Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dacht het ook al...

Comment

• Wat een vette X5 bt.!

Mooiste dat ik tot nu toe gezien heb! Echt formidabel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Na-acht ?
        onder de A8 wordt in mijn taal fonetisch 'onderna-acht'
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• West-Vlaamse spraakkunst .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
            Alleen mss nog wat lager...
            Waarom? Tblijft een jeep hé, tmoet geen break zijn. En bovendien, nog lager, dus waarschijnlijk nog harder, maar met die 21" kan ik me voorstellen dat het nu al niet boterzacht rijdt, tenzij met luchtvering... en dan nog
            Zo is 'ie perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Waarom? Tblijft een jeep hé, tmoet geen break zijn. En bovendien, nog lager, dus waarschijnlijk nog harder, maar met die 21" kan ik me voorstellen dat het nu al niet boterzacht rijdt, tenzij met luchtvering... en dan nog
              Zo is 'ie perfect!
              Aaachhh, neen, ik ga niet meer reageren. Ik ben het beu.

Comment

Zo is 'ie perfect!
                De testwagen met 19" viel goed me. Maar ik denk dat 21" redelijk hard zal rijden. Ja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                  De testwagen met 19" viel goed me. Maar ik denk dat 21" redelijk hard zal rijden. Ja!
                  Valt goed mee zenne, en voor zover ik weet zit er geen adaptive drive op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                    Valt goed mee zenne, en voor zover ik weet zit er geen adaptive drive op
                    Ah.

Echt proficiat de max van een wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                      Aaachhh, neen, ik ga niet meer reageren. Ik ben het beu.
                      Zeg toch maar...

Comment

Zo is 'ie perfect!
                        Tis idd een jeep, maar het moet geen bulldozer zijn eh... zet er dan een 19" onder, zal qua uiterlijk mooier ogen, dit trekt (gedeeltelijk) op niets, qua design mooie velg etc. maar er is iets mis mee namelijk de afstand tussen band en wielkas...

Comment

• Ik zou persoonlijk ook binnen de maten 19 en 20 inch blijven voor de nieuwe X5 .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                            Tis idd een jeep, maar het moet geen bulldozer zijn eh... zet er dan een 19" onder, zal qua uiterlijk mooier ogen, dit trekt (gedeeltelijk) op niets, qua design mooie velg etc. maar er is iets mis mee namelijk de afstand tussen band en wielkas...
                            De velgmaat verandert helemaal niets aan de afstand tussen band en wielkas al kan het optisch wel zo overkomen.

Comment

Zeg toch maar...
                              Ik wou vertellen dat een luchtvering helemaal niet garant staat voor een soepelere en comfortabelere ophanging. Op de X5 kan je bv nu al op de achteras een luchtvering krijgen maar dat verandert niets aan het comfort.

Een luchtvering KAN natuurlijk wel het comfort verhogen maar bij mijn weten is een luchtvering bij de X5 tot nog toe enkel gebruikt om de koets op een constante hoogte te houden onder zware belading of om de koets hoger te brengen om bepaalde hindernissen te nemen. Adaptive drive zou dan weer wel een significante invloed hebben op het rijcomfort.

Comment

• Aha! Thanks! Een hele verduidelijking!

Comment

Ik wou vertellen dat een luchtvering helemaal niet garant staat voor een soepelere en comfortabelere ophanging. Op de X5 kan je bv nu al op de achteras een luchtvering krijgen maar dat verandert niets aan het comfort.

Een luchtvering KAN natuurlijk wel het comfort verhogen maar bij mijn weten is een luchtvering bij de X5 tot nog toe enkel gebruikt om de koets op een constante hoogte te houden onder zware belading of om de koets hoger te brengen om bepaalde hindernissen te nemen. Adaptive drive zou dan weer wel een significante invloed hebben op het rijcomfort.
                                  Hmm, volgens mij is de niveauregeling op zo'n X5 en op een 5 Touring toch nog geen echte luchtvering

Comment

• Whoah bt., schitterende X5!

Comment

De velgmaat verandert helemaal niets aan de afstand tussen band en wielkas al kan het optisch wel zo overkomen.
                                      Stond ook vermeld in post

Comment

• Foto's Bmw Den Haag

In een eerder bericht had ik gezegd dat ik naar Bmw den Haag zou gaan om te kijken
                                        hoe monaco blau er nouw in het echt uit ziet op een x5, maar we waren er helemaal weg van. ik heb heeeel veel foto's gemaakt van de x5 maar ook andere auto's.
                                        kwa x5'en stond er niet veel soeps(lux van binnnen maar van buiten saai) maar
                                        het zijn toch wel leuke foto's geworden. We hebben besloten om toch gewoon voor blau te gaan in plaats grijs(Grijs en zwart heeft iedereen) en blau is ook een erg mooie kleur die niet iedereen neemt.
                                        Geniet van de foto's en als je vragen heb moet je ze maar stellen,reacties altijd welkom

Deze X5 kan een gozer die ik ken morgen ophalen

Nog andere foto's van mooie bmw's

Comment

• mooie foto's maar kan je je aub aan het reglement houden (3 foto's/post) ?
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X