Alvast bedankt voor de enkele reacties.
De twee configuraties krijgen al meer vorm, maar er blijven toch nog enkele opties die me het leven zuur maken
1)
- X5 3.0 d in titansilver met zwart lederen interieur en aluminium afwerking
- m sportpakket met 20"
- exclusive line pakket
- panoramisch dak
- hifi systeem
- adaptive drive
- getinte ramen
2)
- X5 3.0 d in spacegrau (twijfel nog voor interieur)
- sportpakket met 20"
- panoramisch dak
- hifi systeem
- adaptive drive
Hoewel ik de eerste configiuratie zeker mooi vind, heb ik hier toch ergens in mijn achterhoofd een wrang gevoel over. Het geeft me een licht tuning-gevoel, die agressievere look. De tweede configuratie heeft mijn inziens een meer familiair en uitnodigend karakter. Aangezien ik wel van plan ben om de auto toch jaren in beztit te houden kan dit mss belangrijk zijn.
Deze opties worden nog afgewogen:
active steering: werd hier aangeraden, maar geeft me toch eerder een vreemd gevoel dat je stuur in verschillende situaties anders reageert. Kan me toch moeilijk inbeelden dat het standaard stuur zijn werk niet voortreffelijk uitvoert.
bluetooth: heb het ook momenteel in mijn mercedes c-klasse. Er is toch steeds ruis op de lijn. De micro zit dat ook achter het stuur hier. Weet niet hoe dat bij bmw is. Ik zag ook op een foto dat er een speciale houder voor de gsm wordt gemaakt. Als je dan van gsm wisselt.....?
comfortzetels: zijn dit niet gewone sportzetels waar je ook dat verlengstukje electrisch kan bedienen?
P.S. over mijn condities zal ik zwijgen om je geen maandagkater te bezorgen
De twee configuraties krijgen al meer vorm, maar er blijven toch nog enkele opties die me het leven zuur maken

1)
- X5 3.0 d in titansilver met zwart lederen interieur en aluminium afwerking
- m sportpakket met 20"
- exclusive line pakket
- panoramisch dak
- hifi systeem
- adaptive drive
- getinte ramen
2)
- X5 3.0 d in spacegrau (twijfel nog voor interieur)
- sportpakket met 20"
- panoramisch dak
- hifi systeem
- adaptive drive
Hoewel ik de eerste configiuratie zeker mooi vind, heb ik hier toch ergens in mijn achterhoofd een wrang gevoel over. Het geeft me een licht tuning-gevoel, die agressievere look. De tweede configuratie heeft mijn inziens een meer familiair en uitnodigend karakter. Aangezien ik wel van plan ben om de auto toch jaren in beztit te houden kan dit mss belangrijk zijn.
Deze opties worden nog afgewogen:
active steering: werd hier aangeraden, maar geeft me toch eerder een vreemd gevoel dat je stuur in verschillende situaties anders reageert. Kan me toch moeilijk inbeelden dat het standaard stuur zijn werk niet voortreffelijk uitvoert.
bluetooth: heb het ook momenteel in mijn mercedes c-klasse. Er is toch steeds ruis op de lijn. De micro zit dat ook achter het stuur hier. Weet niet hoe dat bij bmw is. Ik zag ook op een foto dat er een speciale houder voor de gsm wordt gemaakt. Als je dan van gsm wisselt.....?
comfortzetels: zijn dit niet gewone sportzetels waar je ook dat verlengstukje electrisch kan bedienen?
P.S. over mijn condities zal ik zwijgen om je geen maandagkater te bezorgen

Comment