Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door oldtimerke Bekijk Berichten
    mercedes aan de top .
    mercedes is de max .
    mercedes is niet voor ouwe bompa s .
    mercedes is cool .
    ken je de nieuwe mercedes al .
    hij is echt de max jajajajaja .
    ga maar eens kijken op internet
    mooi!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Begint mij meer en meer aan te staan. Vind dat vooraanzicht toch iets hebben
      Idd, hoe meer ik er naar kijk hoe mooier ik hem vind en int begin moest ik er niet veel van weten.

Comment

• Voorkant is geslaagd maar die achterkant vind ik toch écht niks.. En jammer genoeg krijgt de E-coupé ook die lichtblokken..

Interieur is dan wel weer knap..

Comment

• Net een offerte gehad, blijkbaar zijn er nu ook business packs en we krijgen een korting van 18% op de basisprijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
            Net een offerte gehad, blijkbaar zijn er nu ook business packs en we krijgen een korting van 18% op de basisprijs.
            Huidige of nieuwe E?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
              Huidige of nieuwe E?
              de nieuwe

Comment

In het wild gespot

das zeker geen lexus

Comment

• barbiqu ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                    de nieuwe
                    18% is niet niks. Denken jullie serieus na om een nieuwe E te nemen?
                    Last edited by ; 16/01/2009, 20:56.

Comment

• Van de achterkant ben ik niet echt een fan, maar voor de rest vind ik die kar best te pruimen op die "in het wild" foto's hierboven.

Comment

• hij lijkt erg klein

Comment

• Damn Pirre 18% dat is echt veel. Die dealers rommelen wat met die prijzen man man!
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                            18% is niet niks. Denken jullie serieus na om een nieuwe E te nemen?
                            aangezien ons leasing contract van onze huidige E deze maand afloopt denken we inderdaad na over de aanschaf van een nieuwe E

Comment

In het wild gespot

Ik ben overtuigd door deze foto's!
                              Zeker een waardige opvolger voor de W211!
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Amaai nog niet!
                                Ik was bij de eerste aanblik al overtuigd... en bij het zien van deze foto's nog meer!!!
                                Trouwens die zogenaamd aziatische achterkant ,roept bij mij wel veel herinneringen op naar de W210 ! Kijk maar eens goed. En vergelijk deze foto hier, met die donkere w210 hier op het forum (E230 als ik het goed voor heb).
                                Beide achterpartijen hebben zelfde verhoudingen, en houding op de weg!

Comment

• die "wild" foto's laten hem beter tot zijn recht komen vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                    Amaai nog niet!
                                    Ik was bij de eerste aanblik al overtuigd... en bij het zien van deze foto's nog meer!!!
                                    Trouwens die zogenaamd aziatische achterkant ,roept bij mij wel veel herinneringen op naar de W210 ! Kijk maar eens goed. En vergelijk deze foto hier, met die donkere w210 hier op het forum (E230 als ik het goed voor heb).
                                    Beide achterpartijen hebben zelfde verhoudingen, en houding op de weg!
                                    dat klopt.

maar voor mij is de W210 dan ook zowat de lelijkste 'E-klasse' (113/123/124 etc. meegerekend) van het hele rijtje

Comment

• Nja, ik herinner me nog goed dat mijn pa en zijn maten behoorlijk onder de indruk waren toen ze de W210 voor het eerst zagen.
                                      Zo een vorm met die koplampen en zo, dat was gewoon nog nooit eerder vertoond bij een Mercedes.
                                      Ze hebben allemaal spontaan afscheid genomen van hun w124 en er elke eentje besteld!

Nu komt hij mss minder mooi over, dan de andere in de reeks, toen was dat echt wel heeeel wat!

Comment

• W210

Comment

• Kut, ik had beter geen foto's laten zien aan mijn pa, nu is hij geïnteresseerd
                                          Ik zal me maar al aanpassen aan de voordelen
                                          - elegance velgen zijn knapper
                                          - 220 CDI (al zal de 200 wel op komst zijn)
                                          - rijdt wrs veel beter

Kutnest

Comment

Working...
                                          X