Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Dat 7-zitter gedoe bij de X5 is toch maar een rommeltje, hoor. Gisteren 'es uitgebreid aan 't testen mee geweest, en 'k vind het eigenlijk iets zinloos. Op de achterste 2 zitjes zit ik (al ben ik dan niet van de kleinste/magerste) gewoonweg rotslecht. En dan nog: als je 5 kinderen hebt en je bent vaak met die pagadders op stap, dan is 't toch niet makkelijk om die continu in en uit die kofferbak te laten stappen. 'k Vraag me af of 't veel verkocht zal worden, die optie.

De 7-zitters is een vraag van de Amerikaanse huismoeders die een beurtrol hebben voor het brengen van kinderen naar t'schooltje 60 km verderop.
    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Dat zou best wel 'es kunnen, dat die optie er eigenlijk gekomen is enkel maar om die Amerikaanse nitwits op hun gekke wenken te bedienen.

*George stapt uit z'n Dodge RAM*
      "Hey, Bill, what did you buy? An X5? Come on, what a tiny car is THAT?"
      "I know, George, but it's got seven seats nontheless."
      "Ah, than it's okay, Bill."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
        Een wagen laten tunen om minder taksen te betalen is inderdaad belasting(taks)-ontduiking.
        Maar je kunt het ook anders stellen ... ofwel ga je uwe SUV tunen van 211 pk tot 233pk (of meer) en je betaald 2500 euro BIV ... ofwel laat je je bestelen door de Belgische staat en betaal je 5000 euro BIV voor een "standaard" 233 pk en daar bovenop nog meer jaarlijkse verkeersbelasting.
        Wat ik al eerder stelde is een SUV van 211pk meer dan voldoende ... één SUV bestellen van 233 pk is gewoon een kwestie van onwetendheid.

k'Ben toch nieuwsgierig over de CO2-belasting op wagens. Het einde van de SUV zal misschien in zicht zijn ... dus de vele jaloerse SUV-haters kunnen nu al hunne taart al bestellen.
        Ik denk dat er juist nog meer toekomst zal zijn voor de SUV'sn omdat er meer plaats is om hybride, waterstof, ... of wat dan ook te monteren

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Djezus!
              Wel lelijke wielen maar soit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Wanneer gaan jullie de X5 hebben?
                Eind volgende maand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  4 keer?!
                  Zot!
                  Bwaja, tis eens iets anders dan zwart hé, en een schitterende kleur op de nieuwe X5 vind ik! Met welke wordt er naar de meeting gegaan? De nieuwe X5 of de M6?
                  Ja, als mijn pa met een nieuwe wagen rijdt mag die nooit vuil zijn.

Euhm met de M6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Djezus!
                    Wel lelijke wielen maar soit...
                    Lelijke velgen ???
                    Die zijn toch prachtig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Héél dure velgen als ik het juist heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                        Lelijke velgen ???
                        Die zijn toch prachtig !
                        Ja, ik vind ze ook super!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                          Héél dure velgen als ik het juist heb.
                          Hoezo??

ze zijn wel erg mooi

Comment

• Ik vind die velgen niet echt passen op een X5, 't is meer iets voor op een Subaru Impreza.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              Hoezo??

ze zijn wel erg mooi
                              Ja, heb dat hier eens ergens gelezen dat ze stukken van mensen kosten voor velgen.

Comment

Ja, heb dat hier eens ergens gelezen dat ze stukken van mensen kosten voor velgen.
                                Iets van een € 5000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Die chroom pijpjes zijn toch niet standaard?

Comment

• Die uitlaten zou ik direct veranderen! Mogen toch twee keer zo groot zijn, om in proportie te zijn met de rest !

Comment

• Ik vraag mij toch af als er bij bepaalde mensen wel echt een X5 voor de deur staat. Schrijven op het forum gaat maar een foto is te veel werk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THIJS Bekijk Berichten
                                        Ik vraag mij toch af als er bij bepaalde mensen wel echt een X5 voor de deur staat. Schrijven op het forum gaat maar een foto is te veel werk?
                                        Je kan moeilijk foto's plaatsen als hij nog niet geleverd is eh.

Comment

Je kan moeilijk foto's plaatsen als hij nog niet geleverd is eh.

Inderdaad

Comment

Working...
                                          X