Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

veel beter dan ik dacht aan de hand van de spyshots
    zeer knap eigelijk, alleen de koplampen vind ik iets te groot

autoweek.nl

BMW presenteert de nieuwe X5. De succesvolle SUV doet nog veel denken aan zijn voorganger maar is geheel nieuw.

De nieuwe generatie BMW X5 is leverbaar met een derde zitrij. Om die te herbergen is de auto flink groter geworden: de lengte is nu 4,85 meter. De oude was 4,65 meter lang. De breedte is gegroeid tot 1,93 meter. Met alle stoelen rechtop meet de bagageruimte 200 liter. Met de achterste zitrij neergeklapt is dat 620 liter en wanneer de beide achterste zitrijen zijn verwijderd, is er 1.750 liter laadruimte.
    Bij zijn introductie zijn drie motoren leverbaar. De eerste is de 265 pk sterke zes cilinder lijnmotor die de auto in 8,3 seconden van 0 naar 100 helpt en een topsnelheid geeft van 216 km/u. De tweede benzinemotor is de 4,8-liter V8 die 367 pk heeft. De voorlopig snelste X5 kan 240 km/u en sprint in 6,5 seconden van 0 naar 100. Het motorenpalet biedt één dieselmotor; De X5 3,0d levert met zijn zescilinder lijnmotor met twee turbo’s voortaan 272 pk. De X5 kan er 225 km/u mee en racet in 8,1 seconden van 0 naar 100.
    De X5 debuteert in september op de Autosalon van Parijs. In het begin van 2007 start de wereldwijde verkoop.

Comment

machtige auto en vooral het interieur is prachtig.

Comment

Lees tekst Tomski

Comment

Eigenlijk is die 3.0 van 272 pk net zoals de 3.0 sd van de X3 de motor die in de 535 ligt zeker?

Waarom noemen ze deze motoren dan niet 3,5 ?

Comment

Nu reeds de 4.8 beschikbaar... Zijn er dan al geruchten dat later een nog krachtigere motor beschikbaar zal worden om de concurrentie aan te gaan met de ML 63 AMG en de Cayenne Turbo (S)?

Comment

Denk het wel, maar het feit dat de 4.8 erin ligt is gewoon omdat het de recentste is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TFSI
                maar die voorkant doet me teveel aan de X3 denken...
                Dat was ook m'n eerste gedacht toen ik de foto's zag!

Tis even wennen, maar zeker en vast niet slecht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge
                  De X5 3,0d levert met zijn zescilinder lijnmotor met twee turbo’s voortaan 272 pk. De X5 kan er 225 km/u mee en racet in 8,1 seconden van 0 naar 100. .
                  Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                  The diesel engine it the 3,0 liters 6-in-line of 170 kW/231 BH (0-100 km/h in 8,3s and 216 km/h max)

welk is het nu???

Comment

Vind er niks aan.

Comment

Ga maar voor nederlanders, heb weinig vertrouwen in de italianen

Denk dat de hollanders uitgaan dat het de 3.0 sd wordt, en de italianen gaan uit van de 3.O ...

Comment

Officiele voorstelling is maar morgen dacht ik, dus morgen weten we waarschijnlijk de full-specs. Dan zal ik mijn posts aanpassen

Comment

't belangrijkste is dat de koffer 22% gegroeid is

Comment

*raaaaaah* Zo'n verschrikkelijk grote & trage foto's. Kan je ze resizen, of zet je ze anders om naar links? Thx.

Misschien best écht wel omzetten naar links nu, en als de persinfo beschikbaar is PM ik je alle links van de foto's door, zodat je je berichten kunt editen en kleinere, snellere foto's in de plaats kan zetten, goed?

Persinfo is inderdaad nog niet beschikbaar, inderdaad. BMW heeft z'n embargo weer goed in de hand.

ontopic :

Op 't eerste zicht : te ronde neus. Tweede zicht : bwoah, toch knap hoor. Derde zicht : friggin' hell wat een bééést van een auto.

Comment

Het zijn links !

Euhm laten we het zo doen, mail me dan de officiële url's

Comment

hopelijk kan ie net als de nieuwe ML meer dan 3 ton trekken

Comment

ik vind 'm ÜBERGEIL, can't wait to see him IRL

Gilles, Parijs in september??? Ik betaal de Carlsberg op de sjamzelisé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
                                    ik vind 'm ÜBERGEIL, can't wait to see him IRL

Gilles, Parijs in september??? Ik betaal de Carlsberg op de sjamzelisé

Comment

Wanneer is parijs exact?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                                        Wanneer is parijs exact?
                                        30/9 tot 15/10 dacht ik

Comment

Waarom weet er nu niemand wat dit is?

Comment

Working...
                                          X