Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Uiteraard, een Terreinwagen waar zo goed als geen enkele andere wagen tegenop kan. Élke keer dat ik in zo eentje stap en het geluid hoor van een dichtslaande deur wordt ik opnieuw verliefd
Niet iedereen hier krijgt een spontaan orgasme bij het zien van een nieuwe model BMW . Het valt trouwens wel meer voor dat de eerste persfoto's mij niet kunnen bekoren en dat er dan achteraf prenten komen waarvan je wel een "wow" indruk krijgt.
Ik doe hiermee ook helemaal geen afbreuk aan de onderhuidse kwaliteiten, die ongetwijfeld wel weer absolute top zullen zijn.
Niet iedereen hier krijgt een spontaan orgasme bij het zien van een nieuwe model BMW . Het valt trouwens wel meer voor dat de eerste persfoto's mij niet kunnen bekoren en dat er dan achteraf prenten komen waarvan je wel een "wow" indruk krijgt.
Ik doe hiermee ook helemaal geen afbreuk aan de onderhuidse kwaliteiten, die ongetwijfeld wel weer absolute top zullen zijn.
Uiteraard, het was ook niet zo bedoeld. Ik heb respect voor ieders keuze.
Ik ben BMW liefhebber, maar ook niet alles kan me bekoren (X3, interieur 1, ...) En Mercedes ligt me niet (weet niet hoe dat komt) maar kan er wel positieve dingen ook over zeggen. (ML, SL, ...)
Ik merk wel, als ik de interierfoto's zie van vooraan, dat de chauffeur weinig voetruimte heeft door de brede centrale, hoe noemde da eigenlijk, euh, console ?
Comment