Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
je kunt moelijk in de prijslijsten zetten dat je een 350 6 cylinder levert met hetzelfde vermogen als de viercylinder, tenzij tegen dezelfde prijs
zoals bij de 230e en de 250
goh, voor ons zou die meerprijs het waard zijn. Dan hebben we tenminste de 7g automaat ipv die 5 bak en een 6 cilinder blijft aangenamer dan een 4 cilinder. Als je heel wat km's doet is dat toch een pluspunt. Maar nu met die economische crisis zijn leasingprijzen de hoogte in gegaan en besparen bedrijven ook nog is op de budgetten van bedrijfswagens, dus die hogere BIV kan wel is het plezier verpesten.
BTW, hebben ze bij de 210 niet bewust de naam 240 gekozen ipv 260 omdat die motor niet dé beste reputatie zou hebben van Benz (al zou ik begot niet weten waarom)?
BTW, hebben ze bij de 210 niet bewust de naam 240 gekozen ipv 260 omdat die motor niet dé beste reputatie zou hebben van Benz (al zou ik begot niet weten waarom)?
daarom vind ik het net vreemd. Als er één motor in de MB-geschiedenis van de laatste 20-30 jaar de reputatie heeft verre van bullet proof te zijn.... dan is het de 350TD
Wel een zalige motor overigens, daar niet van....maar een beetje mercedes-liefhebber heeft wel al gehoord van de cilinderkopproblemen van de oude 350.
En nu halen ze de 350TD terug naar boven?
van die zever met de 260 das alleen op dit forum door gta
oke twas geen hoogvlieger, maar dat kun je van een kleine zescylinder op een ander ook moielijk zeggen
kwa betrouwbaarheid en zes-cylindergevoel zat het snor
350 is een magische naam kwa hetzelfde
een 350 v8 116 gaf ook ni veel meer als de 280 r6
'k denk ook niet dat er zoveel kortzichtige mensen zijn die een 350CDI zullen laten staan omdat er toevallig 10 jaar geleden ook een 350 bestond die niks anders dan problemen gaf
Trouwens, dat soort mensen zal sowieso geen Mercedes kopen, want dat merk is de laatste jaren alleen maar miserie
Comment