Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben echt benieuwd naar stevigheid en afwerking enzo...

Kan echt al niet meer wachten om dat ding te zien en voelen.
    Hopelijk krijgen we een Avantgarde, maar dat zal wss wel, aangezien er luchtvering ondermoet.

Comment

• ik vindt hem er beter uitzien dan verwacht, maar het zal nog wennen zijn

Comment

• interieur vind ik zalig, ben daar echt eens naar benieuwd!

exterieur:

sorry, maar....

dit is lachwekkend

of ja, eigenlijk zou je er als liefhebber van moeten beginnen te janken....

Comment

• slim gezien van die fotograaf! die lelijke daklijn/C-stijl mooi laten opgeslorpt worden door de schaduw...

Comment

• prijzen zijn ook serieus gestegen tegenover de W211

Comment

• Hoe meer ik 'm zie, hoe knapper ik 'm vind!

Interieur ziet er top uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Het benzineaanbod

E 350 CDI met ... 224 pk? De post van Fiddy enkele pagina's terug gaf me hoop dat dat een soort van 535d concurrent zou worden. Niet dus.

Ik vind 'm vooraan gigantisch lelijk. Die dubbele ronde mistlampdingen zijn om te wenen. En de LED-oplossing is ook niet meteen knap. Kar ligt me echt niet, de huidige net zo hard wel...

Comment

• Ik vind het schermpje van het navigatie zo klein. Als je dat vergelijkt met de nieuwe Idrive van BMW, dan blijft Mercedes ver achter...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dat schermpje ziet er mij niet kleiner uit dan dat van de S204. En daar heb ik eigenlijk nog nooit hinder ondervonden van de grootte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dit zijn de enige foto's waar ik 'm nog doenbaar vind. Niet knap, zéker niet, maar 't is tenminste al iets aanvaardbaarder dan op die hideous foto's van uit de catalogus.

Z'n kont doet mij denken aan die van .. hoe heet dat ding .. Hyundai Elantra, ofzoiets?

Enige wat ik echt mooi vind is de koetswerkvouw boven de achterste wielkas, da's knap.

't Interieur vind ik verschrikkelijk.

Comment

• Het is wat je gewoon bent hé. Het scherm in onze 5 is ook groter, hoewel dat scherm al 'oud' is ondertussen.
                        Ik had toch zeker een groter scherm verwacht.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ah ...

Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
                          Dit is wel heel erg Hyundai Sonata:

... Sonata.

'k Ben blij dat ik niet de enige ben die aan die Hyundai moest denken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            E 350 CDI met ... 224 pk? De post van Fiddy enkele pagina's terug gaf me hoop dat dat een soort van 535d concurrent zou worden. Niet dus.

Ik vind 'm vooraan gigantisch lelijk. Die dubbele ronde mistlampdingen zijn om te wenen. En de LED-oplossing is ook niet meteen knap. Kar ligt me echt niet, de huidige net zo hard wel...
                            Ik had ook een paar dingen gelezen van een nieuwe twinturbo V6 diesel met over de 300pk die de 420CDI zou vervangen. En de naam 350CDI zou krijgen.... dat laatste is dus iig al niet het geval -> teleurstelling

Comment

• Komt wel, Benz kennende gaan ze niet over één nacht ijs gaan, en zal 't de moeite zijn als de topdiesel eraan komt.

Brent Audi dra ook niet één of andere dubbel geblazen drieliter met somewhat 300 paarden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Ah ...

... Sonata.

'k Ben blij dat ik niet de enige ben die aan die Hyundai moest denken.
                                Kan je geloven dat ik de achterkant van de Sonata knapper vind dan die van de E.

Comment

• fugly.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Aansluiting met de 7?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door romariooo Bekijk Berichten
                                    Denk S na, het is al 5 voor twaalf en je dreigt zelf de aansluiting te missen.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    Hoe bedoel je? De 7 is toch geen concurrent voor de E?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Ik heb de link ook niet
                                    Dat is inderdaad een foutje!

Comment

• Interieru is op het stuur na wel netjes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten

Wat is het verschil tussen deze zetelknoppen feitelijk? De 1-2-3 in de bovenste foto is duidelijk voor de memory functie, echter ik dacht dat de 'stoelvormige' knoppen daarnaast voor de multicontourzetels waren. Echter op de foto er onder staan knoppen die daar geschikter voor lijken. Of zijn die van de bovenste foto gewoon voor volledig elektrische zetels (de standaard 2-wegs elektrische op de C hebben die nl. niet)?

Comment

Working...
                                        X