Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Productie nieuwe BMX X5 van start

In het Amerikaanse Spartanburg is de eerste X5 van de tweede generatie van de band gerold. Het exemplaar is voorzien van een 4.8l V8 en bestemd voor de Amerikaanse markt. Logisch, want alleen daar is het model momenteel al verkrijgbaar. De eerste Europese exemplaren zullen het levenslicht zien begin 2007. Van de nieuwe X5 zijn al foto's, maar het model gaat pas in november in première op de Autoshow in Los Angeles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THIJS
      inderdaad. het klopt wat bmw alpine zegt. Heb dus gewoon getekend en ben de derde bij mij in de garage. Voor opties, kleur en dergelijke moet ik terug gaan. het is ook maar een bestelbon met de hand geschreven. Ik had eerst geïnformeerd bij Snijers in Herentals en daar zou ik hem niet meer in 2007 krijgen. Snijeres heeft veel leasingen lopen en die maatschappijen zullen er wel veel besteld hebben. Ik heb in Tongeren bij Davo besteld. De auto die ik nu heb komt ook van daar dus zullen ze mij wel niets voorliegen. Heb net naar de garage gebeld. Ze weten nog van niets. Waarschijnlijk einde van deze maand of begin november
      Idd, ik heb hier enkele pagina's ook de levertijd van Sneyers gezet en het iss idd zo.

Sneyers verkoopt ernorm veel wagens, met de nieuwe 3 reeks vorig jaar was het net hetzelfde.

Comment

• Het kan al vroeger....
        http://www.kapaza.be/detail/3507932/...r_04_2007.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co

geloof dit maar niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THIJS
            geloof dit maar niet
            Awel ik weet het niet,toen de X3 nog moest voorgesteld worden in 2004 stond er al ene te koop in Brugge,het heeft toen zelfs de krantenkoppen gehaald.

Comment

• Kan het dat ik eentje ben tegengekomen helemaal verpakt in witte folie op een vrachtwagen? Blijkbaar om af te leveren aan een garage (van Osch) want er stonden nog nieuwe BMW's op die vrachtwagen.

Anders was het de huidige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
                Kan het dat ik eentje ben tegengekomen helemaal verpakt in witte folie op een vrachtwagen? Blijkbaar om af te leveren aan een garage (van Osch) want er stonden nog nieuwe BMW's op die vrachtwagen.

Anders was het de huidige.
                zal wel de vorige zijn ... de nieuwe moet nog gepresenteerd worden
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                  Dacht al zoiets...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex

Er was nooit een vorige. De huidige is de allereerste X5.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Amerikanen heb het voorrecht hem als eerste te mogen rijden
                      Maar hier de foto's

Comment

• Comment

• De eerste facelift X3's verschijnen in 't straatbeeld (vandaag een silbergrau en een zwarte gezien), en ze zijn seriéus knapper, volwassener geworden.

Maar dit...

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Please sir, your car sir

Comment

• Comment

• Wat een knap interieur. En met die superfantastische comfortzetels, beter vind je niet.

Magistrale machine.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X