Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zware belediging voor de GS, als je het mij vraagt. De Lexus is veel eleganter.
I beg to differ. Als ik zo de foto's zie, (begrijp me niet verkeerd, de Lexus is knap) maar de Lexus zal altijd plomper, zwarer overkomen. Dat rijmt bij mij niet met elegant eigenlijk.
De Lexus ziet er degelijker uit, een zware auto, als bij wijze van spreken uit 1 stuk gesneden. Bij deze E-klasse is dat niet, maar toont lichtvoetiger.
mercedes aan de top .
mercedes is de max .
mercedes is niet voor ouwe bompa s .
mercedes is cool .
ken je de nieuwe mercedes al .
hij is echt de max jajajajaja .
ga maar eens kijken op internet
Het is een nieuwe motor en misschien zit er standaard meer uitrusting op de nieuwe 350CDI dan op de oude 320CDI.
gewoon een verdere evolutie van die 320CDI en het zou me verbazen moest er meer standaard op zitten. 7 pk verschil 3000 euro meer, dat is toch ff slikken...
Ik snap de bedoeling ook niet goed. Net hetzelfde met de 220 CDI, als ze willen dat die goed verkoopt in België gaan ze toch ook een 163pk moeten uitbrengen. En ik hoop voor de 350 CDI ook de mogelijkheid om 211pk te nemen, zoals vroeger ook kon. Anders gaan ze wel is veel klanten kunnen verliezen aan Audi en BMW...
Comment