Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
    ... en dan moest ie het op élk vlak afleggen
    Behalve op het vlak van sportief rijplezier...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik wou dat BMW hem rond de €65.000 liet kosten in basisuitrusting.

Dan was er een rationele reden om hem niet te kiezen

Nu is het probleem dat hij groter is dan een gelijkbetaalde ML.

Als ie wat duurder was kwam ie in het vaarwater van dat andere beest van Benz, en dan moest ie het op élk vlak afleggen

Bwah, ik kan mij niet voorstellen dat die grote Benz aangenamer zou rijden dan de opvolger van 1 van de best rijdende SUVs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina
        Bwah, ik kan mij niet voorstellen dat die grote Benz aangenamer zou rijden dan de opvolger van 1 van de best rijdende SUVs.
        Niet die grote benz, de échte benz.

En als ik sportief zou willen rijden koop ik me dan wel een *huiver* CLS

Comment

De G-klasse bedoel je dan toch?

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
          En als ik sportief zou willen rijden koop ik me dan wel een *huiver* CLS
          Dat vind ik ook een machtig machien...
          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
            De G-klasse bedoel je dan toch?
            Uiteraard, een Terreinwagen waar zo goed als geen enkele andere wagen tegenop kan. Élke keer dat ik in zo eentje stap en het geluid hoor van een dichtslaande deur wordt ik opnieuw verliefd

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
            Dat vind ik ook een machtig machien...
            Not my cup of tea. Liever R-klasse dan. Of E-T

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
              Voor het eerst dat een mod me teleur stelt.
              Niet iedereen hier krijgt een spontaan orgasme bij het zien van een nieuwe model BMW . Het valt trouwens wel meer voor dat de eerste persfoto's mij niet kunnen bekoren en dat er dan achteraf prenten komen waarvan je wel een "wow" indruk krijgt.

Ik doe hiermee ook helemaal geen afbreuk aan de onderhuidse kwaliteiten, die ongetwijfeld wel weer absolute top zullen zijn.

Comment

• Bedoel je dan de oude G of de nieuwe?
                OO 00 OO

Comment

Aha, die benz. Da's een heel ander verhaal natuurlijk.

Comment

Bedoel je dan de oude G of de nieuwe?
                    De enige echte G.

Die nieuwe is de GL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                      Niet iedereen hier krijgt een spontaan orgasme bij het zien van een nieuwe model BMW . Het valt trouwens wel meer voor dat de eerste persfoto's mij niet kunnen bekoren en dat er dan achteraf prenten komen waarvan je wel een "wow" indruk krijgt.

Ik doe hiermee ook helemaal geen afbreuk aan de onderhuidse kwaliteiten, die ongetwijfeld wel weer absolute top zullen zijn.
                      Uiteraard, het was ook niet zo bedoeld. Ik heb respect voor ieders keuze.
                      Ik ben BMW liefhebber, maar ook niet alles kan me bekoren (X3, interieur 1, ...) En Mercedes ligt me niet (weet niet hoe dat komt) maar kan er wel positieve dingen ook over zeggen. (ML, SL, ...)

Comment

groter is dan een gelijkbetaalde ML
                        Zou 'ie groter zijn? Want de vorige X5 was wel vrij kort voor zo'n bakbeest te zijn, eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Zou 'ie groter zijn? Want de vorige X5 was wel vrij kort voor zo'n bakbeest te zijn, eigenlijk.
                          http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...&postcount=281

dus terug te vinden in http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...&postcount=234
                          Last edited by ; 10/08/2006, 00:26.

Comment

Ik wou dat BMW hem rond de €65.000 liet kosten in basisuitrusting.

Dan was er een rationele reden om hem niet te kiezen

Nu is het probleem dat hij groter is dan een gelijkbetaalde ML.

Als ie wat duurder was kwam ie in het vaarwater van dat andere beest van Benz, en dan moest ie het op élk vlak afleggen
                            Ach zeik toch niet tussen BMW en Mercedes, koop een Range Sport

Comment

• Ik merk wel, als ik de interierfoto's zie van vooraan, dat de chauffeur weinig voetruimte heeft door de brede centrale, hoe noemde da eigenlijk, euh, console ?

Comment

• Fragment uit de begeleidende tekst uit één van de eerste posts.

Daartoe verfijnden ze zijn algemeen snelle uitstraling, ook al namen zijn buitenafmetingen toe met 18,7 cm in de lengte en met 6,1 cm in de breedte.
                                De vorige X5 was 4667mm lang, dus zal de nieuwe 4854mm lang worden.

De Mercedes ML is 4780mm lang, dus 74mm korter

De RRSport is 4790mm lang, dus 64mm korter

De Audi Q7 is 5090mm lang, dus 236mm langer
                                OO 00 OO

Comment

• Ziehier nog een filmpje van de X5 onderworpen aan allerhande tests...

OO 00 OO

Comment

Ziehier nog een filmpje van de X5 onderworpen aan allerhande tests...

http://www.leftlanenews.com/2006/08/...s-2007-bmw-x5/
                                    Leuke al die filmpjes!
                                    Het dwars gaan in de sneeuw vond ik wel show
                                    Voor de rest --> SUBLIEME WAGEN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                      Ach zeik toch niet tussen BMW en Mercedes, koop een Range Sport
                                      Sport

Range Rover =/= Sport. Hoe je het ook draait of keert.

De enige Land Rovers die ik nog eventueel zou overwegen zijn de Defender en de Range.

Als ik een "Jeepke" moet kopen:
                                      • G-Klasse
                                      • Range Rover
                                      • ML
                                      • X5
                                      • Defender
                                      • Rexton
                                      Dan zal ik op prijsklasse moeten schrappen vrees ik

Comment

Ziehier nog een filmpje van de X5 onderworpen aan allerhande tests...

http://www.leftlanenews.com/2006/08/...s-2007-bmw-x5/

leuke filmpjes

Comment

• en btw, verander de titel es in BMW X5 2007 want hij is er toch niet voor januari 2007 en wij zijn het enige forum ter wereld die 'm 2006 noemen

Comment

Working...
                                          X