Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
    dan toch diesel hybrid
    nee, vervuilt nog altijd meer dan benzine, zelfs met de beste filters (roet, NOx). Maar dat is teveel O/T

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
      Zware belediging voor de GS, als je het mij vraagt. De Lexus is veel eleganter.
      I beg to differ. Als ik zo de foto's zie, (begrijp me niet verkeerd, de Lexus is knap) maar de Lexus zal altijd plomper, zwarer overkomen. Dat rijmt bij mij niet met elegant eigenlijk.

De Lexus ziet er degelijker uit, een zware auto, als bij wijze van spreken uit 1 stuk gesneden. Bij deze E-klasse is dat niet, maar toont lichtvoetiger.

Comment

• Op Mercedes TV vind ik hem in toch wel mooi, afgezien van de achterkant. Maar voor ons toch 1000 maal liever de coupé.
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Op Mercedes TV vind ik hem in toch wel mooi, afgezien van de achterkant. Maar voor ons toch 1000 maal liever de coupé.
          Volledig mee eens.

Comment

• zijn de prijzen al geweten?

Comment

• Prijzen attached
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wanneer wordt hij eigenlijk in België bestelbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
                  Prijzen attached
                  die pdf kunt ge zeker niet online plaatsen/doormailen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                    Tiens, tiens,... een Webasto afstandsbediening voor de hulp-/voorverwarming/verluchting in de Mercedes cataloog...
                    je kon altijd al webasto bij benz bestellen, toch zeker in een g

Comment

• Serieuze prijsstijging me dunkt.

Comment

• 170 pk als minumum

hoeveel teveel ?

Comment

• Toch geen felle prijsstijging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Serieuze prijsstijging me dunkt.
                            De prijzen zijn bijna juist hetzelfde of iets duurder. De 220CDI is juist hetzelfde van prijs gebleven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                              De prijzen zijn bijna juist hetzelfde of iets duurder. De 220CDI is juist hetzelfde van prijs gebleven.

350CDI is daarentegen wel serieus prijsverschil met 320CDI, ongeveer 3000 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                                ideale auto voor ouw bompa's
                                mercedes aan de top .
                                mercedes is de max .
                                mercedes is niet voor ouwe bompa s .
                                mercedes is cool .
                                ken je de nieuwe mercedes al .
                                hij is echt de max jajajajaja .
                                ga maar eens kijken op internet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                  350CDI is daarentegen wel serieus prijsverschil met 320CDI, ongeveer 3000 euro
                                  Het is een nieuwe motor en misschien zit er standaard meer uitrusting op de nieuwe 350CDI dan op de oude 320CDI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                    Het is een nieuwe motor en misschien zit er standaard meer uitrusting op de nieuwe 350CDI dan op de oude 320CDI.

gewoon een verdere evolutie van die 320CDI en het zou me verbazen moest er meer standaard op zitten. 7 pk verschil 3000 euro meer, dat is toch ff slikken...

Comment

• en die dan 350 noemen...

Comment

• overgangsmotor ?

Comment

• Ik snap de bedoeling ook niet goed. Net hetzelfde met de 220 CDI, als ze willen dat die goed verkoopt in België gaan ze toch ook een 163pk moeten uitbrengen. En ik hoop voor de 350 CDI ook de mogelijkheid om 211pk te nemen, zoals vroeger ook kon. Anders gaan ze wel is veel klanten kunnen verliezen aan Audi en BMW...

Comment

Working...
                                          X