Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• je kunt moelijk in de prijslijsten zetten dat je een 350 6 cylinder levert met hetzelfde vermogen als de viercylinder, tenzij tegen dezelfde prijs

zoals bij de 230e en de 250

Comment

• je kunt moelijk in de prijslijsten zetten dat je een 350 6 cylinder levert met hetzelfde vermogen als de viercylinder, tenzij tegen dezelfde prijs

zoals bij de 230e/4 136pk en de 250/6 140 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        zoals bij de 230e/4 136pk en de 250/6 140 pk
        iedereen koos de viercylinder

Comment

je kunt moelijk in de prijslijsten zetten dat je een 350 6 cylinder levert met hetzelfde vermogen als de viercylinder, tenzij tegen dezelfde prijs

zoals bij de 230e en de 250
          goh, voor ons zou die meerprijs het waard zijn. Dan hebben we tenminste de 7g automaat ipv die 5 bak en een 6 cilinder blijft aangenamer dan een 4 cilinder. Als je heel wat km's doet is dat toch een pluspunt. Maar nu met die economische crisis zijn leasingprijzen de hoogte in gegaan en besparen bedrijven ook nog is op de budgetten van bedrijfswagens, dus die hogere BIV kan wel is het plezier verpesten.

Comment

je kon altijd al webasto bij benz bestellen, toch zeker in een g
            maar daarbij kreeg je wel een Benz-sleutel, en geen webasto-sleutel...

Comment

overgangsmotor ?
              ik snap het vooral niet omdat de 350CDI was aangekondigd als een twinturbo 535d concurrent, de vervanger van de 420 CDI....

Inderdaad, ze brengen een 350 uit. Maar niet echt met de beloofde prestaties.

Ik vind al die naammisleidingen maar flauw, had liever dat ze al die V6 diesels gewoon 300 noemden. Gelijk den ouwe tijd.

Comment

• BTW, hebben ze bij de 210 niet bewust de naam 240 gekozen ipv 260 omdat die motor niet dé beste reputatie zou hebben van Benz (al zou ik begot niet weten waarom)?

En nu halen ze de 350TD terug naar boven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                  Wanneer wordt hij eigenlijk in België bestelbaar?

kan je nu reeds bestellen

pm met je mailadres dan stuur ik de pdf door

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
                    kan je nu reeds bestellen

pm met je mailadres dan stuur ik de pdf door

pm sent!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                      BTW, hebben ze bij de 210 niet bewust de naam 240 gekozen ipv 260 omdat die motor niet dé beste reputatie zou hebben van Benz (al zou ik begot niet weten waarom)?

Idd, had iets te maken met reputatie ofzo.

de 350 CDI moet minstens 280 pk hebben vind ik.

Comment

• wanneer zal de breakversie te bestellen en leverbaar zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Idd, had iets te maken met reputatie ofzo.

de 350 CDI moet minstens 280 pk hebben vind ik.
                          daarom vind ik het net vreemd. Als er één motor in de MB-geschiedenis van de laatste 20-30 jaar de reputatie heeft verre van bullet proof te zijn.... dan is het de 350TD

Wel een zalige motor overigens, daar niet van....maar een beetje mercedes-liefhebber heeft wel al gehoord van de cilinderkopproblemen van de oude 350.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                            wanneer zal de breakversie te bestellen en leverbaar zijn ?
                            wil ik ook weten....

'k hoop voor eind 2009

Comment

• Video: http://www.autowereld.com/film/detail.asp?artikel=7331
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                BTW, hebben ze bij de 210 niet bewust de naam 240 gekozen ipv 260 omdat die motor niet dé beste reputatie zou hebben van Benz (al zou ik begot niet weten waarom)?

van die zever met de 260 das alleen op dit forum door gta

oke twas geen hoogvlieger, maar dat kun je van een kleine zescylinder op een ander ook moielijk zeggen
                                kwa betrouwbaarheid en zes-cylindergevoel zat het snor

350 is een magische naam kwa hetzelfde
                                een 350 v8 116 gaf ook ni veel meer als de 280 r6

Comment

• de benaming 240 kwam alleen door het gebrek aan prestaties
                                  een 230 kompressor is heviger

Comment

• 'k denk ook niet dat er zoveel kortzichtige mensen zijn die een 350CDI zullen laten staan omdat er toevallig 10 jaar geleden ook een 350 bestond die niks anders dan problemen gaf

Trouwens, dat soort mensen zal sowieso geen Mercedes kopen, want dat merk is de laatste jaren alleen maar miserie

Comment

• In het wild gespot

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Begint mij meer en meer aan te staan. Vind dat vooraanzicht toch iets hebben

Comment

• Bij het zien van die voorkant dacht ik aanvankelijk dat er nog camouflage zat

Comment

Working...
                                          X