Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Ja idd, de Europese zal die niet hebben. Wat begrijp je daar niet aan?

Goed geraden!Het word hoogtijd dat je naar het autosalon gaat om hem live te zien! Hij blinkt en kijkt verleidelijk maar de portemonnee zegt Now Way!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk Berichten
      Goed geraden!Het wordt hoogtijd dat je naar het autosalon gaat om hem live te zien! Hij blinkt en kijkt verleidelijk maar de portemonnee zegt Now Way!
      Zou wel willen maar geen tijd ... examens.

En die portemonnee heb ik zeker nog niet.

Comment

• Mijn pa gaat morgen ook is een bezoekje brengen aan het salon voor de nieuwe X5. Ik kan spijtig genoeg niet mee want zit met examens maar ik ben wel benieuwd wat men pa er van gaat vinden. Ik vrees eerlijk gezegd dat hij hem wat teleurstellend gaat vinden, zo is de intiele reactie van velen hier toch. Als hij hem wel goed vindt en bestelt zouden we hem al in april kunnen hebben, dus wat dat betreft hebben we wel geluk.
        Mijn vader is dus gaan kijken en was toch lovend. Hij vindt hem er in 't echt veel beter uitzien dan op foto. Achteraan is het zitcomfort nogal belabberd maar uiteindelijk zit er toch bijna nooit iemand van voor. Waarschijnlijk wordt hij maandag besteld. Veel langer moeten we in alle geval niet meer wachten want de verkoper zit er nogal achter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
          Achteraan is het zitcomfort nogal belabberd maar uiteindelijk zit er toch bijna nooit iemand van voor.
          uiteindelijk zit er toch bijna nooit iemand van ACHTER zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            uiteindelijk zit er toch bijna nooit iemand van ACHTER zeker

Juist ja, 't zou nogal een zotte bedoening zijn anders.

Ik schuif de schuld af op die verdomde examens.

Comment

• Kan de 2e zitrij achteruit?

Nee zeker?

Comment

Kan de 2e zitrij achteruit?

Nee zeker?
                Nee, die zit vast(toch zeker als je de 3de zitrij niet neemt).

Nu is de beenruimte ook niet echt het probleem, 't is meer het feit dat die zitbanken in SUV's nogal laag zijn ten opzichte van de "vloer" van de auto.

Comment

• Wat mij wel opviel (en dat is zijn grote pluspunt ivgl met andere suv's) is dat ik met mijn 1m90 achteraan kon zitten zonder dat mijn hoofd tegen de dakhemel zat of er 2cm onder. Bij de Range Rover (en de sport), de discovery en nog anderen zit ik altijd met mijn hoofd tegen de dakhemel. Dus qua hoofdruimte zeker boven de middelmaat in z'n klasse!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Wat mij wel opviel (en dat is zijn grote pluspunt ivgl met andere suv's) is dat ik met mijn 1m90 achteraan kon zitten zonder dat mijn hoofd tegen de dakhemel zat of er 2cm onder. Bij de Range Rover (en de sport), de discovery en nog anderen zit ik altijd met mijn hoofd tegen de dakhemel. Dus qua hoofdruimte zeker boven de middelmaat in z'n klasse!
                    Klopt, ik kan er over meespreken met bijna 2m. Vooral de ruimte in een Range Sport is echt heel triestig. Daar kon ik vanachter gewoon niet gestrekt zitten, en dat voor zo'n grote auto.

Comment

• Ik heb op het autosalon de X5 kunnen bewonderen. Het is natuurlijk een mooie SUV maar op het vlak van interieur (de gekozen materialen/kunstofgehalte/enzovoort) is de X5 erop achteruitgegaan. Ik moest direct denken aan de 5-serie ... .
                      Mijn buur (bmw-freak en eigenaar van een nieuwe bmw 3-break) had zelfs niet de moeite gedaan om achter het stuur te gaan zitten van de X5.
                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                        Ik heb op het autosalon de X5 kunnen bewonderen. Het is natuurlijk een mooie SUV maar op het vlak van interieur (de gekozen materialen/kunstofgehalte/enzovoort) is de X5 erop achteruitgegaan. Ik moest direct denken aan de 5-serie ... .
                        Mijn buur (bmw-freak en eigenaar van een nieuwe bmw 3-break) had zelfs niet de moeite gedaan om achter het stuur te gaan zitten van de X5.
                        Das wel erg dat bmw aan die prijzen niet eens wat beter materialen gebruikt. Bmw vraagt ne serieuse premium ten opzicht van veel andere merken en hun motorren zijn beregoed maar een auto is meer dan de motor alleen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astonX Bekijk Berichten
                          Das wel erg dat bmw aan die prijzen niet eens wat beter materialen gebruikt. Bmw vraagt ne serieuse premium ten opzicht van veel andere merken en hun motorren zijn beregoed maar een auto is meer dan de motor alleen.
                          Het is een gekende (besparings) trend van de laatste jaren. De structuur van de materialen zien en voelen anders aan(goedkoper? door strengere milieunormen?) Dit zie je nu in vele andere auto's ook terug. Kijk maar naar de nieuwe C-Klasse, van dichtbij(foto) lijkt de structuur van het dashboard er ook minder op met die van de vorige generaties.

