Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
    Is adaptive drive een must?
    Als je verschillende tests leest, echt wel. Ik weet niet meer in welk magazine het was, maar daar schreef men dat je, als je het potentieel van de X5 ten volle wil benutten (lees : subliem goed rijden op de weg, een X5 is geen terreinwagen), dan kan je niet om de elektronisch gestuurde ophanging heen. 't Zou 'm wederom duidelijk boven de anderen plaatsen, 'ie zou fenomenaal goed rijden voor 'n SUV.

't Kost wel een hoop.

Comment

• Enkel de startknop, zelfs op de 3 heeft ie een mooi dik zilverkleurig randje, hier zie je precies enkel die knop. Besparingen?

Voor de rest prachtige wagen.

Comment

• [quote=ANTONIO;1625292]Ik ken veel X5-eigenaren en allemaal zijn ze heel gelukkig met hun X5 en in het bijzonder ook het verbruik. Op het gebied van verbruik is de X5 denk ik koploper ... of niet soms?

De ML is ongetwijfeld koploper als het gaat om interieurafwerking en een superstille 320CDI.

Allezins heb ik gekozen voor (voor velen een lelijke) AUDI Q7. Wordt trouwens volgende week geleverd. Het enigste nadeel aan een Q7 tov MB ML is een nogal lawaaierige motor tijdens het optrekken ... maar dat went wel.

Voor diegene die een X5 willen bestellen, LEVERTIJD 2008 !!!
        [Oktober nog mogelijk in Lochristi en Sint Martens Latem , ik ben inderdaad zeker tevreden over huidige x5 maar voel geen noodzaak om nieuwe te kopen wat ik wel had bij de nieuwe ML (we hadden de 270cdi)]
        Heeft Audi kortingen? BMW 3% MB 6%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door phcn Bekijk Berichten

Voor diegene die een X5 willen bestellen, LEVERTIJD 2008 !!!
          [Oktober nog mogelijk in Lochristi en Sint Martens Latem , ik ben inderdaad zeker tevreden over huidige x5 maar voel geen noodzaak om nieuwe te kopen wat ik wel had bij de nieuwe ML (we hadden de 270cdi)]
          Heeft Audi kortingen? BMW 3% MB 6%
          Op audi Q7 = korting 6%
          NB Wat verbruikt uwe X5.

Hieronder een link naar meer informatie over kortingen:

AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
            Ik ken veel X5-eigenaren en allemaal zijn ze heel gelukkig met hun X5 en in het bijzonder ook het verbruik. Op het gebied van verbruik is de X5 denk ik koploper ... of niet soms?
            Hmm, die van m'n zus is moeilijk on de 9.8 - 9.9 te krijgen. Een ML320 CDI kreeg ik zonder veel moeite op gemiddel 9. Een GL320 CDI daarentegen kreeg ik niet onder de 12.5

Maar die laatste had nog maar 4000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Als je verschillende tests leest, echt wel. Ik weet niet meer in welk magazine het was, maar daar schreef men dat je, als je het potentieel van de X5 ten volle wil benutten (lees : subliem goed rijden op de weg, een X5 is geen terreinwagen), dan kan je niet om de elektronisch gestuurde ophanging heen. 't Zou 'm wederom duidelijk boven de anderen plaatsen, 'ie zou fenomenaal goed rijden voor 'n SUV.

't Kost wel een hoop.
              Net hetgeen waar de airmatic in een ML een beetje tekortschiet. Da's een mossel noch vis-ophanging, naar mijn mening.

Liever de standaardophanging in de ML dus. Maar vanaf er X5-testvoertuigen ter beschikking zijn met adaptive drive en standaard-ophanging wil ik het verschil wel eens gaan voelen.

Comment

• Autosalondude wist me te vertellen dat in Genève de X5 3.5d wordt voorgesteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                  Mijn vader is dus gaan kijken en was toch lovend. Hij vindt hem er in 't echt veel beter uitzien dan op foto. Achteraan is het zitcomfort nogal belabberd maar uiteindelijk zit er toch bijna nooit iemand van voor. Waarschijnlijk wordt hij maandag besteld. Veel langer moeten we in alle geval niet meer wachten want de verkoper zit er nogal achter.
                  Bon, de kogel is dus door de kerk en hij is besteld. Hij wordt gemaakt half april en dan zou hij rond half mei in Belgie moeten aankomen. Er is zelfs nog 5% korting op gegeven, iets wat ik toch niet direct had verwacht aangezien hij zo moeilijk te krijgen is.

Comment

Bon, de kogel is dus door de kerk en hij is besteld. Hij wordt gemaakt half april en dan zou hij rond half mei in Belgie moeten aankomen. Er is zelfs nog 5% korting op gegeven, iets wat ik toch niet direct had verwacht aangezien hij zo moeilijk te krijgen is.
                    Hetgeen gezegd wordt is geen realiteit

edit: ik bedoel dat het mooi staat om te zeggen dat een product zogezegd moeilijk of niet leverbaar is, terwijl je als je het bestelt het bij wijze van spreken de volgende dag op uw oprit kan staan.

Comment

• Autostrade 9 liter korte afstanden 12 l Bedankt voor info
                      Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                      Op audi Q7 = korting 6%
                      NB Wat verbruikt uwe X5.

