Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
    My god

I want one so badly

Te koop: 1x rechternier, 1x moeder & 1x a4 cabrio
    En je hoopt er te geraken? Voor de velgen en we hebben een deal!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
      My god

I want one so badly

Te koop: 1x rechternier, 1x moeder & 1x a4 cabrio
      Die moeder mag je houden, maar voor de andere dingen ben ik wel bereid te betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
        Zouden ze hem zo onmiddellijk met het sportpak voortsellen? Komt dat niet wat later?
        Een X5 met of zonder sportpack hebben exact hetzelfde koetswerk. De 3 en 5 Reeks met M Sportpack hebben daarentegen andere bumpers.

Comment

• Man man wat een kar!

Die binnenste angel eye's lijken een stuk feller dan de buitenste.

Comment

• De vorige ultieme SAV(of moet ik nog huidige zeggen ) vergeleken met de nieuwe

Comment

• Comment

• een pak aggressiever

eindelijk eens een aggresief uitziende bmw

nu hoe je zelfs je grootlichten niet meer aan te steken

Comment

• Comment

• Wat een bak!

Damn.... Die ziet er echt goed uit! De concurentie mag zich weeral aan iets verwachten... Deze nieuwe X5 lijkt me niet te hoeven onderdoen voor de Range Rover Sport of de nieuwe ML! Getver Zelfs de Q7 zal moeten uitkijken zo lijkt me.

Ikzelf zou het niet kopen maar het is weer een knap staaltje werk van BMW. Bekijk die kont eens! man man man...

Comment

• Ze zijn beide even mooi, elk in zijne eigen tijd. De oudere zal gewoon een ouder model zijn tov de nieuwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
                        Ze zijn beide even mooi, elk in zijne eigen tijd. De oudere zal gewoon een ouder model zijn tov de nieuwe
                        de oude X5 blijft gewoonweg schitterend!

Comment

De vorige ultieme SAV(of moet ik nog huidige zeggen ) vergeleken met de nieuwe
                          Ultieme SAV zou ik de X5 niet noemen.

Als ik mag vergelijken de X5 4.4i en de Cayenne S, is die laatste toch het beste qua SAV. Oke, ook het lelijkste, maar als rijmachine is hij de betere tov X5 imho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                            Een X5 met of zonder sportpack hebben exact hetzelfde koetswerk. De 3 en 5 Reeks met M Sportpack hebben daarentegen andere bumpers.
                            Ik kan niet goed volgen. Zijn er voor de X5 verschillen (sport)pakketten beschikbaar? Wat zijn dan de verschillen?

Thx

Comment

hier zie je gewoon het verschil in dynamisme en kracht er gewoon afdruipen

wat een geil ding

dat wordt één van mijn volgende penisverlengingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                Zouden ze hem zo onmiddellijk met het sportpak voortsellen? Komt dat niet wat later?
                                Doorgaans wel, maar 't wordt steeds maar sneller. Trouwens, een M Sport Pack is nog iets anders dan een Sport Pack. Dat laatste, bij de X5, omhelst eigenlijk enkel opties die van in 't begin ook al beschikbaar zijn. En nu ik eraan denk : de vorige X5 was inderdaad van in 't begin beschikbaar met sportpack.

Comment

• van daar dus de naam

Sportpack Aanwezig Vanintbegin

Comment

• 't Zal wel weer een Tomski bevlieging zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                      Ultieme SAV zou ik de X5 niet noemen.

Als ik mag vergelijken de X5 4.4i en de Cayenne S, is die laatste toch het beste qua SAV. Oke, ook het lelijkste, maar als rijmachine is hij de betere tov X5 imho
                                      nope, fifth gear heeft ze ooit es tegenover elkaar gezet, op hetzelfde circuit was een X5 een volledige seconde sneller

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l
                                        nope, fifth gear heeft ze ooit es tegenover elkaar gezet, op hetzelfde circuit was een X5 een volledige seconde sneller
                                        En toch vond ik de Cayukke beter rijden.
                                        (oke, je schaamt u wel dood om u in zoiets te vertonen, maar toch...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                          't Zal wel weer een Tomski bevlieging zijn

waarschijnlijk

Comment

Working...
                                          X