Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
    Maar als ik mij niet vergis was de Merc wel uitgerust met de optionele luchtvering en de X5 niet met het optionele adaptive drive. Toch een niet te onderschatten nuance.
    Da's juist. Was ik vergeten vermelden.

Beide mét elektronische zoespènsjoon-gedoe, en 't zou wel 'es close kunnen zijn.

Comment

• x5 = type ??

Collega hier ook zijn X5 besteld, levering november, hij vroeg zich af wat nu de typebenaming was van deze wagen. Oude X5 is E70 dacht ie, en de nieuwe?

Comment

• de oude x5 is de e53 , de nieuwe x5 is e70 .

Comment

• Ingeschreven voor de X5 en 3 Coupé X-Drive te testen in Oostenrijk op de sneeuw . Maar max. een half uurtje per wagen. Ik hoop dat je er ook eens op straat mee mag gaan.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hé, die waren vorig jaar ook aanwezig in La Plagne. Heb toen 2 keer de berg op en af gereden met een 330xd en een 530xd touring. Tof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
              Hé, die waren vorig jaar ook aanwezig in La Plagne. Heb toen 2 keer de berg op en af gereden met een 330xd en een 530xd touring. Tof
              Zalig, ik had al stilletje gehoopt op zoiets .

Echt geluk, ze zijn er vanaf zondag, en ben maandag al weg.

Comment

• mercedes 320cdi versus nieuwe x5

Heb de vraag op de Amerikaanse website gesteld daar de x5 al op de markt is.
                Mercedez-Benz & AMG discussion forum, news, and rumors for owners and enthusiasts of Mercedes vehicles

Comment

• Wat is AMS?

Comment

• Auto Motor und Sport, duitstalig automagazine

Comment

• Der neue BMW X5 ist AUTO BILD Wertmeister 2007

Schon vor seiner offiziellen Markteinführung holt sich der neue BMW X5 den ersten Titel: Soeben hat die Zeitschrift AUTO BILD das Sports Utility Vehicle (SUV) zum Wertmeister 2007 gekürt. Der neue BMW X5 ist damit das wertstabilste SUV auf dem deutschen Markt.
                      Bron: bmw.de

Comment

• AMS welk nummer ?

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        In de laatste AMS maakt de ML 320 CDI mooi brandhout van de nieuwe X5 3.0d. Grootste boosdoener is - opnieuw - de resoluut sportieve roeping waardoor 'ie een héus pak minder punten scoort op 't kapitteltje "comfort". En die achterstand maakt 'ie nooit meer goed.

Leuk weetje.
                        In welk nummer was dit ?

Comment

• is er iemand die mij juist weet uit te leggen wat adaptive drive is. Weet dat dit is voor de rolneigingen in de bochten te verminderen. Kan je met deze optie ook uw auto liften of laten zakken als je iets moet in of uitladen? (ik weet dat dit gaat bij de Q7 met luchtvering maar gaat dit ook met de x5)?

Comment

• Ik zag er onlangs ene rijden s' avonds op de E4O tussen Brussel en Leuven...
                            Is die al uit? Er was niets gecamoufleerd... Zag er wel goed uit, al hou ik niet zo van SUV's maar toch mooi...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THIJS Bekijk Berichten
                              is er iemand die mij juist weet uit te leggen wat adaptive drive is. Weet dat dit is voor de rolneigingen in de bochten te verminderen. Kan je met deze optie ook uw auto liften of laten zakken als je iets moet in of uitladen? (ik weet dat dit gaat bij de Q7 met luchtvering maar gaat dit ook met de x5)?
                              Adaptive drive bestaat enerzijds uit actieve rolstangen(wat inhoudt dat die er in de bochten voor zorgen dat de wagen niet overhelt maar op rechte stukken los worden gekoppeld waardoor het comfort er op vooruitgaat) en anderzijds uit electronisch geregelde dempers. Er is wel een luchtvering mogelijk op de achteras maar die zorgt er enkel voor dat de koets vanachter even hoog staat onafhankelijk van de belading, je kan een x5 dus niet laten liften of zakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                                Adaptive drive bestaat enerzijds uit actieve rolstangen(wat inhoudt dat die er in de bochten voor zorgen dat de wagen niet overhelt maar op rechte stukken los worden gekoppeld waardoor het comfort er op vooruitgaat) en anderzijds uit electronisch geregelde dempers. Er is wel een luchtvering mogelijk op de achteras maar die zorgt er enkel voor dat de koets vanachter even hoog staat onafhankelijk van de belading, je kan een x5 dus niet laten liften of zakken.

Mijn AUDI Q7 (geleverd verleden week) is NIET uitgerust met adaptive air suspenision. Ik kan mij de vraag stellen of de dure optie A.A.S. (3000€) wel nodig is. De wegligging, het wegfilteren van oneffenheden op de baan, e.d. van mijn Q7 (met standaard veren) is in één woord voortreffelijk. Mijn vorige wagen was een MB S320 met luchtvering dus ik ken A.A.S. maar al te goed.

Ik zou 100% A.A.S. aanraden voor berlines. Geen "must" voor SUV's zoals AUDI Q7.
                                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                  Mijn AUDI Q7 (geleverd verleden week) is NIET uitgerust met adaptive air suspenision. Ik kan mij de vraag stellen of de dure optie A.A.S. (3000€) wel nodig is. De wegligging, het wegfilteren van oneffenheden op de baan, e.d. van mijn Q7 (met standaard veren) is in één woord voortreffelijk. Mijn vorige wagen was een MB S320 met luchtvering dus ik ken A.A.S. maar al te goed.

Ik zou 100% A.A.S. aanraden voor berlines. Geen "must" voor SUV's zoals AUDI Q7.
                                  vreemd. Ik zou het net andersom zien

Comment

• Gisteren men eerste nieuwe X5 in het wild gezien. (duitser) Zooooooo mooooooi! Ben er speciaal eens een keer of 2 gaan rondwandelen.

Was een grijze met een beige lederen interieur. (had dat nu eens zwart geweest, hij had direct nog mooier geweest)

Comment

• Als we van onze bestelling veranderen van een 3.0d naar de 3.0 biturbo. Zullen we dan langer moeten wachten of niet?

Alvast bedankt!

Comment

• geen idee , ik ken iemand met een x5 3.0sd in bestelling en die zou hem in november moeten krijgen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                          Als we van onze bestelling veranderen van een 3.0d naar de 3.0 biturbo. Zullen we dan langer moeten wachten of niet?

Alvast bedankt!
                                          Normaalgezien wel, de sd zou pas beschikbaar zijn vanaf september, en ge zult wrs niet den eerste zijn met een bestelbon, dussss...

Comment

Working...
                                          X