Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt lekker warme interieur!

Typisch mercedes interieur, zetels doen me denken aan die van de oude S-klasse (tot j. 2000).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
      De achterkant vind'k nog gaan. Maar de voorkant op die gescande foto's lijkt me een of andere Aziaat te zijn. Op die foto waar hij in het bordeaux meer frontaal opstaat is hij dan weer .

Afwachten wat dat in realiteit brengt dus
      Ik denk het ook. Bij eerste foto's van de C had ik hetzelfde gevoel en nu ben ik helemaal weg van de C-klasse.

Comment

• Die 4 mistlampen zijn best wel hilarisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          Echt lekker warme interieur!

Typisch mercedes interieur, zetels doen me denken aan die van de oude S-klasse (tot j. 2000).

Mja, alhoewel het interieur ook meer gaat naar de huidige S. Ik vrees dat de E ook een warm prijsje gaat meekrijgen. Heeft iemand prijzen ?
          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Lees ik nu dat ze daar 16" standaard onder leggen ?

Dat lijkt me wel klein .. De avantgarde zal wel standaard op 17" staan denk ik.

Iemand prijzen ? Wanneer is de officiele release ? Zou die E 350 CDI Bluetec duurder zijn dan de "BlueEfficiency'' ?

In feite volstaat de E 250 CDI meer dan behoren, al is het geluid en de souplesse van een V6 diesel pakken leuker, en heb je dan weer het voordeel dat de bedieningshendel van de versnellingsbak aan het stuur is, oogt sjieker.

Comment

Geen premiere in Heizel?
              Dat zou een beetje stom zijn om die voor te stellen op een salon voor hoofdzakelijk bedrijfswagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                weer het voordeel dat de bedieningshendel van de versnellingsbak aan het stuur is, oogt sjieker.
                Hendel aan het stuur vind ik persoonlijk lullig. Dit is één v/d reden dat ik niet voor de MB ML gegaan ben.
                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Ik wacht om te oordelen tot ik hem irl gezien heb. (ik tel al af tot 9 februari )
                  Waar zal dit zijn dan??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                    Dat zou een beetje stom zijn om die voor te stellen op een salon voor hoofdzakelijk bedrijfswagens.
                    voor mij is autosalon = autosalon

was de première van het huidig model niet in Brussel?

Comment

voor mij is autosalon = autosalon

was de première van het huidig model niet in Brussel?
                      Ja, maar toen was het een echt autosalon.

Comment

• Ik vraag me nu eigenlijk af of ze die hendel aan het stuur enkel bij de 6 cillinders gaan doen of bij alle automaten, want ik heb enkel nog maar de pook in het midden gezien bij manuele W212's en niet bij de automatische.

Comment

Echt lekker warme interieur!

Stoffen zetels precies ?
                          Ik vind 't interieur, incl. die zetels, alvast zeer knap !

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                          Lees ik nu dat ze daar 16" standaard onder leggen ?
                          16" of 17" geeft een niet te verwaarlozen verschil in leaseprijs vermoed ik.
                          Voor een model dat vooral die markt moet zien te veroveren, kan je dus best toegevingen doen (ook op de Avantgarde denk ik dan).
                          Als je 17" wilt, moet je ze er maar bijnemen natuurlijk.
                          Life's too short. Not to. Live it.
                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                            Stoffen zetels precies ?
                            Ik vind 't interieur, incl. die zetels, alvast zeer knap !
                            Ik ben er vrij zeker van dat dat leren zetels zijn met zetelverwarming/verluchting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                              een ster hoort bij een berline/break op de kap te staan, niet in het rooster te zitten.
                              Oh ja, als het traditie is dan is het OK dat het er niet uit ziet .

Maar ja, de klant heeft duidelijk ongelijk, cf. het succes van de C, waarvan 70% of meer met ster in het rooster rondrijdt, berline of niet, meer nog, zelfs op de meerderheid van de Classics en de Elegances (die hem voor 100en Euri nadien laten plaatsen).

Comment

• Die 'bomerang' led mistlichten trekken op niks

Comment

• En hier 2 mistlampen teveel aan

Comment

• Afgrijselijk echt (imo)

Comment

• 16 inch zal op de elegance zijn, 17 voor de avantgarde, co2 speelt daar ook een rol in om niet te grote wieldiameters te zetten.
                                      Blijkbaar ook een langere overbrenging, de 220cdi is 0.5 sec trager dan de C maar wel 2km/h sneller. Het zal die blueprul zijn die daar voor iets tussenzit.

Comment

• Weeral zo'n kas die grote wielen nodig heeft om er een klein beetje potent uit te zien. Ben benieuwd hoe hard ik ga lachen als ik die 16 duimerkes in het echt onder die koets ga zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                          Weeral zo'n kas die grote wielen nodig heeft om er een klein beetje potent uit te zien. Ben benieuwd hoe hard ik ga lachen als ik die 16 duimerkes in het echt onder die koets ga zien
                                          een auto is meer dan een stom stel janten...

Comment

Working...
                                          X