Hieronder een link naar meer informatie over kortingen:

http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...hlight=korting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                        Hetgeen gezegd wordt is geen realiteit

edit: ik bedoel dat het mooi staat om te zeggen dat een product zogezegd moeilijk of niet leverbaar is, terwijl je als je het bestelt het bij wijze van spreken de volgende dag op uw oprit kan staan.
                        Mijn pa is eens gaan horen (om ticketten te krijgen voor autosalon ) en daar spraken ze toch al ten vroegste leverbaar december.

Wij hebben in de tijd ook zo lang moeten wachten op de onze. April 2002 besteld, eind april 2003 gekregen.

Eerste en laatste keer dat we zo lang wachten op een auto .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                          Mijn pa is eens gaan horen (om ticketten te krijgen voor autosalon ) en daar spraken ze toch al ten vroegste leverbaar december.

Wij hebben in de tijd ook zo lang moeten wachten op de onze. April 2002 besteld, eind april 2003 gekregen.

Eerste en laatste keer dat we zo lang wachten op een auto .

Inderdaad, het is afschuwelijk om zo'n lange tijd te wachten. Ikzelf heb er het moeilijk mee om slechts 2 maanden te wachten op de AUDI Q7. De mijne wordt verwacht nu vrijdag in de garage maar kan pas afgehaald worden volgende week maandag . Ik ben een late dertiger maar toch verlang je er naar als een groot kind naar dat nieuw speelgoed.

Comment

Dan ben jij 1 van de enkele gelukkigen.
                            Ik ken persoonlijk 2 mensen die gingen informeren voor een nieuwe X5 en bij beide garages was het antwoord dat ze niets konden beloven, dat het waarschijnlijk ergens tussen augustus en begin 2008 kon zijn.
                            Hopelijk krijg je jou wagen in mei en hebben ze jou niets voorgelogen enkel maar omdat je alvast de bon zou tekenen om dan achteraf zich te excusseren dat het nog enkele maanden langer gaat duren en bla bla bla...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                              Inderdaad, het is afschuwelijk om zo'n lange tijd te wachten. Ikzelf heb er het moeilijk mee om slechts 2 maanden te wachten op de AUDI Q7. De mijne wordt verwacht nu vrijdag in de garage maar kan pas afgehaald worden volgende week maandag . Ik ben een late dertiger maar toch verlang je er naar als een groot kind naar dat nieuw speelgoed.
                              Inderdaad, kdenk dat iedere autoliefhebber staat te poppelen om z'n nieuw speelgoed af te halen. Proficiat met de aankoop. Veel plezier ermee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
                                Inderdaad, kdenk dat iedere autoliefhebber staat te poppelen om z'n nieuw speelgoed af te halen. Proficiat met de aankoop. Veel plezier ermee!
                                Thanx.

Comment

Ik wil dat toch efkes nuanceren; dan is mijn pa 1 van de gelukkigen. 't Is nog altijd de auto van mijn ouders al zal ik er natuurlijk zelf ook wel is mee rondtoeren.

Ik ken persoonlijk 2 mensen die gingen informeren voor een nieuwe X5 en bij beide garages was het antwoord dat ze niets konden beloven, dat het waarschijnlijk ergens tussen augustus en begin 2008 kon zijn.
                                  Hopelijk krijg je jou wagen in mei en hebben ze jou niets voorgelogen enkel maar omdat je alvast de bon zou tekenen om dan achteraf zich te excusseren dat het nog enkele maanden langer gaat duren en bla bla bla...
                                  Ik denk wel dat we er op kunnen vertrouwen dat hij er op tijd zal zijn, de dealer had ons trouwens een hele tijd terug al verzekerd dat we 1 van de eerste X5's zouden kunnen bestellen. Anders hadden we hem natuurlijk nooit zo snel kunnen hebben. Ik geloof trouwens dat "onze garage" ook al volgeboekt was voor heel 2007.

Comment

Ken iemand die gelukkig was dat hij zijn nieuwe X5 "toch nog in december" kon in ontvangst nemen. Anders was het 2008.
                                    BMW garage is De Schepper te St-Niklaas.

Comment

• Ik heb zo een sterk vermoeden dat de betere klanten van een garage voorrang krijgen bij de bestelling van de wagen. De ene moet slechts 2 maanden wachten de ander bijna een jaar. Bij onze ML indertijd was deze ook besteld in juni. Zou geleverd worden in januari, werd februari, werd eind maart en ondertussen nog een prijsstijging. In mei kwam toen de face-lift er.

Sindsdien staat er op de bon die ik teken een datum van levering + bij niet levering een vervangwagen gratis ter beschikking.

Comment

• In de laatste AMS maakt de ML 320 CDI mooi brandhout van de nieuwe X5 3.0d. Grootste boosdoener is - opnieuw - de resoluut sportieve roeping waardoor 'ie een héus pak minder punten scoort op 't kapitteltje "comfort". En die achterstand maakt 'ie nooit meer goed.

Leuk weetje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          In de laatste AMS maakt de ML 320 CDI mooi brandhout van de nieuwe X5 3.0d. Grootste boosdoener is - opnieuw - de resoluut sportieve roeping waardoor 'ie een héus pak minder punten scoort op 't kapitteltje "comfort". En die achterstand maakt 'ie nooit meer goed.

Leuk weetje.
                                          Maar als ik mij niet vergis was de Merc wel uitgerust met de optionele luchtvering en de X5 niet met het optionele adaptive drive. Toch een niet te onderschatten nuance.

Comment

Working...
                                          X