Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een normale X5 komt op 62750 incl btw.

(3.0d, metaalkleur, leder, exclusive line). Lijkt me niet zoveel meer te zijn als de vorige. Enige optie die ik er nog zou bijnemen is adaptive drive, indien dat een merkbare verbetering geeft. Binnenkort eens een testritje vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
      Een normale X5 komt op 62750 incl btw.

(3.0d, metaalkleur, leder, exclusive line). Lijkt me niet zoveel meer te zijn als de vorige. Enige optie die ik er nog zou bijnemen is adaptive drive, indien dat een merkbare verbetering geeft. Binnenkort eens een testritje vragen
      Ik denk dat je toch nog wat geduld zult moeten hebben voor die testritjes. Ik geloof dat ze in maart of april begonnen met de leveringen en ze dan ook bij de dealers gingen staan, waarschijnlijk dat je daarvoor niet kan testrijden.

Comment

• Da's binnenkort genoeg voor mij

En ik denk dat ze wel ergens in de Alpen zullen staan begin februari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
          Onderhuids is hij toch wel vernieuwend. Dat hij qua uitzicht niet te drastisch is veranderd dat vind ik net goed. Ik vind het inderdaad ook wel spijtig, zoals hier al ergens door iemand anders is geschreven, dat er zo veel zwarte plastic is gebruikt. Dat was ook het eerste dat mijn vader zei toen hij foto's van de nieuwe zag, dus 't is niet dat het een onopvallend iets is, een beetje jammer want door al dat plastic gaat hij er wat goedkoop uitzien.
          vandaag de X5 live gezien, en ik deel uw mening. Zou die plastiek te spuiten zijn in wagenkleur, zonder al te veel verschil met het koetswerk ? eenbeetje zoals een e90 dan.

Comment

Idem maar het panoramisch dak dan voor mij.

Comment

Is adaptive drive een must?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                Is adaptive drive een must?
                Nee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  Nee!
                  Wat dan wel?

(Als je tijd en zin hebt. )

Comment

• Wat is adaptive drive?
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                      Wat is adaptive drive?
                      Moteurke op stuurstang die de uitwijking aanpast naargelang de snelheid.

Let niet op mijn technische bagage.

Comment

Dat is het actieve stuur. Adaptive drive is het gelijkaardige systeem als in de 7 dat de wagen recht houdt in de bochten en de dempers weer zwakker afstelt als de wagen rechtdoor gaat waardoor het comfort toeneemt.

Comment

Is dat niet Active Steering?
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                            Dat is het actieve stuur. Adaptive drive is het gelijkaardige systeem als in de 7 dat de wagen recht houdt in de bochten en de dempers weer zwakker afstelt als de wagen rechtdoor gaat waardoor het comfort toeneemt.
                            En is dit niet Dynamic Drive?
                            BMW E61 525d LCI '09
                            Suzuki Bandit 1250NA /07
                            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                              En is dit niet Dynamic Drive?
                              Oops uiteraard, van adaptive drive heb ik nog nooit gehoord. Bestaat dat uberhaupt wel?

Comment

• bron: bmw.com

Active Steering.
                                Active Steering gives drivers more precise handling and tracking: this ensures that their automobiles are more mobile and agile even on twisting roads. A planetary gear is integrated with the steering column; depending on the situation, the feature varies the angle of steering determined by the user at the wheel (superimposed steering).
                                It increases the steering angle at lower and mid-range speeds; by contrast, at higher speeds (e.g. on motorways), the steering angle is reduced. When parking, the active steering feature makes it easier to manoeuvre by amplifying the movements of the steering wheel.
                                Last edited by ; 15/01/2007, 00:24.

Comment

• bron: bmw.com

Dynamic Drive.
                                  Dynamic Drive is an active suspension control system offering an exceptionally high standard of lateral dynamic stability (body stability). This is provided by active anti-roll bars on the front and rear axles - active because rotating hydraulic elements referred to as actuators are integrated in the mechanical anti-roll bars.
                                  Incorporating two electronic pressure control valves, these actuators build up independent stability forces on the front and rear axle, minimising body sway when taking a bend. Dynamic Drive thus ensures supreme agility at all speeds, optimum steering and well-balanced load change behaviour.
                                  These advantages are particularly beneficial tothe passengers in the back seat: the reduction of roll motion to an almost imperceptible level makes it much easier and more pleasant to read or work when seated in the rear.
                                  The driver, in turn, benefits in particular from the new standard of steering precision provided by Dynamic Drive, especially in rapid steering manoeuvres.

Comment

• Is adaptive drive niet gewoon luchtvering ?

Comment

• Comment

• Last edited by ; 15/01/2007, 16:11.

Comment

• Ik zal ook wat foto's nemen van de hele stand zondag, zo heb je een overzicht (voor openingstijd is er toch geen volk)

Comment

Working...
                                          X