Maar of het nu allemaal zo slecht of lelijk is. Niet echt, al vond ik de vorige materialen wel iets aangenamer en mooier moet ik toegeven
                          Last edited by ; 21/01/2007, 02:02.

Comment

Maar voor het Europees model zeker niet in oranje.
                            Neen, idd. Die foto's van de X5 met sportpack zijn vanuit Detroit. De Brusselse modellen hebben dat niet

Comment

• Kheb vandaag de X5 op het salon gezien, kvond hem wel knap, maar voor de 4.8I, daar waren de velgen nogal flauwtjes.Toch zeker als er zo'n moter in zit.

Comment

• Mercedes ml versus x5 2007

Antonio heeft gelijk met zijn opmerking over interieur x 5 .
                                Wij hebben een ML 320cdi en x5 oud model . Ben aan vervanging toe voor de x5 maar de nieuwe kan mij niet bekoren.ML afwerking veel beter .
                                Ik vind zelfs het interieur van mijn huidige x5 mooier .
                                Het design lijkt ook teveel op het huidig model. Ik heb niet het gevoel dat het om een nieuwe wagen gaat eerder facelift. De rijdynamiek zal wel super zijn maar de ML vind ik momenteel de beste SUV op de markt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door phcn Bekijk Berichten
                                  Wij hebben een ML 320cdi en x5 oud model . Ben aan vervanging toe voor de x5 maar de nieuwe kan mij niet bekoren.ML afwerking veel beter .
                                  Het design lijkt ook teveel op het huidig model. Ik heb niet het gevoel dat het om een nieuwe wagen gaat eerder facelift. De rijdynamiek zal wel super zijn maar de ML vind ik momenteel de beste SUV op de markt.
                                  Gelukkig verschillen smaken, maar ik vind de ML ook niet bijzonder veel veranderd.

Comment

Ieder zijn smaak natuurlijk.

Persoonlijk vind ik de nieuwe ML een serieuze verbetering tov het vorige model. Het interieur is er inderdaad ook serieus op vooruit gegaan.
                                    De X5 daarentegen is een heel stuk volwassener geworden. Het dashboard vind ik schitterend mooi. Een BMW-rijder herkent hier onmiddellijk de typische BMW-stijl. Ik vind dit dasboard zelfs het mooiere BMW-dashboard sinds jaren...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Ieder zijn smaak natuurlijk.

Persoonlijk vind ik de nieuwe ML een serieuze verbetering tov het vorige model. Het interieur is er inderdaad ook serieus op vooruit gegaan.
                                      De X5 daarentegen is een heel stuk volwassener geworden. Het dashboard vind ik schitterend mooi. Een BMW-rijder herkent hier onmiddellijk de typische BMW-stijl. Ik vind dit dasboard zelfs het mooiere BMW-dashboard sinds jaren...
                                      Is de 1 al verkocht?

Comment

Ik ken veel X5-eigenaren en allemaal zijn ze heel gelukkig met hun X5 en in het bijzonder ook het verbruik. Op het gebied van verbruik is de X5 denk ik koploper ... of niet soms?

De ML is ongetwijfeld koploper als het gaat om interieurafwerking en een superstille 320CDI.

Allezins heb ik gekozen voor (voor velen een lelijke) AUDI Q7. Wordt trouwens volgende week geleverd. Het enigste nadeel aan een Q7 tov MB ML is een nogal lawaaierige motor tijdens het optrekken ... maar dat went wel.

Voor diegene die een X5 willen bestellen, LEVERTIJD 2008 !!!
                                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Het is een gekende (besparings) trend van de laatste jaren. De structuur van de materialen zien en voelen anders aan(goedkoper? door strengere milieunormen?) Dit zie je nu in vele andere auto's ook terug. Kijk maar naar de nieuwe C-Klasse, van dichtbij(foto) lijkt de structuur van het dashboard er ook minder op met die van de vorige generaties.

Maar of het nu allemaal zo slecht of lelijk is. Niet echt, al vond ik de vorige materialen wel iets aangenamer en mooier moet ik toegeven

Wat die kwaliteit betreft...ik weet niet of iemand weet of die X5 - modellen op de BMW-stand op het salon in Brussel pre-serie modellen waren of niet... Ik hoop voor BMW van wel, want toen ik één van de achterste zitjes met zachte hand neerklapte, viel de tapijtbescherming eraf en toen ik het onderste deel van de koffer toe deed, kraakte de linker bevestigingshaak zo hard als het kofferscharnier van mijn 34 jaar oude Daf...

De binnenbekleding van het bovenste gedeelte van de kofferklep is ook weer van hetzelfde belabberde harde kunststofmateriaal gemaakt als bij de 1-serie.

Het design vind ik anders fantastisch en ik blijf het het mooiste BMW-interieur van de laatste jaren vinden.

Spijtig van die materiaalkeuze toch

Comment

Working...
                                          X