Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Nee, er zijn nog mooiere voor de "oude" X5, de Styling 177. Ook 20".

Ze gaan héél lekker diep, echt prachtige wieletjes.

http://felgenkatalog.auto-treff.com/1770.htm
    Lekker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
      Toch jammer dat ze geen nieuwe velgen ontworpen hebben specifiek voor het nieuw model,deze bestaan al zolang.

Maar deze velgen vond ik ook wel schitterend staan onder de X5!
      En misschien komen er later nog nieuwe velgen.

Comment

• Net terug van Autosalon. Zal hier straks een lading foto's posten

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Uitlaat 3.0d:

Comment

• Comment

• Chique!
                    Wat vind je zelf van de X5?
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                      Chique!
                      Wat vind je zelf van de X5?
                      Ik had er meer van verwacht. Ik vind dat de auto goedkoop oogt door de brede plastieken rand. Valt vooral op boven de wielen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                        Ik had er meer van verwacht. Ik vind dat de auto goedkoop oogt door de brede plastieken rand. Valt vooral op boven de wielen....
                        De X5 4.8i hadden ze toch standaard andere velgen mogen geven...

Comment

• DSC01031a.jpgenkele foto's van het salon. straks volgen er nog
                          Last edited by ; 13/01/2007, 13:59.

Comment

• De velgen vd 4.8 staan mij toch ook niet aan. Misschien ligt het aan de foto en is het irl beter.
                            Voor de rest is het een geweldige wagen.
                            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Ze konden er Kia op plakken en men zou het geloven

Comment

• Meest geslaagd kant van de iksvuvve is de achterkant. Die is ferm knap,

over voorkant heb ik nog duidelijk twijfels ;..

Comment

• de x5 is samen te stellen op bmw.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                    Ik had ook verwacht dat hij meer vernieuwend zou zijn.
                                    Zoals het design van de nieuwe ML zo radicaal vernieuwend is.
                                    Maar het is spijtig genoeg meer van hetzelfde. De prijzen vallen dan wel mee.
                                    Ik had hem veel duurder verwacht.

Comment

• Hij is te configureren op bmw.be!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                        Ik had ook verwacht dat hij meer vernieuwend zou zijn.
                                        Zoals het design van de nieuwe ML zo radicaal vernieuwend is.
                                        Maar het is spijtig genoeg meer van hetzelfde. De prijzen vallen dan wel mee.
                                        Ik had hem veel duurder verwacht.
                                        Tja, het is ook nooit goed he. Dan is BMW weer te vernieuwend, de andere keer lijkt hij dan weer teveel op zijn voorganger...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                          Tja, het is ook nooit goed he. Dan is BMW weer te vernieuwend, de andere keer lijkt hij dan weer teveel op zijn voorganger...
                                          Onderhuids is hij toch wel vernieuwend. Dat hij qua uitzicht niet te drastisch is veranderd dat vind ik net goed. Ik vind het inderdaad ook wel spijtig, zoals hier al ergens door iemand anders is geschreven, dat er zo veel zwarte plastic is gebruikt. Dat was ook het eerste dat mijn vader zei toen hij foto's van de nieuwe zag, dus 't is niet dat het een onopvallend iets is, een beetje jammer want door al dat plastic gaat hij er wat goedkoop uitzien.

Comment

Working...
                                          X