inkomen.

Comment

Je moet luid praten ja, en echt aangenaam is het idd ni meer.

Comment

ik denk echt dat je met een megafoon elkaar nog niet zou verstaan zot veel lawaai !
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                    ik denk echt dat je met een megafoon elkaar nog niet zou verstaan zot veel lawaai !
                    Is wel vet voor als je een paffer bent. Schuifdak open en paffen maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      Tabac is ver zwart!
                      Neen, absoluut niet...

Ik heb het gisteren gezien bij daglicht en het is verre van zwart hoor... Het is bruin met een wat bordeaux schijn.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Ik ben echter vergeten te vragen of dat optioneel te verkrijgen is op het M-Sportpakket.
                        Heb ik hier al 'es geplaatst (met de melding dat 't zo vermeld staat in de optielijst, net zoals de dakrails in hoogglans Shadow-Line te krijgen zijn, exclusief (optioneel) voor de X5 met M Pack, en net zoals de dakrails naast matzwart nu ook dat grijs kunnen zijn). Heb je dan nog 'es gevraagd hier in 't topic, en heb ik opnieuw op geantwoord.

JA !

Comment

• Mooie X5.

Zéér mooi zelfs!

Ik heb er ooit eens één gezien met dat M-pack, maar ik moet zeggen, liever die van jullie...

Eindelijk es een BMW (samen met de 1-reeks, Z4 en X3) waar ze die satnav. goed wegwerken.

Voor derest, zitten die klepjes in de hoofsteun goed?
                          Wat doet dat, uwe kop vasthouden ofzo?

Nogmaals zéér mooi, alleen wat belachelijke pijpjes in die gigantische bumper...

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                          Mooi A6 trouwens, maar dat wist je al.

Ie staat trouwens nog best z'n mannetje tussen die BMW's zeker?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Heb ik hier al 'es geplaatst (met de melding dat 't zo vermeld staat in de optielijst, net zoals de dakrails in hoogglans Shadow-Line te krijgen zijn, exclusief (optioneel) voor de X5 met M Pack, en net zoals de dakrails naast matzwart nu ook dat grijs kunnen zijn). Heb je dan nog 'es gevraagd hier in 't topic, en heb ik opnieuw op geantwoord.

JA !

Zeker van?
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ja! Ik herinner me geen zaken die 'k niet gezien heb.

Maar om helemaal eerlijk te zijn, ik vind 't niet meteen terug.

Ff zoeken.

Comment

• Uh-oh!

Ofwel moet 'k me danig vergissen, ofwel is 't gewijzigd. 't Zal wel dat eerste zijn, alhoewel dat vreemd is aangezien ik op basis van de pre-print van de Duitse prijslijst MY08 een offerte heb aangevraagd bij een ander mannetje in Duitsland, voor een X5 3.0sd, en toen had ik daar de optiecode Shadow-Line bij gezet, en die offerte is integraal teruggekeerd zonder foutmelding.

Ga 'es die mail opzoeken, m'n pa moet die nog hebben.

Jammer dat je 'm inderdaad niét zo kan bestellen. Allez, niet voor mij, ik vind 't knapper, maar er zullen er velen zijn die wél de Shadow-Line willen.

Dat van de dakrails klopt wel nog, de hoogglans rails zijn enkel in combinatie met het M Pack te bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Mooie X5.

Zéér mooi zelfs!

Ik heb er ooit eens één gezien met dat M-pack, maar ik moet zeggen, liever die van jullie...

Eindelijk es een BMW (samen met de 1-reeks, Z4 en X3) waar ze die satnav. goed wegwerken.

Voor derest, zitten die klepjes in de hoofsteun goed?
                                  Wat doet dat, uwe kop vasthouden ofzo?

Nogmaals zéér mooi, alleen wat belachelijke pijpjes in die gigantische bumper...

Mooi A6 trouwens, maar dat wist je al.

Ie staat trouwens nog best z'n mannetje tussen die BMW's zeker?
                                  Merci!!

Ja, dat hoofdsteun kun je zo uitklappen zodat je hoofd er goed inligt. Zal ik wel es e foto van nemen.

Ja, de A6 is meester in zijn luchtveering. Echt subliem! Ik zou echt twijfelen tussen de 2. Ik weet het dat de vergelijking niet echt klopt maar zou echt niet weten wat gekozen...

Comment

• Toen ik onze bestelling (saddle met aluminium) doorgaf verklaarde iedereen me vor zot, ze vonden het allemaal kotslelijk. Maar nu...

Ik vind dat Tabak ook geslaagd, laat u (zoals gTa zei) niet afschrikken door de foto's, ze zijn met flash genomen en laten de kleuren op onnatuurlijke wijze zien, ik denk dat het irl heel mooi is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Toen ik onze bestelling (saddle met aluminium) doorgaf verklaarde iedereen me vor zot, ze vonden het allemaal kotslelijk. Maar nu...

Ik vind dat Tabak ook geslaagd, laat u (zoals gTa zei) niet afschrikken door de foto's, ze zijn met flash genomen en laten de kleuren op onnatuurlijke wijze zien, ik denk dat het irl heel mooi is.
                                      neen, I know... nu ik weet dat er bij Van Osch eentje staat in 'tabac', ga ik proberen daar straks even binnen te springen

Comment

• hier iemand info van? Zou dit goed werken, of even 'slecht' als de achteruitrijcamera? (die wordt naar het schijnt érg rap vuil)

Dit staat ook in de duitse accesoire-prijslijst, maar verder staat er geen info bij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                          http://www.x5world.com/x5-e70-forum/...t=front+camera

hier iemand info van? Zou dit goed werken, of even 'slecht' als de achteruitrijcamera? (die wordt naar het schijnt érg rap vuil)

Dit staat ook in de duitse accesoire-prijslijst, maar verder staat er geen info bij...
                                          Ja, op een 1-serie kan je dat ook krijgen als accessoire. Denk ook dat het snel vuil wordt. Maar kan niet echt slecht zijn.

Comment

Working...
                                          X