Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Wat een knap interieur. En met die superfantastische comfortzetels, beter vind je niet.

Magistrale machine.
    Ja dat vind ik er ook van

Comment

• Hij valt beter mee dan op de foto's in de brochure.

Nu nog een jaartje wachten tot ik hem heb :-)
      Last edited by ; 17/10/2006, 23:58.

Comment

• Spijtig dat ze met een flits zijn getrokken, komt het matieriaal wat minder over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
          Spijtig dat ze met een flits zijn getrokken, komt het matieriaal wat minder over
          Het tapijt ziet er in ieder geval al niet even "fabriekshall-voetveegmat"-erig uit als in de Q7.

Comment

• waarom maken ze die koffer toch altijd uit twee delen? Wat is daar het voordeel van? Zou hij te verkrijgen zijn met een elektrische koffer?

Comment

• Knappe wagen, lijkt nog heel hard op de vorige. (Wat niet slecht is natuurlijk )
              nls2000

Comment

• Zou hier geen rooster op diene speaker zitten? Lijkt mij anders tochwel delicaat zo.

Comment

Hier zit er wel een roostertje op. Dus op die andere foto is dat al kapoet
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THIJS
                    waarom maken ze die koffer toch altijd uit twee delen? Wat is daar het voordeel van? Zou hij te verkrijgen zijn met een elektrische koffer?
                    doordat de koffer uit 2 delen bestaat, is elk deel minder lang dan bij een 1-delige koffer. voordeel hiervan is dat je niet zo ver achteruit moet stappen als je de koffer open doet. handig als je geparkeerd staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                      Hier zit er wel een roostertje op. Dus op die andere foto is dat al kapoet
                      Zou natuurlijk ook kunnen dat die andere een andere(duurder) speakerset heeft
                      Maar het lijkt mij toch precies eigenaardig zo zonder rooster

Comment

Zou hier geen rooster op diene speaker zitten? Lijkt mij anders tochwel delicaat zo.

Dat is volgens mij gewoon gezichtsbedrog omwille van de flits.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina
                          Dat is volgens mij gewoon gezichtsbedrog omwille van de flits.
                          Dan zit er nog maar slechts een netje voor in plaats van een voor een deurspeaker broodnodig roostertje.

Comment

• 't Is inderdaad gewoon het roostertje dat eraf getrokken is. Krijg je in 2 secondjes los, als je wil. Ziet er eigenlijk nog niet mis uit, zo zonder roostertje. Met gewone zwartkartonnen speakerconusjes is dat lelijk, maar met deze gekleurde conusjes is 't nog wel cool.

Comment

• Zo een beetje als die typische studio-speakertjes. Ge weet wel die dubbele witte met een zwart center.

Comment

• Mjah, 't eerste kind dat meerijdt achteraan zit er met z'n vingers in te poken, en helpt het ding naar de vaantjes. Doenbaar is 't dus zowiezo niet.

Comment

• dat interieur is echt fantastisch mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                    dat interieur is echt fantastisch mooi!
                                    Als het maar niet té zwart is dan

Comment

• Kheb vandaag een X5 gezien met een afgeplakte voorkant en zwarte achterlichten en een sportpakket oid. Iemand een idee wat ze aant doen zouden zijn?

Comment

• Ik denk dat de wagens in Europa nog afgeplakt moeten zijn, omdat ze nog niet in de showroom staan hé...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Sta er niet echt zot van maar dat heb ik ook niet vaak in het begin, dus dat kan nog komen. Net als de Mercedes vind ik hem niet echt radicaal veranderd.

Comment

Working...
                                          X