Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
    Ik zal ook wat foto's nemen van de hele stand zondag, zo heb je een overzicht (voor openingstijd is er toch geen volk)
    Goed van jij!
    Moet je zeker doen anders is het gewoonweg niet te doen!

Comment

• [QUOTE=PHIL1;1612114]Eigenlijk vond ik die 4.8is niet zo mooi met die velgen...

Als ik je even mag verbeteren ; het is geen "is" maar gewoon een 4.8i ..

Comment

• Comment

• Lekker agressieve snoet.Hij is schitterend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
            Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
            Eigenlijk vond ik die 4.8is niet zo mooi met die velgen...
            Als ik je even mag verbeteren ; het is geen "is" maar gewoon een 4.8i ..
            Weet er soms iemand wanneer de opvolger van de 4.8is uitkomt?

Comment

• Ik denk als er een opvolger komt dat hij niet 4.8is gaat noemen maar eerder een M-modelletje.. Ai, daar hoop ik toch op !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                Ik denk als er een opvolger komt dat hij niet 4.8is gaat noemen maar eerder een M-modelletje.. Ai, daar hoop ik toch op !
                X5M

Comment

• Wat is die oranje streep op die laatste foto?

Pinker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                    Wat is die oranje streep op die laatste foto?

Pinker?
                    Ja, vraag ik me ook af.
                    Denk/Hoop van niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                      Ja, vraag ik me ook af.
                      Denk/Hoop van niet!

Op die andere foto's zie ik dat niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                        Iemand foto's van die zwarte Z4?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                          Ja, vraag ik me ook af.
                          Denk/Hoop van niet!
                          in the states verplicht vooraan oranje lichtjes, dit is omdat er daar geen straatverlichting is en dus als veiligheid dient om zijdelingse aanrijdingen te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                            in the states verplicht vooraan oranje lichtjes, dit is omdat er daar geen straatverlichting is en dus als veiligheid dient om zijdelingse aanrijdingen te vermijden
                            Idd op de andere Amerikaanse modellen staat het ook, en dit is ook zo een denk ik, want als je kijkt naar de nummerplaathouder vooraan.

Ze zullen er enkele laten overkomen hebben om de salons met af te schuimen.

Comment

• Voor de moment vind ik er nog niets aan eigenlijk aan die X5.

De vorige oogt nog steeds meer een geheel vind ik, deze bestaat precies uit verschillende lagen op elkaar gelast

Comment

Voor de moment vind ik er nog niets aan eigenlijk aan die X5.

De vorige oogt nog steeds meer een geheel vind ik, deze bestaat precies uit verschillende lagen op elkaar gelast
                                Heb jij hem al in het echt gezien?

Ben eigenlijk ook benieuwd. Soms vind ik hem mega lekker, en op andere momenten doet hij me sterk ad voorganger denken. Die ik ook wel knap vond, maar deze is duidelijker up to date.

Ik wacht af tot ik hem in het echt gezien heb. 24 maart wss.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                  Heb jij hem al in het echt gezien?

Ben eigenlijk ook benieuwd. Soms vind ik hem mega lekker, en op andere momenten doet hij me sterk ad voorganger denken. Die ik ook wel knap vond, maar deze is duidelijker up to date.

Ik wacht af tot ik hem in het echt gezien heb. 24 maart wss.

Neen maar afgaand op de foto's van de nieuwe en de vorige (voor zover je dat representatief kan vergelijken met foto's van de vorige X5 vermits je die zoveel gezien hebt - wat ik zeker niet betreur)

Comment

Wat is die oranje streep op die laatste foto?

Pinker?

Sidemarks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk Berichten
                                      Sidemarks
                                      Maar voor het Europees model zeker niet in oranje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        Maar voor het Europees model zeker niet in oranje.
                                        Europees model?Wie klapt er hier van een Europees model de foto hierboven is een Amerikaanse X5 met Sidemarks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk Berichten
                                          Europees model?Wie klapt er hier van een Europees model de foto hierboven is een Amerikaanse X5 met Sidemarks.
                                          Ja idd, de Europese zal die niet hebben. Wat begrijp je daar niet aan?

Comment

Working...
                                          X