Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Normaal vind ik het interieur van BMW's niet zo mooi. Hier moet ik mijn mening herzien. Maar geef mij maar de gewone zonder Aero Kit. Te ruig en te tjoening voor mij.

Comment

• Ik heb vandaag de Duitstalig kataloog van de BMW X5 gekregen. Uiteraard een mooie wagen al vrees ik dat hij dezelfde ziekte heeft van de BMW 5 namelijk een mottig dashboard. De pook is eigenlijk een wiggelende handle die hoort aan het stuur zoals de MB ML/S/R. Een pook is een pook en daarmee plaats je die in een D / R / P of iets anders maar is GEEN JOYSTICK.

De X5 is 7 cm langer dan de MB ML maar 20 cm korter dan de AUDI Q7.

NB De mooiste velgen zijn de standaard geleverde.
      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• BMW new X5: Driving shots 1 - www.virtualcar.it Cars and fantasy

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• dit wordt echt een prachtbak, we gaan de oude rap vergeten zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
            dit wordt echt een prachtbak, we gaan de oude rap vergeten zijn!
            yep, mooi is ie wel zeker, maar wij zullen hem niet rap vergeten, er staat nog maar 6 maand een "nieuwe" in de garage en ik zie hem toch zoo graag

Comment

• Ik weet niet of het hier al staat, maar hij valt te configureren op www.bmw.at
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske Bekijk Berichten
                Ik weet niet of het hier al staat, maar hij valt te configureren op www.bmw.at

Zalig.

Haast jullie maar, de Oostenrijkse Hanzwursten zijn er altijd als de kippen bij om de CC's te vroeg te updaten, en een week erna vliegt 'ie er weer af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Zalig.

Haast jullie maar, de Oostenrijkse Hanzwursten zijn er altijd als de kippen bij om de CC's te vroeg te updaten, en een week erna vliegt 'ie er weer af.
                  *Slik*, ik kom op 80000 euro voor de diesel...

Comment

• Ik ook... €82000.

Hou er wel rekening mee dat deze wagens in Oostenrijk ongeveer 10% duurder zijn dan hier in België. Dat maakt dat de X5 in mijn configuratie €74000 kost. Hou daarbij rekening met een korting van laat ons zeggen 9%, dan komen we netto uit op net geen €70000.

Als ik er eentje zou kopen, dan moet het wel een 3.0 biturbodiesel zijn, een 3.0sd hoogstwaarschijnlijk. Ik zal dus rekening moeten houden met een bedrag van rond de €75000...

Hierbij zit de prijs tussen een 5- en 7-reeks...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Heb ook ff geconfigureer, en laat ons hopen dat het geen waar is, want fock hij kost veel geld.

Zonder gek te doen:

- leder
                      - gps
                      - H/K
                      - xenons

Comment

• Normaal moesta bruin leder zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Ik ook... €82000.

Hierbij zit de prijs tussen een 5- en 7-reeks...
                          BMW wilt hem duidelijk wat hoger positioneren om het gat tussen de X3 en de X5 te dichten en dat zullen we geweten hebben.

Als ik een Touaregje maak kom ik rond een 60000 met korting. Dan spreken we van een verschil ter waarde van een polo base.

Comment

• Ja, je moet het BMW nageven, ze positioneren zich met gemak helemaal bovenaan het spectrum.

De X5 is in het verleden ook altijd een symbool geweest, iemand die ermee rijdt maakt een statement, of althans dat wordt heel vaak zo begrepen.

Ik denk dat de X5 dit imago zal blijven houden en zelfs versterken, en dat er, hoeveel de wagen ook kost, vele mensen ermee zullen rijden.

Chapeau BMW!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                              Ja, je moet het BMW nageven, ze positioneren zich met gemak helemaal bovenaan het spectrum.

De X5 is in het verleden ook altijd een symbool geweest, iemand die ermee rijdt maakt een statement, of althans dat wordt heel vaak zo begrepen.

Ik denk dat de X5 dit imago zal blijven houden en zelfs versterken, en dat er, hoeveel de wagen ook kost, vele mensen ermee zullen rijden.

Chapeau BMW!
                              Iemand met een toyota prius maakt ook een statement...

Maar welke van de 2 het goede is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Iemand met een toyota prius maakt ook een statement...

Maar welke van de 2 het goede is...
                                Voilà, exact mijn punt, het ligt aan degene die de interpretatie doet

Comment

• Ik weet niet of het hier al vermeld is maar de X5 komt ook op het autosalon te staan in Januari.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                                    BMW wilt hem duidelijk wat hoger positioneren om het gat tussen de X3 en de X5 te dichten en dat zullen we geweten hebben.

Als ik een Touaregje maak kom ik rond een 60000 met korting. Dan spreken we van een verschil ter waarde van een polo base.

Ik heb reeds twee weken de kataloog / prijslijst van de X5 in bezit. Wanneer je hem koop met de klasieke opties leder, gps en bluetooth schat ik hem rond de 60000 à 65000 euro BTW inclusief. Eigenlijk in de zelfde lijn als MB ML en AUDI Q7.
                                    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                                      Ik weet niet of het hier al vermeld is maar de X5 komt ook op het autosalon te staan in Januari.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Stevige prijs.
                                        Het gat tussen een Range Rover TDv8 en een X5 3.0d wordt op deze manier relatief erg klein...

Comment

• Kan je die al configureren?

Comment

Working...
                                          X