Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alvast bedankt voor de enkele reacties.

De twee configuraties krijgen al meer vorm, maar er blijven toch nog enkele opties die me het leven zuur maken

1)

- X5 3.0 d in titansilver met zwart lederen interieur en aluminium afwerking
    - m sportpakket met 20"
    - exclusive line pakket
    - panoramisch dak
    - hifi systeem
    - adaptive drive
    - getinte ramen

2)

- X5 3.0 d in spacegrau (twijfel nog voor interieur)
    - sportpakket met 20"
    - panoramisch dak
    - hifi systeem
    - adaptive drive

Hoewel ik de eerste configiuratie zeker mooi vind, heb ik hier toch ergens in mijn achterhoofd een wrang gevoel over. Het geeft me een licht tuning-gevoel, die agressievere look. De tweede configuratie heeft mijn inziens een meer familiair en uitnodigend karakter. Aangezien ik wel van plan ben om de auto toch jaren in beztit te houden kan dit mss belangrijk zijn.

Deze opties worden nog afgewogen:

active steering: werd hier aangeraden, maar geeft me toch eerder een vreemd gevoel dat je stuur in verschillende situaties anders reageert. Kan me toch moeilijk inbeelden dat het standaard stuur zijn werk niet voortreffelijk uitvoert.

bluetooth: heb het ook momenteel in mijn mercedes c-klasse. Er is toch steeds ruis op de lijn. De micro zit dat ook achter het stuur hier. Weet niet hoe dat bij bmw is. Ik zag ook op een foto dat er een speciale houder voor de gsm wordt gemaakt. Als je dan van gsm wisselt.....?

comfortzetels: zijn dit niet gewone sportzetels waar je ook dat verlengstukje electrisch kan bedienen?

P.S. over mijn condities zal ik zwijgen om je geen maandagkater te bezorgen

Comment

• By the way: begint hier tijd te worden voor een X5 meeting met het forum...
      Agree I must

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroens Bekijk Berichten
        Alvast bedankt voor de enkele reacties.

De twee configuraties krijgen al meer vorm, maar er blijven toch nog enkele opties die me het leven zuur maken

1)

- m sportpakket met 20"
        - exclusive line pakket
        - panoramisch dak
        - hifi systeem
        - adaptive drive
        - getinte ramen

2)

- sportpakket met 20"
        - panoramisch dak
        - hifi systeem
        - adaptive drive

Hoewel ik de eerste configiuratie zeker mooi vind, heb ik hier toch ergens in mijn achterhoofd een wrang gevoel over. Het geeft me een licht tuning-gevoel, die agressievere look. De tweede configuratie heeft mijn inziens een meer familiair en uitnodigend karakter. Aangezien ik wel van plan ben om de auto toch jaren in beztit te houden kan dit mss belangrijk zijn.

Optie 1 please, quasi identiek aan de mijne .
        Overdreven is het M pakket zeker niet, maar het komt vooral tot zijn recht bij bleke kleuren.
        ij het kleur spacegrau is het minder noodzakelijk .
        Zou daarom de finale keuze laten afhangen van de kleur die je neemt.

Wat de condities betreft maak je me zeer nieuwsgierig.
        Mijn dealer heeft me altijd gezegd dat extra condities die BMW geeft in januari ook in januari voor mij zouden gelden.
        Dus bij deze graag feedback.

Comment

• Wat is die active steering and adaptive drive eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroens Bekijk Berichten
            Alvast bedankt voor de enkele reacties.

1)

- m sportpakket met 20"
            - exclusive line pakket
            - panoramisch dak
            - hifi systeem
            - adaptive drive
            - getinte ramen

2)

- sportpakket met 20"
            - panoramisch dak
            - hifi systeem
            - adaptive drive

Deze opties worden nog afgewogen:

active steering: werd hier aangeraden, maar geeft me toch eerder een vreemd gevoel dat je stuur in verschillende situaties anders reageert. Kan me toch moeilijk inbeelden dat het standaard stuur zijn werk niet voortreffelijk uitvoert.

bluetooth: heb het ook momenteel in mijn mercedes c-klasse. Er is toch steeds ruis op de lijn. De micro zit dat ook achter het stuur hier. Weet niet hoe dat bij bmw is. Ik zag ook op een foto dat er een speciale houder voor de gsm wordt gemaakt. Als je dan van gsm wisselt.....?

comfortzetels: zijn dit niet gewone sportzetels waar je ook dat verlengstukje electrisch kan bedienen?

Active steering: stuur reageert niet anders in elke situatie, maar die is gewoon veel lichter bij lage snelheid en veel reactiever, je moet gewoon veel minder het stuur draaien bij het parkeren. Moeillijk uit te leggen, je moet het zelf testen en is volgens mij een must als je veel in het stad rijdt.

