Ik vind die prijzen meevallen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenIk vind die prijzen meevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenEen verschil van 20.000 euro tussen de minst dure en de duurste. Daar zou ik toch een tweedehands MINI voor in huis halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenMaar je hebt wel een volledig andere wagen, maar die lijkt toevallig op een andere wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenToch een dikke 4.000 euro duurder dan de huidige (zit er standaard meer op ?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZou er nog een 3.0sd komen, of gaat BMW een V8 turbodiesel in deze X5 lepelen?
Mijn goede bronnen binnen BMW hebben dit bevestigd ...Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenMet een dubbele turbo: 420pk en 1000Nm.
Mijn goede bronnen binnen BMW hebben dit bevestigd ...Diesel van 420pk. We gaan al richting Audi Q7 V12 TDI met zijn 500 paarden. Waar gaat dat eindigen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenMet een dubbele turbo: 420pk en 1000Nm.
Mijn goede bronnen binnen BMW hebben dit bevestigd ...
Wohoooooooow...
sportief rijgedrag, bloedmooie wagen en schitterende motor met razendveel koppel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren Bekijk Berichtenis dat serieus? V8 diesel van BMW in de X5.
Wohoooooooow...
sportief rijgedrag, bloedmooie wagen en schitterende motor met razendveel koppel
Lekker!
Daaaag ML
Comment
-
Heerlijk hoe snel een roddel gemaakt is en verspreid wordt. De ironie lag er niet dik genoeg op?
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenHeerlijk hoe snel een roddel gemaakt is en verspreid wordt. De ironie lag er niet dik genoeg op?
soit, ik veronderstel dat die kans niet onbestaande is dat er een v8 diesel in komt te liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDie eerste, dat is pas een janetten bak!
Pfff en de rest, kerel, gij hebt gewoon geen smaak. Ga maar weg!
pooierbak ja!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZou er nog een 3.0sd komen, of gaat BMW een V8 turbodiesel in deze X5 lepelen?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment