Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPowerZouden ze hem zo onmiddellijk met het sportpak voortsellen? Komt dat niet wat later?
Comment
-
Wat een bak!
Damn....Die ziet er echt goed uit! De concurentie mag zich weeral aan iets verwachten... Deze nieuwe X5 lijkt me niet te hoeven onderdoen voor de Range Rover Sport of de nieuwe ML! Getver
Zelfs de Q7 zal moeten uitkijken zo lijkt me.
Ikzelf zou het niet kopen maar het is weer een knap staaltje werk van BMW. Bekijk die kont eens! man man man...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and CoDe vorige ultieme SAV(of moet ik nog huidige zeggen) vergeleken met de nieuwe
Als ik mag vergelijken de X5 4.4i en de Cayenne S, is die laatste toch het beste qua SAV. Oke, ook het lelijkste, maar als rijmachine is hij de betere tov X5 imho
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Een X5 met of zonder sportpack hebben exact hetzelfde koetswerk. De 3 en 5 Reeks met M Sportpack hebben daarentegen andere bumpers.
Thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPowerZouden ze hem zo onmiddellijk met het sportpak voortsellen? Komt dat niet wat later?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoUltieme SAV zou ik de X5 niet noemen.
Als ik mag vergelijken de X5 4.4i en de Cayenne S, is die laatste toch het beste qua SAV. Oke, ook het lelijkste, maar als rijmachine is hij de betere tov X5 imho
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3lnope, fifth gear heeft ze ooit es tegenover elkaar gezet, op hetzelfde circuit was een X5 een volledige seconde sneller
(oke, je schaamt u wel dood om u in zoiets te vertonen, maar toch...)
Comment
Comment