Bluetooth: werkt pirma (iphone) en zonder geruis

Comfortzetels: droom van zetels. Veel beter dan de standaard zetels. Ik zou dit optie nemen ipv M sportpakket of glazen dak bijvoorbeeld, maar natuurlijk ieder zijn prioriteiten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
              Wat is die active steering and adaptive drive eigenlijk?
              Kort samengevat: maakt van een uitstekende rijdende SUV, een ongelooflijke 2 ton rijdende sport berline...

Comment

Wat is die active steering and adaptive drive eigenlijk?
                PDCC van Porsche.

(ahja, zeer vergelijkbaar systeem, toch zeker qua effect)

Comment

• [quote=SkidRow;3144283]
                  Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Dakrails identiek aan je raamomlijsting. Bij een zilveren zou ik persoonlijk eerder de raamomlijsting en de dakrails in 't hoogglanszwart kiezen.

Dealer stelde de zilveren omlijsting voor in combinatie met zwarte dakrails.
                  Zilveren zouden niet volgens onze dealer niet mooi zijn.
                  Nochtans denken mijn vrouw en ik dat de combinatie van beide in chrome ideaal zouden zijn.
                  Zeker bij een zilveren.
                  Deelt niemand die mening ?
                  Zijn er foto's van een zilveren X5 en chrome lijstwerk op internet beschikbaar ?

Ik heb zelf een Titan silver met chroomomlijsting en de dakrail in zilver. Wat de dealer zegt vind ik persoonlijk zeker niet waar. Indien mogelijk zal ik morgen enkele foto's nemen.

Comment

• 2500 € extra korting bovenop de fleetkorting. Das toch al de moeite?

Comment

• Hoeveel % fleetkorting krijg je?

Comment

• ediiiiit
                        Last edited by xxx; 13/01/2009, 21:23.

Comment

• [quote=swimmy;3183876]
                          Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten

Ik heb zelf een Titan silver met chroomomlijsting en de dakrail in zilver. Wat de dealer zegt vind ik persoonlijk zeker niet waar. Indien mogelijk zal ik morgen enkele foto's nemen.

Graag enkele foto's en alvast bedankt ... .
                          't zal ons misschien helpen onze keuze te vergemakkelijken.
                          Als we onze bestelbon nog kunnen wijzigen natuurlijk .
                          Levering gebeurt namelijk in april.

Comment

• 21 inch alu velgen Style 239, op een X5 zijn deze prachtig, gewoonweg af !

Comment

• Domme vraag hoor maar wanneer zou er een facelift op de X5 komen? Dan zal toch nog een 2tal jaar duren?

Comment

Domme vraag hoor maar wanneer zou er een facelift op de X5 komen? Dan zal toch nog een 2tal jaar duren?
                                ergens in 2010. Er zijn wel geruchten dat vanaf produktie maart 09 er reeds het nieuwe Idrive systeem zou inkomen, dus leveringen hier vanaf zomer 09.

Comment

• Pff ik ben nu soms al 'bang' voor mijn velgen als ik in een ondergrondse garage rij.. Tussen die betonnen borduren bij de in- en uitrit.. En jullie dan met jullie 21's ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                    Tja jong... Stressen héééé...

Onlangs zilverpand in brugge ingereden en heel eerste verdiep rondgereden, maar geen plaats (of toch geen waar ik tussen kon laat staan nog deuren opendoen dan)... Dan maar naar -2: BAD IDEA... Max hoogte te laag en heb dan achteruit weer naar boven mogen gaan... Op die manier leer je dat wel hoor...

21inch is zozeer het probleem niet hoor... Maar de breedte is toch wel oppassen hoor... Een normale parkeerplaats (dus geen kleine en gene met zee van ruimte) staan je achterbanden aan elke kant op de lijnen... Kleine kan je niet in en de hele grote voelen als een klein normaal plaatsje...
                                    Altijd oppassen met de hoogte ook!
                                    ik krijg rillingen van posts zoals deze, want ik heb daar ook vaak last van

Comment

• Damn en ik ga zoveel naar t Zilverpand in Brugge om te parkeren.. Maar zoiezo let ik op voor te parkeren. Ik zal hiermee mss reacties uitlokken maar als ik zie dat 1 plaats te gevaarlijk is neem ik er 2 (als het kalm is). Anders blijf ik zoeken tot ik een veilige plaats heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat je in het zilverpand max 10 plaatsen hebt waar je netjes op kan en die zijn gekend en dus bezet door habituééésss...

Ik weet zeker dat reacties zal uitlokken, maar ik sta zo goed als altijd op 2 plaatsen als ik geen plaats vind waar ik ruimte heb of afzonderlijk sta...

En voor de reacties komen: dat zal pas veranderen als mijn medemensen (soms een compliment om die mensen te noemen en geen 'plattelandswerkers') respect hebben voor andermans materiaal...
                                        Never dus...
                                        Voila dat vind ik ook. Bijna niemand heeft nog respect voor andermans materiaal..

Comment

Bijna niemand heeft nog respect voor andermans materiaal..
                                          Zo erg is het nog niet.

Comment

Working...
                                          X